- 539 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HIRS İNSANLIĞI YOK EDİYOR
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
HIRS İNSANLIĞI YOK EDİYOR
Hırs bir kere bürümeyegörsün; ne insan kalır, ne insanlık....
Para kazanma ve hükmetme hırsına bürünenler; merhamet maskesi, kardeşlik kisvesi, demokrasi teranesi ile hırslarını perdeleyerek icraat yaparlar.
Toplumu cahil bırakmak ana hedeftir.
Cahil toplum kendilerine inanacak, maskelere kanacak, süslenmiş sözleri duyup aldanacaktır.
Her konunun kendilerine danışılmasını arzu ederler. Bunların kendilerinden çok çığırtkanları, tellalları mevcuttur.
Silah imalatçısından, zehir tacirine; beyaz kadın tüccarından, din pazarlamacısına kadar tamamı aynı kaynaktan beslenir.
TEK HEDEF DAHA FAZLA KAZANMAK İÇİN, DAHA ÇOK CAHİL TOPLULUK YETİŞTİRMEKTİR.
Somali’de, Singapur’da, Kore’de, Yemen’de, Trablus’ta, Afganistan’da, Hindistan’da, Pakisdtan’da, Kırım’da, Çin’de, Çeçenistan’da, Dağıstan’da, Karabağ’da, Kosova’da, Bosna Hersek’te, Kıbrıs’ta, Mısır’da, Irak’ta, Gürcistan’da, Ürdün’de, Filistin’de kan dökenlerle
benim güzel vatanımda kan döktürenler hep aynı menşeyli ve aynı meşrepten olanlardır.
Dikkat edilecek olur ise; Kanı dökülenler Müslümanlardır. Kan dökenler ise; silahları imal edenlerdir. Gelişmiş ülkelere bakalım; bu ülkelerin silah imalatında söz sahibi oldukları ayniyle vakidir.
Silah imalatında söz sahibi olanlar, hedef seçtikleri ülkelerde karışıklık çıkartmak için özel fon ayırırlar. Bu fonun adına da; "Kardeşlik ve barış fonu." Derler.
Kadreşlik ve barış türküleri ile uyuttukları topluma; mazagin ve futbolla da uyuşturucu şırınga edilir.
22 kişi top oynar, 3 de hakem verdır. eder 25 kişi. 20 bin de seyirci olur... Toplamı 20025 olan bu ekibin yaptığı iş için bir ülkenin tamamı tamamen meşgul edilir.
Magazin haberlerine baktığımızda durum daha da vahimdir. İki kişinin arasındaki özel göbek altı muhabbet sekiz sütuna taşınır, özel programlar yapılır ve bütün insanların meselesi imiş gibi altın tepsiyle milletin önüne sürülür.
Bunun adına "Milleti gerçeklerden uzaklaştırma ve uyutma." Hareketi diyoruz.
Silahları ile ölüm satanlar; benim güzel vatanımda "Sağcı - solcu, alevi - sunni, ülkücü - kominist." Söylemlerle ortaya çıkmışlar ve vatanı kan gölüne çevirmişlerdir.
VATANI KORUMAK VE KOLLAMAKLA GÖREVLİ OLANLAR İSE; BU KANI SEYRETMİŞLERDİR.
Demokrasiden yana hiç bir problemi olmayan vatanımda; problem "İnsan iletişimi ve insana verilmesi değer." Konusudur. İnsan iletişimi konusunda kendimizi aşmadığımız sürece de problem ve kavga bitmeyecektir.
Bu kavgalar silah imalatçıları tarafından çok iyi analiz edilip istenilen yön ve yere doğru da kanalize edilecektir.
PARA KAZANMA HIRSI ŞİMDİ DE BÜTÜN İNSANLIĞI TEHDİT ETMEKTEDİR.
TARIM İLAÇLARI, PET ŞİŞELER, PLASTİK KAPLAR, TEFLONLAR; BÜTÜN İNSANLIĞI SAÇTAN TIRNAĞA, BAŞTAN AYAĞA TEHDİT ETMEKTEDİR.
İLAÇLAMADA MALİYETİ DÜŞÜRMEK İÇİN KARIŞIMLARI TAMAMLAMANDAN SOKAKLAR İLAÇLANMAKTA... BU BİRİNCİ DERECEDE KANSER SIRINGA ETMEKTEN BAŞKA
BİRŞEY DEĞİLDİR.
KANSER ÇAĞIMIZIN BELASIDIR.
KROM VE NİKELDEN ELDE EDİLEN ÜRÜNLERDE ORANLAMAYI TAM YAPMADIĞINIZ ZAMAN ÖLÜM SATIYORSUNUZ DEMEKTİR.
BU KADAR SİLAHLARIN YURDUMUZUN İÇİNDE PEYNİR EKMEKTEN DAHA ÇOK TALEP GÖRDÜĞÜ GERÇEĞİ İLE KARŞI KARŞIYA OLDUĞUMUZU ASLA BİR İNKÂR EDEN
OLMAYACAKTIR.
