HALA UYKUDAYIZ !..
HALA UYKUDAYIZ !..
Türk milletini kültürsüzleştirmenin nelere mal olduğunu gördükçe çıldırasım geliyor, hergün kahroluyorum! Dünya da olan olayların seyrine bakıyorumda, olayların geneli bizim eksenimizde döndürülüyor. Hangi ülkeye baksam, kesinlikle bizim hayrımıza olmayan olayların ortasında buluyoruz kendimizi. Başımıza çorap örmek için hesaplar yapılıyor. Ama biz bunları göremiyoruz! Görecek biligi birikimine sahip değiliz. Varsa yoksa batıya teslimiyetçiliğimiz, herşeyi onların gözleri ile görmek basitliği...
O kadar geri bırakılmışız ki; düşünce kısırlığı çekiyoruz adeta. Kendilerini az çok yetiştirmiş olanların kurnazlığında milletimiz ya kamplara bölünüyor, ya da tarikatların, sahte mehdilerin etrafında halka olmuş grupların arasında buluyoruz kendimizi. Nuskacılara elletiyoruz sağımızı solumuzu derdimize derman bulma adına (!). İdeolojik saplantılar cenderesinde sıkışıp kalmışız. Bazen batının çıkarlarının savunucusu, bazen Amerika ve Siyonistlerin hizmetkarı oluyoruz...
Kendimize sahip çıkmayı, başkalarının güdümünden kurtulmak, başlı başına özgürce, sağlıklı düşünce kafa yapısına sahip olabilmek hiç aklımıza gelmiyor mu? İllada birilerine köleleşmişlik utancında mı hayatımızı idame ettireceğiz? Bizim asaletimiz bu muydu? Asla!..
Ülkemizde ve Türk dünyasında vuku bulan olaylar bakıyorum da ne kadar acı, ne çok işimizi bitirici...
Geçenlerde Gazze olayı ve aynı gününde yedi askerimizin şehadeti ve yaralı onlarca erimiz. Başbakanımıza ve hükümetine, hatta Cumhurbaşkanımıza bakıyoruz; şehit edilen askerlerimize sahip çıkmayı bir kenara bırakıp, ABD ve İsrail ile özellikle planlanmış yardım götüren Mavi Marmara adı gemimize İsrail askerlerince barbarca saldırıyı dillerine doladılar ve her yerde nümayişler tertip edildi. Memleketimizin ekonomide batmışlığını perdelemek için bu olay adeta imdadına yetişti. Kabadayıca gürlemeleri ile halkı galyana getirerek sarsılan prestijnini geri getirmeye çalıştı ve halkı söylemleri ile uyuturken kapılar ardında gizlice siyonistlerle toplantılar yaptığı göz ardı edildi YANŞDAŞ basını tarafından!
’Yahudilerden aldığın cesaret ödülünü geri iade et’ diyenlere kulaklarını tıkadı ve büyük işlerin bütün ihalelerini ve ülkemizdeki en candamarız olan işletmeleri yahudilere verdirmesinin iptalini isteyenlere yok saydı! O yine bildik davos kandırmacaları ile attı,savurdu... Müslüman (!) başbakanımız diye yere göğe sığdıramadık! Peygamber bile yapanlarımız çıktı (!)
Yaşasın BOP’cu Padişahım!
Dedim ya yukarıda; halk tek ağızdan çıkacak sözlerle emir altına alınmış görüntüsüne bakıyorum da; içler acısı halimiz var! Gazze için biranda sokaklara dökülenlerin, bir ay’ın içinde onlarca askerimiz şehit edildi, onlarcası yaralandı ve daha geçen gün polislerimize hazırlanan hain tuzakta 15 polisimiz yaralandı. Ölümün kıyısından kıl payı döndüler! Hainlerin terör tuzağına karşı bu halk neden ’ YETER ARTIK’ DİYE sokaklara dökülmez!.. Türk dünyasına yönelik hain tuzaklarda binlerce Türk katlediliyorken niçin suskunuz? Allah adını dillerinden, 99 lu tesbihi ellerinden düşürmeyenler neden katledilen gardaşlarının yanında yer almazlar? Yoksa onları müslüman görmüyor mu?
Beyinleri köleleşmişleri yobazların ipoteklerinin altından kurtarılmadıkça, Filistin’e, Viyatnam’a, Kamboçya’ya birileri adına ağıt yakanların kendi özlerine sahip çıkmalarını beklemek imkansız!
