Günbegün Notlarım 89/İSTERİM Kİ HAYATIM DOLU DOLU GEÇSİN...
............................................
Hayatımı belli bir düzene sokmak için çabalıyorum. Kendimi sağlam cümlelerle tanımlamak, dişe dokunur bir yapıya bürünmek, duruşumu karşındaki kişiye mutluluk verecek bir portrede sergilemek istiyorum...
İstiyorum ki, kimse sakarlığımla alay etmesin hiç. Hiç üzülmesin hassas yüreğim. Kimse diksiyonum kötüdür diye sitemlerini sıralamasın nazik canıma. İstiyorum ki dört dörtlüğe yakın bir pozda hareketlere sahip olayım...
Kendime yeni çizgiler yüklüyorum, kendimi kendi aynamda olduğum gibi görmek ve bulmak için. Kendimi iyice terbiye etmek de, önceliğim...
Hayatımı renklendirmek için adım atmam gerektiğinin farkındayım. Farkındayım boş zaman, en büyük kayıp. Farkındayım sabit kalmak, en kötü karar. Bir baltaya sap olmamak, en çok tembellik doğuruyor. Farkındayım yaşamla iyi, oturaklı, temelli bir alışverişim olmalı. Yoksa ziyanlarla, yoksa ayıplarla, yoksa çaresizliklerle, yoksa yanlışlarla gösterilen bir birey kalmama neden olur...
İstiyorum ki hayatım anlamlardan yana dolu dolu geçsin. Uzansın güzelliklere ellerim. Kazansın dostlukları avuçlarım. Elde etsin daim huzuru ruhum. Saatlerce baksın dünyaya gözlerim. Dalsın yeni düşlere bakışlarım. Yazsın en şairane duyguları kalbim. Sahip olsun harika fikirlere aklım. İnsancıl olsun isterim benliğim baştan sona. Sondan başa, her mecliste söyleyeceklerim olsun isterim...
.............................................
MehmetSelimÇİÇEK
15 Haziran 2010,,,17.14
Mardin
YORUMLAR
Canim kardesim elbette hep güzelikkler istenir hayattan. Allahim gönlüne göre vermesini diliyorum. Lakin yürekler üzüldükce büyümüyormu? Aglamak Haktan gelen bir mucizedir. Ben iyi ki daha aglayabiliyorum diyen insanlardanim . Insanlar tabii ki de degismeli degisiyorda zaten. Olgunlugun en güzel zirvesinede cikabiliyor. Ama bence insanlar -birileri böyle istiyor- diye degismemeli. Zaten bu dünyayi bu gibi düsüncelerle böyle rezil bir hale getirmedikmi. sakin yanlis anlama. Ama hep biz böyle istiyoruz diye doganin dengesini bile bozduk sonunda. Kuslari kafeslere hapsettik. Hayvanat bahcelerine sirf eglence olsun diye gittik aslanlari v.s. getirdik. Cocuklarimiza bile istedikleri meslegi yapmalarina izin vermedik. Daha sayacagim ok adar cok sey var ki.Ben sunun bilincindeyim canim kardesim. Beni seven böyle sevsin sevmeyenin cani sagolsun. Kendimi -beni birileri onaylayacak- diye degistiremem. Kendim istiyorsam halimden memnun degilsem o baska. Güzel yüregini selamliyorum güzel Mardine sevgi dolu selamlarimla.
Allaha emanet ile
meselci
hayatın
her tadı güzel ama
güzel yanı daha güzel.
saygımla...
İnşallah diyorum ben de.. Bütün arzuların gerçekleşsin. Düşünmen bile yeter derler ya ben de öyle diyorum. Bir şeylere başlamak için düşünmek lazım. Başlamak demek de bitirmek demektir. Zaten duygu ve sevgi dolu yüreğinle ve sağlam duruşunla istediklerinin hepsine sahip olacağını düşünüyorum. Tebrik ederim.
Yüreğin son derece naif ve insancıl...Umarım çok üzülmez, en az ziyanla atlatırsın bu hayat savaşını. Çünkü senin yapında insanların dünyası değil bu dünya....
Sevgilerimle...
meselci
inadına güzel yaşamak, ilkemdir.
sağol aynur dostum...