- 856 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Gözlerimizde Akacak Yaş Kalmadı!!!!
Her gün üzücü haberler, her gün gözü yaşlı analar, gün geçmiyor ki ,şehit cenazesi, şehit haberi duymayalım.
Askeri araç devrilir, bir askerimiz şehit, teröristlerle çatışma, yine şu kadar şehit!
Osmaniye’de lojman balkonunda, eşiyle oturan yeni gelinimiz şehit edildi! Onun suçu eşinin yanına, yuvasına gidip, onu görev yerinde yalnız bırakmamaktı!!! Suç mu oldu bu!!!
Kurtuluş savaşında, canlarıyla kanlarıyla bu destanı yazan şehitlerimizin, kabirlerinden doğrulup, “ neler oluyor bu ülkemizde”, diyeceklerini sanıyorum. “Bizler, iğrenç postallarıyla, kirlettikleri ülkemizi ,namusumuzu, canımızı , cananımız kurtarmak, ülkemizi esaretten, özgürlüğe kavuşturmak için, vatan için, mukaddes değerler için şehit olmadık mı?” Diyeceklerine eminim…
Görünürde savaş yok, düşman çizmesi yok, bu ağıtlar niye son bulmuyor? Ne zamana kadar bu terör belası sürecek? Ne zamana kadar, yeni gelinler, asker eşlerinin yanına gitmekten korkacak.
Ne olur, yeter artık, bitirin şu terör belasını, bitirin bu gözyaşlarını.
Bizim ordumuz yeterince güçlü, bu PKK’ya öldürücü darbeyi vurun. Ağlamasın artık analar bacılar, askere giden gençlerimiz, güle oynaya bitirip, dönsünler evlerine. Hep tetikte durmasın endişeli yürekler, her asker uğurlama gibi, ayakları üzerinde karşılasın ana babalar, yiğit vatan bekçilerini.
Hep gözlerimizde yaş yazmayalım yazılarımızı, şiirlerimizi, bayram, şölen şiirleri yazıları yazalım, ne olur ne olur!!!
Şehitlerimiz!!!
Yine yürekte hüzün, yine gözlerimizde yaş,
Gönüllerde gam tasa, vuran eller kim kardeş,
Yiğidim kıyan sana, hem hain hem de kalleş,
Bitmesi beklenirken, umutsuz eğilmiş baş.
Analar ağlamaklı, uğurlarken, eş kardeş,
Her asker uğurlama, hep tasa hep gözde yaş,
Silelim o yaşları, doğrulalım yurt yurttaş
Görmeyelim cenaze, ne gam ne gözlerde yaş.
Artık son bulsun diye, avuçlar açık Sana,
Sen koru kolla Yarab, onlar emanet Sana,
Son bulsun şehit gazi, huzurlar ver yurduma.
Huzur sükun gelsin de, bayram ola vatana.
Artık güzel günler, acısız, gözyaşı olmayan yazılar ve şiirler okumak istiyorum.
Yarabbi, şu mübarek Receb’i Şerif yüzü suyu hürmetine, bu dualarımızı kabul olunan dualardan eyle, ne olur!!! Amiiin!!!
YORUMLAR
Amin Amin Amin...
Allahın laneti tüm bozguncuların üzerine olsun inş....
saygı ve dua bıraktım...
handan akbaş
içten yazınız ve duyarlılığınızı kutluyorum.
nereye kadar dayanacak bu şehit anaları
hepimizin acısı..
ve olan o gariban çoçuklara
mekanları cennet olsun..
sevgilerimle..
handan akbaş
Handan Hanımcığım ortak sesimiz olmuşsun. Gerçekten de artık usandık. Şehit haberleri yüreğimizi yakıyor. Canımız acıyor artık.. Biz bu haldeyken şehit anası babası ne haldedir kimbilir... Kolay mı bir evlat yetiştirmek. Savaşta olsa anlarım kendi topraklarımızda nasıl oluyor bu anlamış değilim. Ben de çok üzülüyorum hem de çok.. Tebrik ediyorum yazınız ve şiiriniz çok anlamlıydı. Sevgilerimle...
handan akbaş
Handan hanım ; biz teröristi sadece dağda arıyoruz, halbuki çoğu bağlardadır. Ne yazıkki bunun farkına varamadık. İçte ve dışta gizli bir işgal altındayız bunu çok net bir şekilde görüyoruz. Bu vatan ve milletin huzuruna kurşun sıkanları Rabbim kahru perişan etsin.
Selam ve saygılarımla.
handan akbaş
kahru perişan etsin, yorumunuza teşekkürler, saygılar.
Her zaman söylüyorum,yine söyleyeceğim:Bu sorunlar çok köklü ve lanet okunası sorunlardır ve milletçe,kardeşçe başkaldırmadığımız sürece de bitmez...Ne olur şehitlerimizin ESAS katillerine önce eylül ayındaki referandumda,sonra da ilk genel seçimlerde derslerini verelim!
handan akbaş
handan akbaş
Bizler de bu içimize akan terör yanlısı insanlardan kurtulmak istiyoruz.Ama ne yazıkki birşeyler ters gidiyor.Sadece teröristlermi suçlu?Ya onlara arka çıkanlar ,esas onları ortadan kaldırmak lazım.Yoksa ki bunlar nerden bulup alıyor gerek silahları gerekse diğer malzemeleri.Elimiz kolumuz bağlı kaldıkça kan beynime sıçrıyor.Bizlerinde yapacak çok şeyi olmalı.
Gerekirse bizlerde elimizde silahla sınıra koşalım.En azından arkamızdan gelecek nesil daha iyi ve korkmadan yaşasın diye.Bizler bu vatanın evlatları değilmiyis.Bizleride alın askere.İlk beni ama.saygımla arkadaşım,bu konu hiç bitmez,bitirmek için ise kimse uğraşmaya yanaşmaz ,herkes gözünü kulağını yummuş öylece seyreder.Kimbilir belkide bunlar bizim iyi günlerimiz.Rabbim bu günün hürmetine vatanımıza ,milletimize,askerimize saldıranların layığını versin.Bu gece edilen dualar geri çevrilmezmiş.Cümlemiz dua edelim inşallah.
SULTAN HÜRREM tarafından 6/13/2010 5:34:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
handan akbaş
O gözyaşı 30 yıldır akıyor bu memlekette.Belki bizler üç ağlar susarız ama ya şehit anaları.Ya da eş çocukları.Herkes siz biz gibi duyarlı da değil.Milletin dünya umrunda değil.Biz pkk'yı dağda arıyoruz ya aslında onlar çok yanımızda.Ama görmemezlikten geliyoruz.
Ateş düştüğü yere yakar.Olan fakir fukara çocuklarına oluyor.Daha dün komutan eşini toprağa verdik.Pırıl pırıl genç bir öğretmen kadını.
Terörden beslenenler yine de terörü kusacaklar.30 yılı aşkın süre oldu yapılan tek reform şehitlik sayılarının arttırılması oldu.Yazıklar olsun.'' Şehitler ölmez vatan bölünmez'' ile avutuyoruz kendimizi.Lafla peynir gemisi yürümüyor.
Sinirlendim kusura bakmayın.Duyarlılığınız için minnettarım.Ellerinizden öperim.ERen