- 1143 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK
Mutluyum...hiç olmadığım kadar...şimdiye kadar ihanet, gözyaşı, hüzün vardı şiirlerimde...Yaşadığım bunalımlardan dolayı az daha elimde kaçırıyordum asıl mutluluğumu...evet ben mutsuzluğu sanat edinenlerden değil, ufacık bir papatya demetinden bile havalara uçan bir insan olarak yaşadım hep...
Sevmek, hayatta bundan daha güzel ne olabilir? Aşk? hayır bence aşk sadece bir elektriklenmedir..sevmek asılolandır...Kuşkusuz herkese seni seviyorum denilmez...zaten söylensede karşındaki seni sevmiyorsa o özel sözcük havada asılı kalır...öyle ucuz olmamalı SENİ SEVİYORUM demek...
Elele zorluklara beraber sırtsırta dayanarak geçmeye çalışmalı birbirini sevenler...En başta güven olmalı birlikteliklerde...körükörüne sevmemeli insan..kendi çıkarları uğruna harcamak isteyenleri iyi tanımalı...yalın, duru ve yalansız olmalı hayat...
Ben Allahıma şükrediyorum ki beni seven birtanem oğlum var...O öyle bir şiir yazdıki bana anneler gününde içten gelen en güzel duygularıyla, gurur duydum ve birkez daha,
şükrettim...Evlat sevgisini, dünyanın en yakışıklısı, en zengini de gelsede değişemem..OĞLUM önce gelir...Bundan böyle ona kendimi adamak istiyorum...Anneliğin en güzel şeklidir sevmek ve BEN OĞLUMU ÇOK SEVİYORUM....
YORUMLAR
RABBİM herkese hayırlı evlat versin ...mutluluğunuz hiiç bozulmasın inşallah...
selam ve sevgilerimle...
yaşlandım artık
DEĞERLİ YAZINIZA KATILMAMAK ELDE DEĞİL HAKLISINIZ DEĞERLİ ŞAİREM.DOST VE İNSAN KAZANMAK İNANIN PARA KAZANMAKTAN ÇOK ZOR....SORMA KİŞİNİN ASLINI ..KONUŞUR İKEN BELLİ EDER NESLİNİ..İNSANLARI İYİ TANIMAK LAZIM,ADIMLARIMIZI İYİ VE TEDBİRLİ ATMAMIZ GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM..SAYGILARIMLA......NOT:DEĞERLİ ABLAM İNANIN RESİM YÜKLEMESİNİ PEK YAPAMIYORUM....(.ÇOCUKLARIN BİLGİSAYARINA GİRMMEMEYE SÖZ VERDİM LETTOPTAN PEK ANLAMIYORUM KUSURA BAKMAYIN..)...TEBRİKLER....
yaşlandım artık
yaşlandım artık
:)
sevmek anne gibi sevmek...
insan çocuğunu bir başka aşkla seviyor...
hani bi adamı seversin ama beklersin o da seni sevsin...
karşılık beklersin... aşkına sevgine....
ama evlat öyle değil... öyle büyük bir aşkla seviyorsun ki onu hiç karşılık vermese bile vazgeçmiyorsun sevmekten...
sonra anneler görmeden seviyorlar çocuklarını ... bedenlerinde büyütüyorlar ilk önce sevgileriyle aşklarıyla onları...
çok başka bişey annelik...
kutluyorum yazınızı ... saygılarımla...
yaşlandım artık
Elele zorluklara beraber sırtsırta dayanarak geçmeye çalışmalı birbirini sevenler...En başta güven olmalı birlikteliklerde...Herkesin deneyimleri vardır bu konuda...körükörüne sevmemeli insan..kendi çıkarları uğruna harcamak isteyenleri iyi tanımalı insan...hele rol yapmasını beklememeli partnerinden...yalın, duru ve yalansız olmalı hayat...
hayatta sevenınız olması kadar ne güzel olabılır
sevenlerden ayırmasın yaradan kımseyı..sağlık ve mutluluklar dılerım
yaşlandım artık
Sevmek, hayatta bundan daha güzel ne olabilir? Aşk? hayır bence aşk sadece bir elektriklenmedir..sevmek asılolandır...Kuşkusuz herkese seni seviyorum denilmez...zaten söylensede karşındaki seni sevmiyorsa o özel sözcük havada asılı kalır...paylaşılan duygular, tad alınırken birliktelikten, öyle ucuz olmamalı SENİ SEVİYORUM demek
selam güzel insan dost kalem gereken her şeyi yazmışsın
ben sadece sevmenin ucuz olmadığını ve rol yapanlardan sevgi gelmiyeceğini iyi biliyorum
evlat sevgisine gelince hayatımızı ömrümüzü adadığımız çocuklarımız değilmi
elbetteki evlat sevgisi her şeyden önce gelmeli
yazan kocaman yüreğine sağlık kalemin daim olsun
çok yorumda bulunmak isterdim ama yaşadığın hayatın sana
özel yanları olduğu için bukadarını yazabiliyorum sevgiyle kal her dem
oğlunla yeni hayatında yeni sayıfada mutluluk sağlık sevgi saygı diliyorum