O SİLAHLARIN VATANIN HER YERİNDE DOLAŞMASINA GÖZ YUMANLAR OLDUĞUNA GÖRE; PLASTİK İMALATINDA, TARIM İLACI İMALATINDA, TEFLON İMALATINDA, İLAÇLAMADA KULLANILAN KİMYEVİ MADDELERİN HAZIRLANMASINDA, KİMYEVİ MADDELERİN SEVKİYATINDA ELBETTE Kİ BİRÇOK GÖZYUMMALAR YAŞANACAKTIR...
Bu gerçekler gün gibi aşikârdır. Kendine çok çok iyi bakan sağlığına dikkat eden bir insanımızın kanserle boğuştuğuna şahit oluruz.
BİZİ BİR ŞEYLER SİLİP SÜPÜRMÜYOR...
BİZİ BİR YANDAN "KARDEŞLİK PORJELERİNE FON AYIRAN ÖLÜM MAKİNASI İMALATÇILARININ SİLAHLARI, DİĞER YANDAN İSE; MALİYETTEN KAÇARAK İLAÇ, TEFLON, ÇELİK KAP KACAK, PLASTİK VE PET İMAL EDENLER YOK ETMEKTEDİRLER.
SOKAKTAKİ SİNEK VE BÖCEKLER BİZİ ÖLDÜREN ANA UNSUR DEĞİLDİR.
BÖCEKLERİ ÖLDÜRMEK İÇİN KULLANILAN İLAÇLARA DİKKATİNİZİ ÇEKİYORUM...
HAYATIMIZIN TAMAMINA SİRAYET EDEN PLASTİK KAPLARA DİKKATİNİZİ ÇEKİYORUM...
TEFONLARA DİKKATİNİZİ ÇEKİYORUM....
KALAYLI BAKIR KAPLAR MUTFAKTAN ATILDI ATILALI KANSER BÜTÜN İNSANLIĞI
SARMIŞTIR....
CAM KAVANOZLAR, CAMDAN SAKLAMA KAPLARI YOK OLALI İNSANLIK DA ONLARLA YOK OLMA MENZİLİNE GİRMİŞTİR...
CAMLARIN GERİ DÖNÜŞÜ İLE, BAKIR KAPLARIN (KALAYLANMASI ŞARTTIR) GERİ DÖNÜŞÜ İLE KANSER BELASINDAN KURTULMAK İÇİN ADIM ATILMIŞ OLACAKTIR...
SOKAKLARIN İLAÇLANMASINA GELİNCE; O İLAÇLARA DİKKATİNİZİ ÇEKİYORUM...
İLAÇSIZ DAHA SAĞLIKLI OLUNACAĞI BİR GERÇEKTİR.
SEBEBİ GAYET BASİT; İLAÇ İÇİN GEREKLİ KARIŞIMLARIN MALİYETİ ARTIRMASI NEDENİ İLE KARIŞIMLAR TAMAMLANMADAN İLAÇLAMA YAPILMASI "ÖLÜM." DEMEKTİR....
BAĞLANTIYA ÖZEL DİKKATİNİZİ ÇEKİYORUM;
BAĞLANTIMIZ ŞU OLSUN;
SİLAH İMALATÇISI SİLAHINI BENİM VATANINIM HER YERİNDE SATABİLİYOR... GÜMRÜK KONTROLLERİNİ AŞIYOR... HAVA KORİDORUNU GEÇİYOR, BENİM VATANIMDA PEYNİR EKMEKTEN DAHA DA FAZLA TALEP GÖREREK DOLAŞIYOR, TEZGAHLANIYOR, SATILIYOR....
BUNA GÖZ YUMULDUĞUNA GÖRE.....
ÖTEKİLERE HAYDA HAYDA GÖZ YUMULAMAZ MI? "BUNLARIN ÖNÜNE GEÇİLEMİYOR, ENGEL OLUNAMIYOR." GİBİLERDEN BASİT BİR BAHANENİN ARDINA SIĞINMAK İSE "ACZİN." İFADESİ OLUR....
KANSERİN YAYGINLAŞMASI KİMİN İŞİNE YARAR...
ELBETTEKİ BU ALANDA ÇALIŞMA YAPANLARIN İŞİNE YARAR...
YANİ TAŞ BİR ELİNDE KUŞ BİR ELİNDE OLANLARIN....
DÜNYA SAĞLIK ÖRGÜTÜ BU KONULARLA ALAKALI OLARAK KESİN OLARAK ÖZEL BİRİM OLUŞTURMALIDIR...
BU HUSUSTA ÜLKEMİZDE FAALİYET GÖSTEREN LABORATUVARLAR ÖZEL BİRİM OLUŞTURARAK ÇALIŞMALAR YAPMALI VE YAPILAN ÇALIŞMALARI KAMUOYUNA BÜTÜN AYRINTILARI İLE AÇIKLAMAKLA MÜKELLEFTİRLER....
TOPLUMU CAHİL BIRAKMA HASTALIĞINDAN BİR AN EVVEL KURTULMAK MECBURİYETİMİZ VARDIR...
BİZİM TOPLUM CAHİL OLMAYI DA CAHİL KALMAYI DA; BEDAVADAN ÖLMEYİ DE HAK ETMİYOR....