- 1229 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sorgular/Taramalar vs -II
Yazar olarak birtakım sorumluluklarım var, yarın bunlardan da sual olunacağım.
Ama şimdi bomboş şeyler yazasım var. Kendime çatasım, içimi dökesim, yazıya ağlayasım, küfür edesim.. tamamen nefsâni şeyler. Koşmuyorum. Su içiyorum. Bu bir mola değil, son. Şaşırıyorum. Kendime hayret ediyorum. Yahu yazıyı alıp top yapıp sektiriyorum, ayıp bana! Ayıp bana. Dün geceden beri ayıp bana. Geçen haftadan beri. Ruhum. Ayıp. Üç yıldır ayıp sana.
Yorulmuştun madem, dinlenseydin. Kırık ayağınla koşmasaydın, yenisini alsaydık. Üşüdüğünü söyleseydin daha kalın bir şey bulurduk. Karnını doyururdum, yemez yedirirdim. Gerçekten yaaprdım bunu. Susuyorsun susuyorsun, sonra bir anda karşıma çıkıp ölüyorsun. Sen ölünce ben de ölüyorum. Seni yeniden doğurmak ne zorlu bir yol bilir misin? Bilmezsin. Bilsen ölmezsin. Bak, uyutmuyorsun beni gece. Gecelerce. Gün aydınlığım olacaktın hani. Beklesem olur muydun? Şüpheli. Acelem yoktu, ama kendime koşuyordum. Özlem diyelim. Gözüm arkada mı arkada. Başımıza ne geldiyse bu tek yön yollardan geldi.
Sabah yeniden doğarsan seni okula götürürüm. Beyaz çoraplarının dantellerini üste doğru kıvırırız. Çokokremli ekmek koyarım beslenmene. Meyöz meyve suyu da alırım. Sen belki başka bir şey istersin. Cips yeme. Lütfen yeme. Kola içme tenefüslerde, koşarsan Allah korusun. Canım.
Saçmasapan bir insansın. Git o suratının haline bir bak. Ne oluyor yani, böyle yapınca eline bir şey mi geçmiş oluyor? Kapatıp gözünü gitsene. Sen gitmelere müptelasın. Durma hadi.
Defolayım. Defolalım. Sen istersen olma. İstersen olma. Ben olursam görürsün.