NEJAT UYGUR VE TİYATRO
Herkes bilmez belki, ama tiyatro sevenler iyi bilirler. Orta oyunu ve Tuluat tiyatronun en önemli türleridir. Nejat Uygur da tuluat ustası ve tiyatronun belkemiği olacak kadar önemli bir sanatçıdır.
Bugün, O’nun Ankara Yenimahalle’de sahneye çıktıktan sonra, İstanbul’a dönerken kısmı felç geçirdiğini öğrendim. Şimdi, Ankara’da hastanede yatıyormuş. Çok geçmişler olsun diyorum kendilerine.İnşallah, sağlığına bir an önce kavuşur.O’nun komedileriyle Gümüşhane’nin Şiran İlçesinde tanıştım. Tabii, o zamanlar cd veya dvd yoktu. Video kasetleri vardı. Bizler de bikaç arkadaş evde bu büyük ustanın videolarını izledik. Vallahi gözlerim yaşlarla doldu gülmekten. Yani,bu kadar olur. O günden sonra Nejat Uygur hayranı oldum çıktım. Çok isterdim O’nu canlı canlı izlemeyi. Eminim, çok daha gülerdim O’na. Kısmet, belki de olur. O yıllarını tiyatroya adamış bir insan. Bütün medyasal olaylardan uzak durmuş, sadece sanatını sürdürmüş ve ülkemiz ve dünya ile ilgili ince ve çok anlamlı nükteler oluşturmuş bir tiyatrocumuz. Tabii, daha çook eserlere imza atacak. Çanakkale’ye geldiği zaman gideceğim oyununa.
Nejat Uygur, bir an önce iyileşiniz de, ben de bu yazıyı sadece bu günü okudukça,gülüp geçeyim. Nejat Uygur rahatsızlanmıştı da ben de duygularımı yazmıştım diye.