- 860 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
CEMAAT ÜYESİ DEĞİLİM
Özellikle son yazımda , Fethullah Hoca yanlısı sözler ettiğim için, hakkımda cemaat üyesi olduğum şeklinde yorumlar aldım. Hayatta hiç bir özelliğimi inkâr etme ya da gizleme gereği duymadım. Utanılacak,saklanacak bir şey olmadığından emin olmakla birlikte, cemaat üyesi olmadığımı burada belirtme ihtiyacı duydum.
Bir çok yazımda anlatmaya çalıştım : Bir yere,gruba,partiye,topluluğa bağlı olmayı sevmiyorum ben ; yapım böyle. İnsanlığım, Türklüğüm ,Müslüman ve sünnîliğim ve de cinsiyetim haricinde taraf olamıyorum asla.
Bu özelliğimle de gurur duyuyorum. Çünkü herkesin doğrusuna ,doğru diyebilme özgürlüğüm oluyor. Bu yüzdendir ki ; hiç bir yanlışını,kötülüğünü,yolsuzluğunu,zararını görmediğim,duymadığım, düşünceleri ve yaptıklarıyla gurur duyduğum Fethullah Gülen Hoca hakkında övgüden,saygıdan başka bir söz söylemem mümkün değil.
Ben O’nu, siyasi ve maddi beklentileri, kaygıları olmayan, gerçek dindar ve vatansever, insansever biri olarak görüyorum. Bu ülkede bir şeriat devleti kurmak gibi amaç gütmediğini, gerici olmadığını, yobaz olmadığını, dinimize ve ülkemize zararlı olmadığını biliyorum. Böyle bir insanı takdir etmeyecek kadar ruhsuz biri değilim ki ben !
Seçildiği ve iş başına geldiği zaman, Recep Bey’den de umutluydum. Onun da gerçek bir müslüman olabileceği umudunu taşıdım. Fakat uygulamaları ve memleketin düştüğü durum, onun tüm beklentilerinin siyasi ve maddi olduğunu kanıtladı işte.
Neyse burada muhalefet yapıp da moralleri bozmayalım. Kim ki insanlık adına, ülkem adına, milletim adına iyi düşünüyor, iyi şeyler yapmaya gayret ediyorsa ; biz görmesek- bilmesek bile, zaman gerçeği gözlerimizin önüne serer ve yapılan iyilikler de kötülükler de karşılıksız kalmaz. Tabii bu beklentiler manevi olursa, tarafımızdan daha değerlidir.
Bu ülkenin de, tüm insanlığın da müslümanlara ihtiyacı var. Fakat ; gönlünde kin,nefret tohumları değil de , sevgi, barış olan güzel müslümanlaradır bu ihtiyaç.
Tüm İslâm alemini, Yahudilere karşı kışkırtıp, onları yeryüzünden yok etmenin, bu yüce dinin tek amacı olduğuna inanan ve inandırmaya çalışan, başka da bir amacı olmayan küfürbazlara, sahtekârlara birilerinin dur demesi gerekiyor.
İşte bence bu insan Fethullah Gülen Hoca ve O’nun cemaatine mensup kişiler ile
onları destekleyen ve güvenenlerdir.
Biz Yahudilerle hesaplaşmak uğruna ömrümüzü verirsek, bizimle de hesaplaşmak için ömürlerini verecek Ermenilere, Rumlara ve hatta Kürtlere de hak vermemiz gerekir.
Hesaplaşmaları bir tarafa bırakacak, sevgi, dostluk ve barış içinde yaşanacak bir dünyayı inşa edebilmek için mücadele edecek, buna gönülden inanan müslümanlara ihtiyacımız var.
Böyle düşünebilin her kim varsa ; Allah onlara güç ve fırsat nasip etsin.
Kin,nefret,öfke sahiplerine, savaştan, öldürmekten başka şeyler düşünmeyenlere Allah fırsat vermesin.
