- 1098 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
Vecizlerim...4 (Ayışığından İnsanca Yansımalar)
VECİZ sözlerim ve KISSA değerinde cümlelerimle içimdeki yağmuru sizlere de
sunmak istedim...
♥ Bir kurşunun çelikten zırhına dokundukça yüreğimiz, aşılmayacak susuşların çoğalımında gök olur toprak...
♥ Fısıltılar muallakta kalınca çığlıklar yaşamın şeffaf odalarında susar...
♥ Susmak, ölüme hazırlanan nefesi sönmüş düşlerin düğünüdür...
♥ Ruhu fırtınalardan sıyıran duygu, umudun ellerine yağan sağanaktır...
♥ Aşk, kendini darağacında büyüten bir ipin en sıkı yeridir...
♥ Sokakların eşref saatlerinde dolaşır ansızın gelen yalnızlığın puslu perçemi...
♥ Uzaktan bakmak yakındaki sonsuzluğun sadakatidir...
♥ Öfkenin bıçağını kelimelere saplayan, sevdanın yüreğine kıraç ezgiler ekendir...
♥ Güven dağının yanması içindeki ben zerrelerine sığınma sancısıdır...
♥ Kırılan aynalarımızın kanattığı vadide buluruz en çıplak sesimizi...
♥ Geç kalmak, anlamanın boş kafesindeki paslanmış demir parmaklıklardır...
♥ Ateşe düşen su en büyük dağın göğünü konuşturur...
♥ Zaman kalbin derinlerinde sessizlikle birleşince ayrıntıların kuytusunda güz olur an…
♥ Aşk, gecenin tenine sabahın kokusunun yağmasıdır...
♥ Bağrına tuz basabilen ateşin üstünde çiçekler açtırabilendir...
♥ Ateşe dokunan bir kar tanesinin eriyene dek büyüttüğü düştür aşk....
♥ Ödenen diyetler ruhun makamına konan dinamitlerdir...
♥ Kimliksiz olan her ayrıntı adresi yitik suslara gebedir...
♥ Uzaklara giderken ardımıza bıraktığımız tek şey uyanıkken kabusumuzu doğuran sancılarımızdır ...
Mehtap ALTAN
YORUMLAR
söylemiştim....uzun zamandır yazdığınıza eminim......sıradan sözler değil bunlar......her söz sırtında bambaşka duyguları taşıyor......o kadar güzel ifade ediyorsunuz ki anlatmak istedeiklerinizi ...........okuduğum her cümle sonunda suratımda kocaman bir gülümsemenin oluşmasına neden oluyor.......teşekkürler......
mmehtap sarı tarafından 6/15/2010 6:25:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
yaşarken yaşamanın farkında olarak yaşamaktır marifet olan...
kutladım cannn....sevgimlesin çook...