- 757 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAMAMBÖCEKLERİNİN ÇIĞLIĞI
Asıl değerin para olduğunu düşünenler için,malikane eşsiz bir barınaktır.Ama pislik tüm halılara bulaşabilir.’’İğrenç’’ diye neye denir?İnsanlığa zararı dokunana mı,yoksa bilmem kimin kişisel seyir zevkine uymayana mı?
Hemen belirteyim ki,yazının bundan sonrasını ilk şıkkı seçenlere sunuyorum,yani bu siyah günlere dair yazıyı,gerçeğin siyah olduğunu kendilerine itiraf edebilenlere ithaf ediyorum.
Korku birden aklınıza düşüverdi değil mi...Düşmesine izin vermeseydiniz keşke,çünkü faydası yok.
Korkuyla büyüyen insan,ha çöplükte yaşamış ha malikanede...Toprağın güzel kokusunu,sırtıma özgüvenimi de alarak içime çekemeyeceksem,benim malikanede işim ne!
Bunları söyledim ya,yazımın belli bölümlerde kaydığını görürseniz şaşırmayın,bunun sebebi ara ara bedenime uğrayan ürpertilerdir.Etrafımdaki tüm bu pislikleri böcek gibi bir kenara atamamamdandır,üzerime yapışan hamamböceklerinin kaşıntısındandır.
Bozuk sifonlu,delik damlı sefaleti her gün görüp de çığlığı basamamamdandır.Dış güç yapımı bu çizgi filmi,tuvalete gitmekten bile korkutularak izlemeye maruz bırakılmamdandır.Şiirlerimin kabuk bağlamaları istenen yaraları inatla kanatmaları da bu yüzdendir...
Ahmet Kerem
YORUMLAR
Orijinal ve bir mesajı olan yazıydı. İlgiyle okudum. Tebrik ediyorum . Saygı ve selamlarımla...
temmuz şairi
Saygılarımla...