- 1447 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
KUMSAL
Nasıl anlatsam bilmiyorum.Onca kalabalık içerisinde aslında ne kadar yalnız olduğumu farkettim ve anladım.Benden o kadar çok uzaktasın ki aslında bir o kadar da yakınımda. Sanki elimi uzatsam tutacakmışım gibi. Hayatımın ne kadar boş ve anlamsız olduğunu düşünmeye başladım. Neden bu düşünceler bilmiyorum. Ben ne yapıyorum nereye gidiyorum onuda bilmiyorum.Koskoca bir boşluktayım.Bir yanım hep eksik.Etrafımdaki insanlar bile sahte.Hep düşündüğüm savunduğum şeyler şimdi ne kadar yanlış ve boş,hayır bunlar yanlış doğru değil olmaz dediğim şeyler şimdi ne kadar doğru olmaya başladı.Hep aklımda fikrimde bu nedenler.
Neden,neden,neden........
Sorularıma cevaplar aramaya başlamıştım ki sanki bir şeyler bana bir şeyleri anlatmaya çalışıyor.Farketmeye başladım.Ve sen .Senin varlığını buldum karşımda.Önceleri anlayamamıştım.Sonra tekrar karşımdasın tesadüf dedim ve daha sonra tekrar.Seni ilk gördüğüm andan itibaren tuhaf bir şekilde düşünmeye başladım.Acaba bir daha ne zaman görürüm diye düşünmeye başlıyorsun.Tekrar tekrar karşılaşınca konuşunca sorularına cevaplar bulmaya başlıyorsun.O inanmadığın yada inancını yitirdiğin inanmak istemediğin şeylere yeniden inanmaya ve bağlanmaya başlıyorsun.Tıpkı gün doğarken o güneşin ilk ışıklarını yüzünde ve bütün vücudunda hissetmeye başlamak gibi.Bu çok güzel bir duygu.Hergün yeniden hayata merhaba demek seninle birlikte.Ve sonunda anlamaya başlıyorsun artık herşeyi.Hayat ve yaşam seninle birlikte güzel ve bir anlamı var.Sahilde ayaklarına değen köpüklü suyun altından o kum tanelerinin akışı gibi hayatta akıp gidiyor.
Her sabah seninle uyanıp güne merhaba demek ve her akşam güne seninle veda etmek çok güzel.Çünkü sen hep yanımdasın.Benden uzak olsanda sen hep benimle birliktesin ve hep benimle birlikte olacaksın.Bunu bilmek herşeyden güzel.Seninle olmak ve senin kollarının arasında olmak.Sana sarılmak teninin sıcaklığını duymak bu herşeye değer.
Artık hayat bir başka akıp gidiyor.Zamanı en iyi şekilde seninle birlikte geçirmek.Herşeyi yapıyorsun.Bütün sorular cevaplarını buluyor.Sen yanımdasın yaşamak güzel.Yeni tadlar deniyorsun.Kumsal yürürken ayaklarına çılgın dalgalar vuruken günbatımını dağın tepesinden seyrederken işte diyorsun herşeyi ama herşeyi tamamladım artık.Huzurlu bir şekilde korkmadan yanında hayata gözlerimi kapatabilirim diyorsun.Yanında hayata veda ediyorsun.Arkanda koskocaman kimsenin yerini dolduramayacağı büyük bir sevgi ve güzel hatıralar anılar bırakarak.
E.KILIÇ 15/06/2010
YORUMLAR
ilgimi çekti açıkçası yazınız.....nedenler, niçinler, nasıllarağır basıyordu....ve ben normal hayatta da çok fazla kullanırım bunları..........sayfaya döktüğünüz düşünceler benim düşüncelerimle o kadar uyuşuyor ki büyük bir haz duyarak okudum yazınızı....emeğinize sağlık
Sevgi dolu bir yürekten, sevgi dolu bir yazı çıkmış.. Kutlarım Elif Hanım...
Kaleminiz hep sevgi dolu yazsın, yüreğiniz hep sevgi dolu bir dünyada yaşasın...
Mutlu olun, mutlu kalın; Hoşça kalın...
Sevgi ve saygılarımla...
--------------------
İsmail GÖKTAŞ
NOT: Ben de sizi yazılarıma ve şiirlerime beklerim efendim...