- 680 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Kalan da acır
Kalanda acır en az gidenin acıdığı kadar, kalanda yalnızdır aslında, sadece gidenin bıraktığı boşluktan kaçar. Giden bırakıp gitmiştir işte ama kalan bırakana kadar kurtulamaz prangasından. Giden kaçmak ister sürüldüğü tüm yalnızlıklardan nafile çabadır bu nereye kaçsa yalnızlık gölgedir koşar arkasından. Nereden nasıl geldiği belli olmayan, nasıl geçeceğini de bilmediği yaralar içindedir kalan. Ne kimse sarar yaralarını, nede kimse kanatır artık, gitmiştir çünkü hala kanayan yaralarını sarmadan. Üç, beş sevgi sözcüğü bırakır arkasında. Bir kaç parça ayrılık, bir bayat ve tazelenmeyecek öpücük kalmıştır kalanın dudaklarında. Gidense alıp gitmiştir her şeyi. Kalanın gözünden düşen iki damla yaşı koyup omuzlarına katık etmiştir gittiği yollara. Bir sıcak yürekle bir umutsuz yüz heybesinde öylece bırakıp gitmiştir kalanI olduğu yerde. Paslı bir sevda kalmıştır kalanın avuçlarında ne bir daha bir yere çakılır nede kıymetli bir eşya gibi saklanır.
Zaman işleyişini bitirir kalan için, hiç bir satır anlatmaz içini, kanar durur yüreği ne dışarı atabilir kanı, ne de içinde tutabilir zehirlidir çünkü gidenin kanı. Her gün biraz daha acıtır kangren eder adamı. Ağlar gidenin arkasında kalan, kaşlarının arası çatlayana kadar burnu akar çirkinleşir yüzü, bir tik gibi engel olamaz ağlamasına, salya sümük olur hatta ciğerleri acır ama güzeldir ağlamak; gidenin ardında bıraktığı biri varsa ve onun için ağlamaya değer bir sebep…
İ.A.G. 04.06.2010
YORUMLAR
merhabalar bu yazı makale yada adı herneyse, bir yakınımın çok yakın bir arkadaşının vefatı ardından yazılmıştır arkadaşımın ne hissetiğini düşünerek onun ağzından dilim döndüğünce yazdım beğendiyseniz yada aynı duyguyu yaşadıysanız ne mutlu bana sağlıcakla kalın. giderken ya kimseyi bırakmayın yada dönmeyi unutmayın.
Çok güzel bir makale okudum sayfanızda..Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir deseler de bazıları bu bile kendini kandırmaktan başka birşey değildir..Geçen her saat bizlerin ömründen nasıl ki birşeyler alıp götürüyor ve giden gün gerisin geri gelmiyor o halde hayatımızdan giden varlıklar ,sevdiklerimiz giderse nasıl yerleri dolabilir ki..Hele de yürekte yer eden birisi ise nasıl acımasın ki yürekler imkan mı var...
Saygılarımla efendim kaleminize,yüreğinize sağlık..