- 837 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK İYİ DÜŞÜN 2
Daha önce de yazmıştım.Üniversite eğitimimi Erzurum Atatürk Ünüversitesi Felsefe Bölümün de tamamladım.Bu tarihi kentin tarihi mirasından aldığım feyz her daim rehper oldu yaşamımda.Çifte Minaresi,Tabyaları,Taş Mağazaları,Tarihi Camileri,Medreseleri her daim gözümde her daim aklımda duruyor.
Cumhuriyet Caddesinde arkadaşlarımla gezdiğim yıllar,yine arkadaşlarımla gittiğim kutlamalar dost sohpetleri ne güzel yıllardı o yıllar.Kurduğum arkadaşlıklar hala devam ediyor.Hala bazı arkadaşlarla yazışıyoruz telefonlaşıyoruz.Hamam kültüründe değişik otantik ve hatta nostaljik sohpetleri unutmak ne mümkün.Hepsi güzel birer anı birer hatıra olsada güzel ve özel günler geçirmişiz.Dadaşlar diyarında ne çok anı yaşamışım
herşeyin kıymetini üstünden yıllar geçince daha iyi anlıyor insan.Çaykara münübüslerinde seyahat etmek o zamanlarda hit olan şarkıcıların şarkılarını dinlemek bile ayrı bir anlam katıyormuş yaşantımıza.
Oysa bize ilk gelişimizde nekadar farklı anlatmışlardı Erzurum’u.Ne kadar soğuk olduğunu değişik bir felsefesi olduğunu.Ama biz bunları sıcak sımsıcak dostluklarımızla aştık her daim.Ne mümkün o günleri unutmak.Yöresel kültürün toplumsal bağlamda bize yüklediği fenomenleri değiştir ne mümkün iyilik adına ise eğer.Yaşlılarlma kahvehanelerde yaptığımız dostça eğitim adına geçmişle ilgil sohpetleri unutmak ne mümkün.Giyinmenin,yaşamanın,soğuğun n9e olduğunu orada kavradık sanki.Dört yılda camilerinde kaç cumalar kıldık kimbilir.Okul yolunda yürürken bıyıklarımız soğuktan kamış olurdu nasılda.Hafta sonlarında ne güzel eğitici oluşumlar sergilerdik kendi aramızda.Hiç bitmeyşecekmiş gibi gelirdi sınav zamanları bize.Ama daha dün gibi yirmi dört yıl ne çabuk geçti.
Anılarımı paylaştığınız için şimdiden herkeze çok teşekkür ederim.Düşünmeden konuşmanın ne denli hata olduğunu Erzurum öğretti bana.N e kadar da iyi etmiş sevgili dostlar değilmi?Özensiz konuşmak insanı küçltürken özenli ve düşünerek konuşmak insanı nasılda yüceltiyor değilmi? "Bir defa konuşmak için,kırk kere düşünmek gerek""SÖZ GÜMÜŞ İSE SUKUT ALTINDIR""Bilgi güneş gibir etrafı aydınlatır,ancak doğru bilgi ise"
S AYGILARIMLA :MEHMET DURMAZ