- 2719 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
İKİ ARKADAŞ!
İki arkadaş çölde yürüyorlardı. Yolculuk sırasında bir tartışma yaşandı ve arkadaşlardan biri ötekine tokat attı.
Tokadı yiyen kişinin canı acıdı ama hiçbir şey söylemeden eğildi ve kuma şöyle yazdı:
Melekler Mekanı - dostluk üzerine güzel bir yazı!
“Bugün en iyi arkadaşım bana tokat attı.”
İki arkadaş bir vahaya gelene dek yürümeye devam ettiler ve vahaya gelince de suya girmeye karar verdiler.
Tokadı yiyen kişi bataklığa saplandı ve kurtulmak için çırpınmaya başladı.
Arkadaşı onu kolundan çekerek baplandığı yerden çıkardı ve yaşamını kurtardı.
Tokadı yiyen kişi boğulmaktan kurtulduktan sonra bir taşa şöyle yazdı:
“Bugün en iyi arkadaşım yaşamımı kurtardı.”
Tokadı atan ve arkadaşının yaşamını kurtaran kişi bu olay karşısında çok şaşırdı ve merakını yenemeyip arkadaşına sordu:
“Canını acıttığımda kuma yazdın neden şimdi taşa? ”
Tokadı yiyen kişi bu soruyu şöyle yanıtladı:
“Birisi canımızı yaktığında kuma yazmalıyız ki bağışlama rüzgarı silebilsin ama biri bizim için iyi bir şey yaparsa taşa kazımalıyız ki hiçbir rüzgar silemesin.”•
YORUMLAR
en kötü huyum... değiştiremediğim... profilimde okumuşsundur belki canım...
ben iyilikleri de kötülükleri de taşa yazanlardanım... bu kendimden nefret ettiğim anlar bile olmuştur... unutma özürlüyüm...
kinciyim ... çok kolay kırılmam ama bi kere kırılıp sildim mi dost hanemden zordur tekrar listeye yazmam...
bi çok kez denedim... ama eskisi gibi asla yakın olamadım bana kötülüğü dokunananlara...kalbimi kıranlara... küsmüyorum ama mesafe koyuyorum selamımı esirgemiyorum ama muhabbetimi kesiyorum...
allahım affetsin...
çok beğendiğim bir kıssadan hisse hikayesidir bu... yeniden okumak iyi geldi tşk ederim sevgilerimle sultanım...:)))
gargamel aklımdan çıkmıyor ama:))))))))))))))))))
fusfukara tarafından 6/22/2010 10:46:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ülviye Yaldızlıı
SEVGİMLE
Kin ve nefrette silinir, hepimiz kuma yazmayı başarabiliirsek değil mi?
Çok güzel bir paylaşımdı arkadaşım...
Herkes okumalı, okumaktan ziyade uygulamalıyız...
Sevgilerimle her daim
Ülviye Yaldızlıı
SEVGİMLE HER VAKİT
güzel yazınızı tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim
Toplum olarak tersini yapmaya başladık..buna dair psikolojik ve sosyolojik bir deneme iyi giderdi..bekleriz kaleminizden.
teşekkür ve saygılarımla
Ülviye Yaldızlıı
biraz cesaret diyorsunuz.becerebilmelmeyi çok isterdim.:)
saygımla her vakit.
Ülviye Yaldızlıı
hepimiz kardeşiz.insan kardeşine küsermi:)
sevgimle her vakit.
Ülviye Yaldızlıı
Çok güzel ve çok doğru bir kıssa, paylaştığın için teşekkürler. Sevgilerimle.
Ülviye Yaldızlıı
Çok manidar bir öykü, anlatın da güzel, eşime dostuma anlatırım,
sevgilerimle.
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
sevgimle her vakit
Mükemmeldi arkadaşım. Müthiş bir öykü. Ders niteliğinde.. Tebrik ederim. Sevgilerimle...
Ülviye Yaldızlıı
sevgimle her vakit