Fikret TEZAL
YORUMLAR
soran bendim, sadece meraktan sordum elbette olabilirsiniz veya olmayabilirsiniz de ne kadar fetullahı sevmesem de hakkındaki okuduklarımdan dolayı onun bir vatan haini, CIA ajanı olduğunu bilsem de ona hürmet edenlere saygısızlık yapmam.merak ettiğim aslında fetullahçı olmanız değil diğer siyasi konuydu.desteklerini r.t.e'nin üzerinden çekip çekmediğini merak etmiştim.bundan rahatsızlık duymamanız gerekir.bana da görünüşüm itibariyle tarikat üyesi misin diyorlar fakat hayır deyip geçiyorum hepsine bir şey ispatlamama gerek yok.yazınıza gelince :
"Tüm İslâm alemini, Yahudilere karşı kışkırtıp, onları yeryüzünden yok etmenin, bu yüce dinin tek amacı olduğuna inanan ve inandırmaya çalışan, başka da bir amacı olmayan küfürbazlara, sahtekârlara birilerinin dur demesi gerekiyor.
İşte bence bu insan Fethullah Gülen Hoca ve O’nun cemaatine mensup kişiler ile
onları destekleyen ve güvenenlerdir."
Bu kişi CIA Türkiye masası eski şefi Graham Fullerin en yakın arkadaşı Bay Fetullah olamaz.ben buna inanıyorum siz de ona, zaman bize en doğruyu gösterir.
Hesaplaşmaları bir tarafa bırakacak, sevgi, dostluk ve barış içinde yaşanacak bir dünyayı inşa edebilmek için mücadele edecek, buna gönülden inanan müslümanlara ihtiyacımız var.
Ve bu da simdilik Erdogandir.Mücadeleci bir ruh.Cephe alici ve yikici degil digerleri gibi.
Gecenlerde diyordu hakkinda yazilanlar icin yapilan yorumlar icin insani katil ederler..
(kesinlikle dogrudur dedigi, insani katil eder kimileri üsluplari ile suclamalari ile)
Bu sözü bile ortaya edecek kadar adam gibi adam Erdogan Allah yolunu acik etsin.
Siz bile kendinizi bir aciklik getirmekte hissettiniz,o yüzden diyorum Basbakana Allah sabir versin.
Dediginiz gibi neyse burada muhalafet yappmayalim.
Insanlarin saygisi olmali düsüncelere ve diger kisilerin görüslerine.
Kimse kimseye nicin böyle bir inanctasin ya da bu görüstesin diye hesap soramaz.
Önemli olan insancil olabilmek iyiye güzele ilerlemek saygi icinde tarafli degil de birlige yönelik.
yüreginize saglik
saygilarimla
hicbitmez tarafından 6/12/2010 8:09:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fikret TEZEL
Selam kalem dostu.
Yazınızı okudum. Gene yanlış anlaşıldığınızdan şikayetçisiniz. Olabiliyor tabii.
Önceki yazınızı fark edemedim. O nedenle yorum yapamıyacağım.
Bu gün kü savunma yazınız dikkatimi çekti.
Gülen hoca efendi hususunda niyet bakımından hem fikiriz. Şimdiye kadar bariz bir hatasını kimse de ileri süremez.
Onun da bir şahsi düşüncesi olabilir ve bunu açıklayabilir. Yanlışa da düşme hakkı vardır. Allah'tan başkası yanılır.
Tatyip Bey konusunda taraflı olduğunuz için adil karar veremiyeceğinizi düşünüyorum. O konuda hem fikir değiliz.
Sen ya da ben yanılıyorum dur. Her ikimizin de haklı olduğu yerler olabilir.
Kısır çekişmelerin yeri ve zamanı değil.
İyi niyetli temennilerinize katılıyorum.
Selamlar.
Fikret TEZEL
sanki hesap sorulmuş ve sanki hesap verme mecburiyetiniz var insanlara!
ölüler dahi ayağa kalksa kimseye hesap vermem ben bir Allahtan başka....
ama herkes farklı tabi....gerek duyduğunuza göre var demek bir sebebi....
saygımola....
ALİ SOYTÜRK
ALİ SOYTÜRK
MEHTAP S. HÜMEYRAGÜL DALLI...
KATILMIYORUM...
