- 1018 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kırdım kalemimi
ilk bahr gunuydu ilk sei gördüğüm sabahın ilk saatlleri daha uyanamamısken biel bir ruya gıbıydın nerden nasıl cıktın karsıma bilmiyourm tek bildiğim sey yaktın yıktın ezdin gectim bir kasırga gibi yar
ahh yüreğimin başkenti ah soylu sevdam ah yaralım nedendır bu sessizlik nedendir bu kacıslar gelıp gitmler bir varsın bir yoksun bir masal gibi.. her geldiğinde yüreğimden bir parca verıyrum sana giderken alıp göturuyorsun cırpınışlardayım bır yaralı kuş gibi yüreğimin baskneti
ne istedimki senden bir tutam sevgiden başka ne istedim gözleri güzelim yüreği güzelim benı günden gene mum gibi eriten yar sen söyle ne ıstedım. sen soyle guzel gözlu yar bız ne yasaklar deldik biz ne sevdalara örmek olduk biz neler yasadık senınle nedendır sımdı bu kacmalar neden yuregımı dağlarsın neden?
hersey bu kadar basitmi biranda tersıne döndü hersey mutlulukların yerıne hüzünler doldu yagmurun yerıne göz yaşları aktı oysa senı bana getıren yagmurla ıslancaktık el ele tutusup sımdılerde göz yaslarım ıctıgım rakıya su oldu .
ah yuregıın baskenti bir cağrın bile yuzumu güldüürdü oysa senden gelen sesısnı duymak zaten emızıgını kaybetmıs bır cocugun emzıgını buldugunda sevındırı gıbı sevındırıdı beni ne siteden benden sseni bukadar severken sen söyle verebılcegım bır canım var dedım san her zaman oda amadeydı sana zaten ıstedınde vermedımmı? öl dedınde ölmadimmi? sen söyle yuregımın başkenti.. firardaki hırzı bile senın gıbı kacmadı belki bir kactın bir sessizliğe boguldun benide bogdun.. aşkın derin sularında cırpındıkca battım batıyorum ...
neden değişti yuregımın baskentı hersey bırden bu kadar yazmı neden kısa cevırdın sıcakken yatagım neden üşüttün. neden hapsettıgınden yuregınden benı azad ettin oysa ben ne mutluydum o zındanda saldın benı boş sensız sokaklara.. nasıl gırerım sen soyle o mapusa yıne hapset benıoraya n eolur yuregımın baskenti..
duyuyorsun değilmi.. yuregımın baskenti.. yurek feryat eder yıne a z ’ye harf klamdı bıttı lugat senı anlatmaya.. anlat bana sessız kalma nedendir bu sessızlık benıdecekme bu sessızlıge sen soyel ne yaptım ben sana??
aklıma geldıkce yasadıgımız gunler. hani sabaha karsı maraşta güneş dogarken dinlediğimiz bir sarkı vardı ya sen ya ben geleyım.. onun eslıgınde yazıyrum buunları sana.. yureım yana yana
................
gidişlerin gelıyor aklıma gıden otobusun arkadasından gitme dıy ehayrıslarım sen hep gittin benden ben sana gelırken..cok yalvardım her gelısınde gitme diye ama senın hayatın gıtmelerle dolu hep yarım geldın bana gıtmleere daha basıt geldım sana oysa ben her gıttgınde koltuk değneklerı ıle kalktım ayaga gerı yıkıldım sen gıttıgınde kaldıran bıle olmadı benı yerden.. ben senın gıbı gıdemedım hıc senden hep kalmayı tercıh ettım hep senı sensız hayalım bıle olmadı.. sen gıderken pazarcık bile agladı.. gözlerim ağladı..
ah bi görsenbeni gecenlerde saydıgımda 10 taneydı belkı en fazla saclarımdakı aklar şimdi gel akları gör tek tek sarmas dolaş ollmus saclarımla aklar ..
ne hayallerım vardı bır bılsen ne umutlar ama sen gıtmeyı tercıh ettın yıne nede olsa kapı acık sana hep kapanmadı hıc hayallerıme bile bulastn sen kendi ellerinle kurdun dar agacını kurdun bıde yetmıyormus gıbı sen vurdun sehpaya tekmeyle hayaylerımızı astın ruhumu bile dövdün beni sen öldürdün.. katilim oldun...
ya ben senı sıırlerıme yazdım butun harlaerde anlatım senı teyemedı rakamlarla anlattım senı hep bir oldun tek oldun bır tane oldun.. neden yuregımın baskentı neden sen soyel nedendır bu gıtmler oysa ben senden sadece aşk dılendım..
git ey yar hıc dusunme bıle topla hayallerimide yukle kaldıramadıgın benı sırtına topla gucunu soyle o kelımeyı gıdıyorum de bakalım benmı agır gelecegım sana o kelımemi?.. ama yuregımı bende koyma onuda al gıt o senın senın ıcın carptı emanetınıde al oyle gıt..
yaza yaza senı kelıme kalmadı yuregmın baskentı oysa ben sana ıyıye daır bır kelıme de olsa turetırdım.. tıkandım bıtırdın bendekı guzele daıtr her sozcugu benı bıtırdıgn gıbı. git hadi..
sen git sadece ıcımdekı sen kalsın bana bıde gölzerın her kelımede soyledım sana bunu her sıırımde sen gıt gözlerını bırak bana cunkı onalr hıc yalan soylemedı bana.. dilin gibi.
gercekten artk eskısı akdar yazamıyourm kelımelerı bır araya getıremıyorum.. yuregımın baskentı .diliim donmuyor lal oldum serde akıl kalmadı deli oldum... kalemımı kırdım yuregım baskenti artık yazamıyorum....
sadece susuyorum....
sus yuregım sus..
uyku vakti geldi...
musa selçuk göksu
hazıran 2010
hayallerın umutların bittiği yer
pazarcık
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.