NEREYE GİDİYORUZ ? ...
Aslında karmakarışık arapsaçına dönmüş bir döngüyü aktarmaya çalışacağım sizlere.Bu yüzdendir ki konuya nereden başlasam karar veremiyorum.
Malum; günümüzde ülkemizi ,vatanımızı,birlik ve beraberliğimizi tehdit eden bir düzine unsur var. Gündemin ana maddesi İsrail’in düzenlediği o hain saldırı.Değinmeden geçemedim fakat benim asıl anlatmak istediğim şey son zamanlarda artan suçlar,ahlaksızlıklar,kız kaçma vakaaları vb. bir çok can sıkıcı durum...
Bunun temeline indiğimizde belkide gözden kaçırdığımız detaylara rastlayabiliriz.Örneğin; şu an yayında olan bir çok dizide,yasak ilişkilerin,gayr-ı meşruu çocukların,adam vurmanın veya yaralamanın belli bir kesime hitabı ve bunun normalmiş gibi lanse edilmesiyle karşı karşıyayız.
Bütün bunların neticesinde REALITY(GERÇEK YAŞAM) adı altında birçok programada yer vermekte bu dizileri yayınlayan kanallar.Hergün onlarca vakaa ile karşılaşıyoruz.Ve nereye gidiyoruz? Türk milleti kendi kültürünü,gelenek görenek,ananelerini unutmaya ve batı hegomonyasını ne kadar bizlere aşılanmaya çalışıldığının farkına ne zaman varacak?
Ve bu uğurda daha kaç kız evden kaçacak veya kaç evladımız bu uğurda can verecek
Sormak çok kolay birde cevap veren olsa...
YORUMLAR
"Örneğin; şu an yayında olan bir çok dizide,yasak ilişkilerin,gayr-ı meşruu çocukların,adam vurmanın veya yaralamanın belli bir kesime hitabı ve bunun normalmiş gibi lanse edilmesiyle karşı karşıyayız."
pembe dizilerin yarattığı tahribatı tartışsak sanırım çok konuşuruz.genç kardeşim önemli konuya işaret ettin.tebrikler. eyvallah
M_ZORLA