BABALAR GÜNÜ
Anneler ne kadar özelse babalarda o kadar özeldir
Benim babam en güçlüdür!
Benim babam dünyanın en cesur babasıdır !
Benim babam dünyanın en yakışıklı babasıdır !
Benim babam dünyanın sevecen babasıdır ! ...
Benim babam harikadır !
Babalar gününü kutlayacağı babası ve/veya baba yerine bu gününü kutlayacağı
yakını olan arkadaşlar bu günlerin değerini bilin ve o kişileri mutlu edin enazından
bir telefon ile kutlayalım gönüllerini alalım dostlar.
Belli bir zaman sonra O Kişiler bir yerlere gidiyor ve gittikleri yerden geri
dönmüyor bize ise pişmanlığı kalıyor ...
Ben yarın sabah erken saatlerinde babam ve babam yerine koyduğum
eniştem için dua edeceğim , yapabileceğim tek eylemi yapacağım ....
YORUMLAR
İnsanların duygu paylaşımlarından ötelendiği ve birbirlerine menfaat adına bakan kişiliklerin sergilendiği bu evrede her bir vesileyle de olsa hatırlanan ve hatırlatılan anlamlı günlerde insanların değerini bilmek yitip giden değerler arasında güzellikli duruyor…
Hatırlatmanıza ve düşün yetinize teşekkür ederim..
Saygılarımla
Mekanı cennet olsun... Işıklar içinde yatsın...
Çok sade.
Hisiyat var ama emek az.
Bu tür günlre de itibar eden biri değilim. Belkide ondan.
Sevmiyorum vazifefimiz olan şeylerin bir tek güne sıkıştırılıp kenara atılmasını.
Bence Ticaret konusu olan özel günleri yasaklamalı.
Sevgiler.
e.funda
Ancak bu özel günde ticari olmadanda büyüklerimizi anımsayıp sevgimizi göstermeli onları mutlu etmeliyiz !
her eylem mmaddi olarak düşünülmemelidir !
Eniştemin 2006 yılında babalar gününde aramamıştı , çok hasta idi aklı gidip geliordu . O gün her telefonda Funda demiş gece geç saatte ümidini kesmiş gözleri dolmuş . Bense hastahanede onu rahatsız etmemek için aramamıştım ! 2007 de ise telefon ettiğimde çok zor konuşuyordu ama sesindeki tireme , coşku beni o kadar duygulandıırdı ki !
2007 senesi kasım ayında Eniştemi ...
O günkü mutluluğu maddi değeri ABD'le bir telefon görüşme tutarı idi ya manevi değeri ?
Yorumunuz için teşekkür ederim , Saygılarımla