Türk dünyasını yeryüzünden silmek için AND içmişlerin şu oyunlarına bir bakar mısınız?
İran’da bizim Azeri Türklerini teşkilatlandıran SOROS çetesi var. Bizim Azeri Türkleri arasında öylesine hummalı derinden bir çalışma var ki; güya milli kimliklerini uyandırıp, İran’a karşı baş kaldırtıp büyük Azerbaycan Devletini kurdurmak ülküsünü şaha kaldırmayı ateşlendirerek; onların bilmeden, farkına varmadan Amerikan ve Siyonizm çıkarları adına meydanlarda can vermeye hazırlandırılıyorlar!..
İran Irak savaşında da Türkler ön cepheye gönderilerek savaştırılmış, her iki taraftanda aynı kanı taşıan Türk kardeşler bilmeden kendi kendilerini kurşunlamışlardı! Kim adına?!
Yakın gelecekte büyük bir katliam hazırlanıyor Türkler için!
Hala uykudayız!..
Biraz ilerimize bakıyoruz, Kırgızistan’da aynı kandan olan Türk kardeşler birbirine düşürülüyor. Kırgız, Özbek, Ahıska Türkleri sanki başka başka milletlere aitler... Sanki yüz yılların hıncını alıyorlar ÇARLARDAN!..
Geçenlerde Kırgızistan başbakan yardımcısı Azimbek Beknazarov bakınız ne dedi ;
’Maskeli silahlı kişiler şehir merkezinde olay çıkardılar. Bu grup rastgele vatandaşlara ateş ederek olay yerinden ayrıldı. Gittiler, Kırgızların yaşadığı mahallelerde Kırgız gençlere ateş ettiler. Bir veya iki saat sonra şehrin Özbek mahallesinde bu kez Özbekler silahla tarandı. Kırgızlar Özbeklerin kendilerine saldırı düzenlediğini Özbekler de Kırgızların saldırısına uğradıklarını düşünerek
kent merkezinde birbirine girdi.” dedi.
Kardeş kardeşi katlettirmenin sonucu; 100 den fazla ölü, yüzlerce yaralı!
Doğu Türkistana bakıyoruz, kendi özyurtlarında bir söz söyleseler binlercesi katlediliyor, hapishane hücrelerinde olmadık işkencelere tabi tutuluyorlar, kızların ırzlarına geçiliyor! Irak’taki soydaşlarımıza bakıyoruz; hergün öldürülüyorlar. Kerkük de, Telafer’de ve Türklerin yaşadığı bölgelerde Türklerin kanı oluk oluk akıtıldı, akıtılıyor hala! Avrupa ülkelerindeki hapishanelerde sessiz sedasız ya iğneyle, ya da gizli işkencelerle öldürüyorlar. Neslimiz kültürel erozyonlarla yok ediliyor!
Uyuşukluğumuz hala sürüyor!
Bize karşı o kadar çok günahlar işleniyor ki; ülkücülerden başkası bu olaylara ’DUR’ diyene rastlamadım bu zamana kadar inanın! Bunu ülkücü olduğum için demiyorum, diyorsam; NAMERDİM!
Bizler Türk Dünyası olarak, birbirimize sahip çıkmak için başkalarının yönlendirmesi olan tarikatları, cemaatleşmeleri, çıkarları için dini yapılanmaları, marksist çeteleşmeleri, batıcı uşaklaşmaları ortadan kaldırmalıyız. Milletimize, devletimize sahip çıkacak BİRLEŞİK CEPHE’yi oluşturmalıyız çıkarsız ve bağımsız!
Emperyalizmin insanlarımızı kulanmasını, kobay yerine koymasının önüne geçmeliyiz hemen! Onların kölesi durumuna düşmüş siyonist destekli hükümeti derhal görevine son verdirmeli halkımız!
Artık kendimize gelmeliyiz!
Vatanı ve milletinin bekasına kendisini adamış milli solcularımızı, ülkücülerimizi, dinimizi hakkı ile yaşayanlarımızı, Türk hıristiyanlarımızı, musevilerimizi Türk sancağının altında toplanmalarını davet ediyorum...
Gün birlik, dayanışma günüdür!
Selam olsun Türk Ülküsüne (Türkiye Birliğine) can olanlara !..
Zafer Direniş
...