TÜM ÖLÜLER VE TÜM DİRİLER HESAP SORSUN...NE YAZAR?HEPSİNE YETECEK KADAR HAKLI GEREKÇE VE DELİL VAR...NO-PROPLEM...YARATILMIŞIN HESABI BİZE NE YAZAR?YARATILMIŞ ANCAK FANİ ÖMÜR YAŞAR VE KENDİ MEZARINI ELLERİYLE KENDİ KAZAR...
BİZ ANCAK YARATANDAN KORKAR VE ÇEKİNİRİZ,GERİSİ ÇOK DA FLAMA...BUNU ANCAK ASKERLİK YAPANLAR ANLAR...
ALİ SOYTÜRK
saygımola....
KATILMIYORUM...
1)HERKEZ FARKLIDIR ÇÜNKÜ ALLAH AZZE VE CELLE ÖYLE YARATMIŞ...
2)GEREK DUYMAK NE DEMEK...ASIL HESAP VERMEKTEN KORKANDA PROPLEM VAR...
3)SAYGIMOLA...ÇOK AĞIR KAÇMIŞ...SAYGIMOLA...HANGİ YÖRENİN TABİRİ VE TAM OLARAK NE DEMEK ACABA?KAS-KAFAMI BAĞIŞLAYIN...
ALİ SOYTÜRK
ALİ SOYTÜRK
sabrım çokca taşıyor haberiniz olsun artık...
MEHTAP S. HÜMEYRAGÜL DALLI...
SEBEBİ NE?BENİM HİÇ TAŞMIYOR ÇÜNKÜ BİR ÇEKİNCEM YOK...VE KİMSEYİ ENGELLEMİŞTE DEĞİLİM...
Mehtap Yıldız
Aynur Engindeniz
Mehtap Hanımı bu tacizden korumak, bizden çok sayfa sahibinin tavrı olmalıydı...Buna üzüldüm asıl.
Bu sitedeki, fikirlere ve şahsiyetlere taciz ağırlıklı mesajlara, ve hatta, bir biri ardınca bir kişiye yazılan mesajlara bir son verilmeli artık. Ağzı olan konuşmaya başladı....
Fikret TEZEL
Fikret TEZEL
olsanız ne olurdu ki, insan sevdiğini takip eder, sevdiğini savunur...
çok tanımıyorum ama yazıldığı gibi kötü bir insan olduğunuda sanmıyorum,
komplocular ve kara ses sevenler her zamanki gibi işbaşındalar,
konu veya şahıs onlar için çok önemli değil.
önemli olan ayırt edebilmeyi bilmek değil mi fikret bey?
taraf olarak değil aklı selim bakabilmek olanlara...
saygılarımla.
Fikret bey; bence kimseye açıklama yapmak zorunda ve durumunda değildiniz/ değilsiniz.
Bizler illaki birilerine yafta yapıştırmaya, onu bir yerlere kondurmaya alışmışız. Bir gün İslami konuda bir yazı yazarsınız, ertesi gün gericilikle suçlanırsınız. Kürt haklarını savunursunuz, pkk üyesi ilan edilirsiniz. Ben dini siyasete alet etmem ve böylelerini de kınarım dersiniz, ateist ilan edilirsiniz.
Uzun lafın kısası, dinlemeyi ve anlamayı öğrenemedik bir türlü. Her zaman bizim fikrimiz doğru , karşımızdakinin yanlış.
Hayatı tek renkten ibaret sayıyoruz ve diğer renkleri görmezden geliyoruz.
Oysa ki siyah ve beyaz renk değildir. Sadece güneşin yansımasıdır gözümüzde.
Bu güne kadar yazdığınız yazılardan ben size kim olduğunuzu söyleyim o halde;
siz sağcısınız, solcusunuz, komünistsiniz, Cumhuriyetin en güçlü savunucusunuz, dindar bir yobazsınız.
Vs vs....
Boş verin bunları.
Siz öncelikle insansınız.
Sizi anlayan zaten anlar.
Anlamayanları...
Boşverin.
Müebbetlik hayatınızda görüşmek umuduyla....
Saygılarımla...