- 2248 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Seni Düşünüyorum
Yaşanır ülkemin en batı noktasında tertemiz deniz suyunda ıslanıp, bulutların gölgelemediği gün sıcaklığının baskısından dolayı yürüdüğüm gizli liman yamaçlarındaki gölgelikte gün batışını seyrediyorum. Kırmızı sıcak duygularım, beyaz asil sevdalarımla gözlerimi dikmiş en uzaklara, görebildiğim en son noktayı görene dek anlamlı bakışlarımla boğazıma düğümlenmeyen hıçkırıklar ve sessiz kalp atışlarımla yüzümde biten gün güzelliği tebessümlerimle seni düşünüyorum…
Geride bıraktıklarımı, çocukluğumun gerçek efsanesini, ilk hayallerimin bakışlarıma yansıyan zihnimin gölgede kalan kısımlarını ve kör karanlıkta kalmış ne ilkler biriktirmişim. Sandık sandık anılar, baksam sararmış fotoğraflar ve küllenmiş düşün altında kalan yarım yamalak duyguların tamamı kilit altında dururken seni düşünüyorum…
Özgürlük istem gücünün her şeye yeter oluşu bütün görünür Dünya’da yaşayan bireylerce dile getirilir. Yansıtılır. Bu bireyin istem gücünün ortaya çıkışıdır. Bu yetkin ortaya çıkış baştan sona upuygun bir bilmenin özgürlüğünde kendini dile getirmesindeki düşün farklılığında seni düşünüyorum…
Özgün, yalın ve beyazın saflığında ki asalette bilgi birçok istemin dindiricisi olur. Bu dindiricilik her isteği susturup askıya alır. Bu yaşama isteğinin onaylanması veya yadsınmasında ki anlayışta bile seni düşünüyorum…
Yaşamın ilk damlaları umutları, son damlaları hayalleri barındırıyor. Zihnimin en uzak bölümlerinin akıl devinimlerinde bulunan bu umutlarımın ve hayallerimin en güzellikli olan ve nokta dediğim yerinde seni düşünüyorum…
Oturduğum yamaçtan mavi ile yeşilin güzelliği bütününde gelincik ve beyaz papatyaların süslediği bahçeleri, yaşam barışı sembolü zeytin ağaçlarının bulunduğu tarlaların güzelliklerine taşıdığımda bile ruhumda seni düşünüyorum…
Gözlerimin en son uzak noktada görebildiği güzelliğin karşılığında her bir düşünün içinde bulunan senin yanında bende varım şimdi. Yüzümde mağrur bir gülümseme, hayattan aldıklarım yükte hafif pahada ağır ne varsa değerleri ak düşmüş saçlarımla tescillenmiş. Geriye dönmek imkânsız, ileriye yürümek kaçınılmaz olan bu gidişte kilit altında olan bilincimi açıp özgürlüğümün güneş sıcağı sevgisi ile yüreğimin güven dolu yaşam sevdasına yürümek istemimde seni düşünüyorum…
Bedri Demirpençe
YORUMLAR
Bedri Demirpençe
Armağan edilen bu yaşamda biz bireylerin ortak duygularının benzerliklerindeki algılamaları benzeşenleridir diye düşünüyorum...
Saygılarımla
Sabah sabah beyaz rengi görerek uyanmak kadar güzel ne olabilir..
Hele gün batımını
Yine harika bir şiirsel yazı
İnanılmaz güzellikli anlatım
Gözlerimim önüne serildi sanki tüm güzellikli yaşam..
Geriye dönmek imkansız.İleriye dönmek kaçınıılmz olan bu gidişte kilit altında olan bilincimi açıp özgürlüğümün güneş sevgisi ile yüreğimin güven dolu yaşam sevdasına yürümek isteminde seni düşünüyorum..
Bende sizi yürekten kutluyortum..
Sevgilerimle....
Bedri Demirpençe
Saygılarımla
Duygularınız yazınıza güzel yansıyor ve kalem hakimiyetiniz mükemmel.. Bu da yazılarınızı okunası kılıyor.. Tebrikler. Saygılarımla...
Bedri Demirpençe
Saygılarımla
Bedri Demirpençe
Saygılarımla
Yaşamın ilk damlaları umutları, son damlaları hayalleri barındırıyor. Zihnimin en uzak bölümlerinin akıl devinimlerinde bulunan bu umutlarımın ve hayallerimin en güzellikli olan ve nokta dediğim yerinde seni düşünüyorum…
sabah sabah okunası,harika bir yazı.Şiir gibi.Kelimler,akıp gidiyorlar...
Tebrikler,yazar arkadaşım...Selamlar...
Bedri Demirpençe
Saygılarımla