14 Haziran 2010 Pazartesi 02.45 Lahey
YORUMLAR
Dünyanın dört köşesinde yaşanan zulmün nedeni inanan insanların birlik olmamaları. Ancak Allah uyuyanları zaman zaman musibetler vererek daldıkları derin uykudan uyandırır. Son dönemde Allah, insanları adeta silkeleyerek uyandırdı. Şimdi yapılması gereken, "Allah'ın ipine sarılın, dağılıp ayrılmayın" buyruğuna uyarak Türk ve İslam dünyasının birlik olmaları. Bu yönde daha önce insanların dile dahi getiremedikleri oldukça önemli gelişmeler kaydediliyor. İnşaAllah güzel günler çok yakın. Bu süreçte herkes bu konuda neler yaptığıyla sınanıyor. Unutmayalım ki zulme rıza göstermek zulme ortak olmaktır. Önümüzdeki yıllarda hem ülkemiz hem tüm dünya barış ve kardeşliği yaşayacak. Bu bir ütopya değil Allah'ın tüm inananlara vaadi ve O vaadinden dönmez. Konuyla ilgili 4-5 yazım var. Detayları orada bulabilirsiniz arkadaşlar. Saygılarımla...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ALTINA İMZAMI ATARIM BU SÖZLERİN GÜZEL YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN OĞUZUN BALASI ÇOK UYUDU AMA BİR GÜN TİTREYİP KENDİNE DÖNECEK KURTULUŞ SAVAŞINDA BİR SEFER UYANDI 7 DÜVELE DİZ ÇÖKTÜRDÜ OĞUZUN BALASININ TEZ ZAMANDA UYANMASI DİLEĞİMLE SAYGILARIMLA ALLAHA EMANET OLNUZU....
Sevgili Direniş,
Ben senin ne demek istediğini çok iyi bilenlerdenim,bu vatan bayrak için ne denli duyarlı olduğunu, gerekirse bu vatan uğruna kanının her damlasını feda edeceğini biliyorum.Tüm gerçekliği ile yazmış olduğun yazını yürekten kutluyor her bir kelimesine harfiyen katılıyorum.Çünkü gün o öyleymiş bu böyleymiş deyip demogoji yapıp boş lafın sırası değil,gözü gören kulağı duyan her birimizin vatanın ne durumda olduğunu biliyoruz görünen köy kılavuz istemez.Uyanma zamanı ama hala uykulardayız yada beyinler uyuştu.Bir an önce silkinmeli titremeli ve özümüze dönmeliyiz.Benim için günümün yazısı olmalı ve daha çok okumanlı diye düşünüyorum.Varolsun duyarlı tarafsız yüreğin.Her zaman doğruları söylediğinden eminim.
Allahım Türkü her türlü namertliklerden korusun.Allah yar ve yardımcımız olsun.
Sevgilerimin en derini ile
Bahar
Son derece doğru bir yazı Sayın DİRENİŞ
ve çağrınızdan anladığım her hangi bir ideolojik davet olmadığıdır
yani vatanını bayrağını insanını seven vatanın birliğine bütünlüğüne inanan
dini dili ırkı ne olursa olsun bu vatan bizim diyenleredir
ve yerinde bir çağrı olduğunu düşünüyorum
kutlarım saygımla.
