- 1014 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
12. ADAM TEHLİKEDE
12. adam bilindiği gibi, futbolda seyircilere verilen bir addır.
Stadyumda dev bir forma yapılır, takımın renklerine boyanır. Stadyum uygun bir yerine sabitlenir.
Üzerine de 12 yazılmıştır. İçine de baz istasyonu yerleştirilmiş olabilir.
Olmasa ne yazar.
Futbol takımı 11 kişiyle oynanır, 12. Kişi seyircidir. Buraya kadar her şey normal
Her ne kadar bazı boşboğazlar seyirci olarak gelen yaklaşık 40 bin kişinin spor yapıp bu 11 kişinin seyirci olmasını isteseler de boş..
Bir stat düşünün 40 bin kişi kapasiteli, (Anadolu’da çoğu statlar 20 bin kişilik olsa da) her seyircinin bir cep telefonu vardır o anda zaman zaman canlı yayın yapar, hele bir de 3G türüyse canlı televizyon yayına geçer. 3G cep telefonu olan arkadaşına görüntü göndererek hava atar.
Bilmez ki… 3G cep telefonlarının diğerlerine göre 15 kat daha fazla veri gönderdiği için 15 kat tehlikeli olduğunu…
Bilmez ki.. her 40 cep telefonu bir araya geldiğinde, bir baz istasyonu oluşturduğunu…
Bilmez ki… 40 bin kişi olan stada bin tane baz istasyonu oluştuğunu…
Bilmez ki… bir otobüste 40 kişi varsa, bir baz istasyonuyla seyahat ettiğini,
Bilmez ki… bir apartman dairesinde 20 aile varsa en az 40 cep telefonu da olacağını
Bilmez ki… Trende, kampusta, iş yerinde, Hastanede, Büyük alışveriş merkezlerinde yoğun bir şekilde cep telefonu bulunduğunu, yoğun bir EMA (elektromanyetik alan) maruz kaldığını…
Bilir misiniz? Çevre kirliliği deyince herkesin aklına Hava, Toprak, Su, Ses kirliliği geldiğini ama beşinci kirliliğin herkesçe kabul edilmesine rağmen, beş duyu ile tespiti mümkün olmayan bu kirliliğin oluşumunu birkaç bilim adamı dışında kimsenin incelemediğini…
Bilir misiniz? Bu yerlerde cep telefonu taşımasanız da, tıpkı sigara pasif içici gibi etkilendiğinizi
NOT: EMA, bir ışımadır. bir tür radyasyondur. Hatırlayın; "kayayı delen suyun gücü değil damlaların sürekliliğidir" En zararlı radyasyon iyonlaştırıcı radyasyondur.
YORUMLAR
İnsanoğlu kendi bulduğu buluşları hoyratça kullandığı için, kendi kedini yok etmeye doğru hızla gidiyor. Artık her evde birkaç cep telefonu değil, her kişide birkaç cep telefonu bulunmaktadır. Varın hasarı siz düşünün...
Bilgilendirici ve güzel bir yazıydı tebrikler...
Saygılarımla...