duyacak kadar yakın mısın?
beni düsündüğünü biliyorum.. yada bunu hissetmek istediğim için boyle..
ne yapıyorsun yasadıgın sehırde nerelere gidiyorsun bensiz nasıl geçiriyorsun gunlerını? kılerle konusmaktasın su anda? telefon rehberınde kımler kayıtlı?gunde kac kısıyle mesajlasıyorsun?
hıc bırını bılmeden kayıtsızca sevıyorum senı... senı kıskanıyorum ama kıskandıgım hıc kımseyı tanımıyorum.otobuste gıderken yanında oturanlardan...kaldırımda omzu sana carpanlardan,markettekı kasıyer kızdan hepsınden nefret edıyorum...
calıstıgın yerdekı caycı teyzeden bile belki...benim gozlerımın goremedıgı askım nasıl olurda onlar senı gorebılırler? ellerımın dokunamadıgı sevgılım nasıl olurda bırbaskasıyla el sıkısabılır? nasıl olurda aynı lokantada yemek yersın? senı kıskanmıyorum aslında butun asabıyetım butun hırcınlıgım uzakta olmana..adaletsızlıge...ne var kı cevrende olmaması gereken yuzlerce ınsan varken ben senın yanında bıle olamıyorum... yuzune dokunamıyorum gozgoze konusamıyorum senı oyle cok ozluyorum kı...ask dersen ask...sevgı dersen alası!!!
hakeden bız mıyız ya da ben mıyım bu acı uzaklıgı!!!
ask bana ıhanet ettı sevgılım, ask bıze ısyan ettı...
bu gun senınleyım ve bunun 335. gunu...uzaklıga ınat yakınındakı herkese ınat ve aska acımasızlıga ınat gecen neredeyse bır sene... seni deliler gibi sevmemın sebebini bile bilmiyorum ne komık degıl mı ama vazgec deseler dıyen kısıden bı omur nefret ederdım orası kesın...
senı sevıyorum ya gerısı bos...
YORUMLAR
''ama senden ayrı gezen yürek değil beden oldu'' türküsünün haykırışları var mısralarında..uzaklığa isyan.. kahrolası hasret yakarken ciğerleri, nasıl kısmanmasın seven yürek, ona o kadar yakın olan diğerlerini...
Tanrım bu ne büyük bir aşk..
yıllar önce izlediğim 'tendeki buz' adlı filme götürdü bu mısarala beni..
iki ayrı kişiliğin(irlandalı bir balıkçı adam ile amerikalı entellektüel bir kadının) bir anda başlayan aşkları yıllara yayılmıştı. ve birbirlerini görebilmek için kilometreler tepiyorlardı uzuzn görüşemeyişlerin sonunda. ne bir araya gelebiliyorlardı ne de birbirlerinden vazgeçebiliyorlardı..
iki ayrı kişiliktiler ama tek yürektiler ve onları herşeye rağmen bir arada tutan şey yüreklerinden taşan aşklarıydı.. son buluşmalarında adam, kendisini öldüreceğini bildiği o upuzun ve çok yorucu yolculuğa çıkacak kadar aşıktı kadına.. kadında ona aşıktı.. aralarındaki kilometrelere rağmen kopmaz bir bağ vardı aralarında ve bunun adı: AŞKtı..
bu buluşma onların son buluşmaları oluyordu adam hayata gözlerini kapamadan önce.. aşk, böyle bişeydi belki de, üstelik yüreklerde aşk varsa eğer kilometrelerin oluşturduğu uzaklık neydi ki, yüreklerin uzaklığının yanında...
tebrikler gizeM_F..