ULKUCULER KADAR VATANSEVER OLSAYDI BIRILERI SIMDI BU DURUMDA OLMAYACAKTIK,APOYU ASSIN DERKEN KIM ASABILRIKI BIRILERININ KORUMASINA ALINMIS YASALARLA,APOYU ASIN DEMEK KOLAY UYGULAMAYA KOYMAK ZOR ADAM KORUMAYA ALINMIS
BESLIYORUZ SADECE ,BESLEMEK ICIN YAKALAMISIZ,BENCE SESSIZ SEDASIZ UCAKTAN ATSAYDILAR YAKALANDIRIGNI HIC KIMSENIN HABERI OLMASAYDI DAHA IYI IDI,ICERDE DAHA COK MESAJLARI GIDIYOR DISARIDAKILERE BIRILERI VASITASIYLA,HER GELEN HUKUMET YANLIS YAPTI BUNLAR SAPITTI,ACIK SECIK YAPTI, ? HASTASI BIR BASBAKAN YONETMEKTE BU ULKEYI VE SECENLERDE SESINI
CIKARMAMAKTA DEMEK SIKAYET ETSEK DE OY VERIYORUZ MAKARNAYA OY VERENLER DUSUNSUN,AKILLARI BASLARINA GELMEDIKCE
MAC SEYIRCISI OLDUKCA DAHA COK SEYLER GELECEK SATTILAR MEMLEKETEI DEGERLERIMIZ YOK OLDU .NEDENSE BIRILERI DESTEK VERIYOR AMERIKALARDAN HUKUMETE VE YANDASLARINA ONU GOREN YOK,ORDA DA RUH HASTASI BIRLERI VAR HASTALAR COK TEDAVISI MILLETIN KENDISINDE DE AKLINI BASINA TOPLAMADIKCA YASANANLAR DAHA ILERI GIDECEK,HAMLELER BIR BIR UYGULANMAKTA ,BOLMEK ICIN PARCALAMAK ICIN YER YOLU DENIYORLAR ATATURKDEN , SONRASI BASLADI BU ADIMLAR BIRILERININ OYUNU ILE DESTEGI ILE SATILMISLAR COK OLUNCA HERSEYIMIZI SATTILAR HALA SEYREDIYORUZ,MACLARDA TEPKI GOSTERILIR DE BUNLARIN TEPKISI DE KALMAMIS,BAKTIGINDAN OKUDUGUNDAN GORDUGUNDEN DE KORLESMIS RUHLARI VE GOZLERI,ASIL BIRILERININ USAGI SIYASETCILER HER GELEN BIRILERININ KOLESI OLMAYA DEVAM ETTIKCE CESARET GOSTERIP DE KENDI POLITIKAMIZI VE ( MILLI DUYGULARIMIZI YASATIP SIYASETIMIZI ONUN UZERINE KURMADIKCA) OLANLAR BIZE AZ GELIR.AYAKLARIMIZIN USTUNDE DURMADIKCA YASANLARA SEYIRCI KALDIKCA COK SEYLER YASARIZ DAHA.BIRILERININ USAGI OLMAYA DEVAM ETTIKCA CESUR SIYASETCI ONURLU ERDEMLI ATATURK GIBI BIRI OLMADIKCA ONUN CESUR YUREGI GIBI BIRI GELMEDIKCE BU ISLER DEVAM EDECEK.
( yasaklıyım sana ) tarafından 6/14/2010 3:54:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
( yasaklıyım sana ) tarafından 6/14/2010 10:45:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel Türkiye'mizin sınırları altında yaşamaktan ve Türk Bayrağımızın altında olmaktan gururluyum. Bizler her türlü olumsuz şartı bertaraf edebilecek bir ülkeyiz. Ben her zaman umut taşıyorum. Bayrağımızın üstündeki kanımız asil.. Bu topraklar için şehit olmuşlarımızın ruhu şadolsun..
Güzel bir yazıydı tebrik ediyorum efendim. Saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Sayın Râzı,
Yazımı çartlanmışlığınızla ele aldığınız anlaşılıyor. Yazımda ben asla herhangi bir partiyi yazmadım. Kim kimin karşsında el pence durduğunu onaylayan kim, ben miyim?
Burada şunu bunu değil, Türkiye'nin birliğinde yana olanlar için söylenmiştir Türk Ülküsü. Bu vatan için hizmet eden emperyalist karşıtı her Türk ülkücüdür gözümde. Ülkücülük bir partinin veya kuruluşun tapusu değil ki ! Benimde ülkücülüğüm ayrım gözetmeden bu ,Ükenin birliği için yanıl kavrulanlardanım.
Dedikodu üretmeyi bırakalımda, dinimi emperyalistlere pazarlayan, çıkarlarına daha fazlalarını eklemek için batının uşaklığını yapanlara karşı Türkiye'mizin Birliüini tesis edelim! Birlik isteme arzumuz sizi neden rahatsız etti ? Saplantılarınızdan kurtulmanızı rica ediyorum sizden.
Selam ve saygılar...
Râzı.
şaka bu ya...değil mi ?
birlik istemenizden rahatsız mı oldum ???
bu da şaka olmalı...
demek yazıyı kimseye yazmadınız !!! hımm sanırım ben aptalım...
yada...
neyse tebrikler
yalnız şunu söylemeden geçemeyeceğim
sizin gibi düşünmeyen ne kadar da kolay vatanın birliğinden rahatsız olanlar kefesine konuluyor...ben sizden ve sizin gibi düşünenlerden beriyim...
aptalım ya hani...
