- 1154 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
AL BENİ ALLAH'IM...
Beynim allak bullak olmuş...düşüncelerim cam kırıkları misali ayağıma batıyor.İçim acıyor,üşüyorum...Yoruldum didişmelerden sen,ben kavgalarından...Biz bir elma olamadık. Aradan geçen onca yıla rağmen başaramadık.Sil baştan başlamalar dan yoruldum artık.
Madde de maneviyatı arayan bir bedenle buluşamıyorum...yaralarım kanıyor ve ben her geçen gün bir önce ki yaramla daha da hasta oluyorum.
Kalbim avuçlarımın arasın da sıksam duracakmış gibi ama direniyorum.Gözyaşı o da ne?unuttum...ıslak bir şeydi herhalde.Ruhum azraili en ön safta bekliyor...ama ölemiyorum...çünkü çilem bitmemiş.Dur bekle!daha var diyor.Yeter artık,pes ettim hain kader teslim oluyorum sana...mutlu ol şimdi.Kimseler ağlamasın ardım dan sessizce gönder beni fanilerin arasına...rahata ereyim.Zalimlerin pençesine tırnak göstermekle olmuyor,onlar ki bir ordular...Gücüm tükendi duygularımı paçavra yaptılar...Al beni Allah’ım yanına,canım daha çok yanmadan yanına geleyim...
YORUMLAR
DEĞERLİ ARKADAŞIM..
BEN HER ZAMAN KENDİME ŞUNU SÖYLERİM..
ALLÂH'A EL AÇTIM "" RABBİM BENİM BİR DERDİM VAR DEDİM""""
SONRA DERDİME DÖNÜP """"EY DERDİM SENDEN BÜYÜK RABBİM VAR DEDİM""""
HİÇ BİR ŞEY SONSUZ DEĞİLDİR DEĞERLİ DOSTUM..
MUTLAKA HER ACININ BİR SONU VARDIR..
HER ZORUN BİR KOLAYI..
MUTLAKA VARDIR..
HER ZAMAN MUTLU HUZURLU SAĞLIKLI VE BAŞARILI OLMAN DİLEĞİ İLE...
YÜREK SESİN HİÇ SUSMASIN...
EN DERİN SEVGİ SELAM VE SAYGILARIMLA...
saynur yıldız çelik
Nedir bu mutsuzluk.Nedir bu umutsuzluk.Çevremde mutlu olan neredeyse yok.Herkes hayatın tokadını yemiş.İnsanlar neden birbirlerine kötülük eder.Neden zalimdirler.Neden kötüler iyileri ezer.Neden başımıza yastığa koyduğumuzda tonla dert sıkıntı gelir aklımıza.Neden ölümü düşünürüz.Neden bu selzeniş.Neden bu kırgınlık.Neden bu içine düştüğümüz boşluk.Neden bu pişmanlıklar.Hiç umut yok mu ? az da olsa umut yok mu ?
Bugünlerin yarınları yok mu ? Hep böyle mi kalacağız.Bugün sevdiklerim yarınsa ben.Hep böyle mi sürecek.Sürmemeli.Kaybetmemeliyiz hayat savaşını.Bizi hayata bağlayan birşeyler,birileri olmalı.Yenilmek yok hayata.Bu bir sınav.Bu ağır bi sınav.Bu insan olmanın,iyi olmanın zorlukları.Sınanmak bu.Size dileğim,yolunuzda umutlar...ERen
saynur yıldız çelik
Ne kadar sıkıntıda da olsak, ölümü çağırmamak konusunda sevgili Peygamerimizin (S.A.V.) şöyle bir sözünü hatırlıyorum:
-Ölümü dilemeyiniz, Allah(C.C.)'dan sağlıklı, hayırlı ömür isteyiniz.
Sıkıntılarınız inşaallah feraha dönsün, yüreğinize gam tasa yerine, sükunet ve huzur yerleşsin.
Kuluz, bazen daralırız, Rabbimizden yardım isteyelim, dua ve saygılarımla.
saynur yıldız çelik
Dakikalar zamana has, zamanla her şey etkisini yitiriyor...ve alışıyoruz, sonrası ise hep aynı rutin yaşam..acele etmemek lazım nasılsa bir gün gideceğiz...
Hem öyle üç beş olumsuz düşünce bizi bu yaşamın güzelliklerinden soğutamaz dedim...
Sevgiyle kalın,
nice güzel günlere...
saynur yıldız çelik
Canın yandıkça kendine dokunabilme gücünü keşfedeceksiniz...
gitme zamanını yazık ki sadece yaradan biliyor ki...
biz sınavın terlerinde inancımızı umutla yıkadıkça huzuru buluruz ancak....
sevgiyle...
saynur yıldız çelik
Allah bütün darda kalanlara yardım etsin içindede sana yardım etsin, gönlünü ferahlatsın, sıkıntılarını alsın, gönlüne huzur mutluluk versin Amin
saynur yıldız çelik
Dostlar bu gün çok kırgın ve üzgünüm...ölsem gam yemem derler ya o misal işte...serzenişim ondan.