Râzı.
bu BOP çu padişah kim !!!
ucuz numaralar bunlar !!!
Râzı.
Bırakın artık kendi fikirlerinizin doğruluğunu ispat için Atatürkü kullanmaktan...olur mu ?
Selam olsun Türk Ülkücüne can olanlara !..
slogan slogan slogan...
önce apoyu assaydı ya bu ülkücüler !!!
sallamadan önce bir düşün istersen...
bu mikser tavırlarınızla nereye gider bu ülke Allah muhafaza...
türk ülküsünü
"abd başkanının önünde el pençe divan duran başbakanı desteklerken
bir hasta başbakana bu ülkeyi yönetirken ses çıkarmazken
apoyu bile asmazken ve idamını onaylayan yazıyı çekmecede bekletirken"
evde unutmuş olmalısınız !!!
şükür ki slogancılara kalmadı ülkücülük vesselam...
Vatanı ve milletinin bekasına kendisini adamış milli solcularımızı, ülkücülerimizi, dinimizi hakkı ile yaşayanlarımızı, Türk "hıristiyanlarımızı, musevilerimizi Türk sancağının altında toplanmalarını davet ediyorum...
Gün birlik, dayanışma günüdür!"
................
birliğe davetin şekli güzeldi...
bayrağının kokusunu yüreğinde hisseden ve bu topraklarda yaşayan herkesedir bu çağrıı....
tebrikler...
Sevgili Kardeşim,Uzakların duyarlı yüreği,
Yazdıklarının her kelimesine katılıyorum,daha neler var neler.Türk e sahip çıkmazken bir arap-filistin sevdasıdır gidiyor.kimse şehidimin ailesinin kapısını açmıyor ama bize ilk ihanet eden ingilizlerle birlikte askerlerimizi sırtlarından vuran filistinliler ne matah olmuşlar.yaser arafat ölmeden kısa bir süre önce;Eğer Osmanlıya ihanet etmeseydik bunlar başımıza gelmezdi demişti.içerideki fesatlar dini kullanarak ve konuları saptırarak özellikle cumhuriyetin temel ilkelerine saldırmaya başladılar.emekli ordu mensuplarını sorgusuz sualsiz içeri aldılar alıyorlar nedense orduda sesini çıkarmaz oldu.polis teşkilatının içine yerleşmiş nurcular sanki ayrı bir devletin mensuplarıymış gibi.. amerikada oturup israile uşaklık eden f.gülen hala göklere çıkarılıyor.cemaatine israile karşı çıkmayın diye basın yoluyla fetva veriyor.bunu başbakan yardımcısı bülent arınçta dağdaki çobanın bile düşünmeden sarfetmeyeceği sözlerle destekliyor.hoca efendi ne diyorsa doğruymuş.yazıklar olsun..yazacak o kadar çok şey varki..
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE..
Selam ve Sevgiler..
KANKAM HARIKA BIR YAZI,COK GUZEL HERSEYI DEMISSIN SOYLENECEK NE VAR DERSEN,BIZLER BIRBIRIMIZE SAHIP CIKMAZSAK BIRLIK BERABERLIGI SAGLAMAKSAK .ULKEMIZDE OLAN BITENI GORMEZSEK KULAKLARIMIZI TIKAR UC MAYMUNU OYNARSAK GORMEZ DUYMAZ
SEYIRCI KALIRSAK ELIMZIDEN HERSEYI ALDITLAR SATTILAR CEBIMIZDEN CALINDI CIRPILDI SEYIRCI KALDIK FAKIRLESTIK UC KURUS
MAKARNAYA OYUMUZU VERDIK VE MAKARNAYA OY VERIRKEN SEVINDIRIK OLDUK INSANLARI O HALE GETIRDILERKI AC SEFIL
BIRAK SONRA BIR IKI SEYLE ONUNUN ONURUNU KIR KAMERLARLA YARDIM YAPTIGINI ONURUNU KIRARAK DA GOSTERMELIK SEYLER YAPARAK INSANLARIN HALINI BIRDE YARDIM YAPIYORUZ DIYE MARFETMIS GIBI OVUNUP DURUYORLAR.PERISAN HALE GETIRILEN VATANDASIN EKONOMIDEN KRIZDEN TEGET GECTI DIYE SANKI BU ULKEDE VATANDAS YASAMIYORMUS GIBI INSANLARI KANDIRMA VE YANDAS MEDAYA ILE INSANLARIN GOZLERININ ICINE BAKA BAKA YALAN SOYLEMEKTELER.ISSIZLIK,INTIHARLAR,EKONOMIK SIKINTIDAN DOLAYI OLANLAR YANDASLAR VE HUKUMET TARAFINDAN GORULMUYOR VE GOZ ARDI EDILIYOR INSANLARIN PSIKOLOJIK DURUMLARI BOZULDU SOKAK SAVASLARI INTIHARLAR VE HER SEY OLMAYA BASLARI.BANU AVARIN PROGRAMINDA ANLATILANLAR BIR BIR UYGULANIYOR OZAL DONEMINDEN BASLAMIS DAHA ONCEI DONEMLERDEN MENDERESLERDEN BASLAMIS BU GUNLERE GELINMIS,ATATURKUN VE LAIK ULKENIN DUZENINDEN RAHATSIZLIK DUYAN IC VE DIS GUCLER TARAFINDAN ICERDEKILER VE DISARIDAKILERLE ISBIRLIGINE GIDEN HAINLER IHANET ICINDE OLANLAR SATRANC TAHTASINDAKI HAMLELERI BIR BIR UYGULAMAYA DEVAM EDIYORLAR.BIZLER DE MAC SEYREDER GIBI SEYREDIYOR GORMUYOR DUYMUYOR VE HABER VE MEDYA TAKIP ETMIYORUZ VE YANDAS MEDAYA DA GOZ BOYAMAK VE INSANLARI UYUTMAYA DEVAM ETMEKTE.OLAN BITENE SEYIRCI KALMAKTAYIZ.SATILIK BASIN ISBIRLIGI YANDASLARIN ISBIRLIGI DISARIDAKILERIN ISBIRILIGI BIZIM ULKEMIZIN BOLUNMESINE HER TURLU PLANLAR COK ONCELERDEN ATILMIS DE DEVAM ETMEKTELER,BU OLANLARIN COK ONCEDEN HER PLANI YAPILMIS UYGULANMAYA DEVAM EDIYOR HAMLELER BIR BIR.DAHA NE KADAR VURDUM DUYMAZ OLURUZ BILEMIYORUM NEREYE GIDIYORUZ BOLUNMEYE GIDIYORUZ.DEGERLERIMIZ BIR BIR YOK EDILEREK DIN IMAN MUSLUMANLIK ILE BIZI BIRBIRIMIZE DUSURUYORLAR BUNLAR HEP HAMLELERIN BIRER PARCASI UYGULAMA IC VE DIS GUCLERLE YAPILMAKTA.TURK DUNYASI DA AYNI SEKILDE ICERDE AJANLAR SATILIK LAR TURKIYEDEKI GIBI ORTALIGI KARISTIRIYORKI BASLARINA TEPELERINE VURARAK NEFES ALDIRMIYORLAR TOPARLANMASINLAR.VE KALKINMASINLAR SUREKLI IC SAVAS CIKARARAK BOLMEYE YONELTIYORLAR KI TURK DUNYASI GUCLENMESIN.TAKTIKLER BIR BIR UYGULANMAKTA.SEHITLERIMIZ HER GUN TOPRAGA VERILDIKCE BIRILERI SEVINMEKTE KENDI COCUKLARI ASKERLIK YAPMADIKLARINDAN DERTLERI MI SEHIT ASKERLERIN VE YARALARILARIN AILELERI YANMIS YUREKLERI DAGLANMIS EVLERINE ATES DUSMUS KIMIN UMUTU,ONALR BASKA SEYLERE BAKMAKTALAR,ATATURKCULERI ICERIYE ALIYORLAR SACMA SAPAN SEYLERLE BAHANELERLE VATANSEVER BAYRAK TOPRAK BOLDURMEYIZ DIYENLER AYDINLAR ICERDE KATILLER TERORISTLER MECLISTE SOKAKLARDA .FIKIR SUCLULARI ICERDE.OFFFFFFF
IMDAT DIYORUZ KIMSE SESIMIZI DUYMUYOR HERKES LAY LAY LOMDA.TAM PUAN KANKAM HARIKA BIR YAZI.
( yasaklıyım sana ) tarafından 6/14/2010 4:47:23 AM zamanında düzenlenmiştir.