ALLAH BÜYÜKTÜR
ALLAH BÜYÜKTÜR
Neden gururlanırsın,senden büyük ALLAH var
Neden yere vurursun kaldıran Rabbim var
Neden zulum edersin adaletli Allah var
Zalimlerin zulümlerin ters çeviren Rabbim var..Masumların tek güvendiği yöneldiği Rabbidir ya sen neyine büyüklenirde zindan edersin dünyayı yaratılanlara..
....Kuru yere düşen yaprak hakkını alacakken en alta düşenden hakkını ya hiç mi düşünmez insanlar insanlara olan kul haklarını..
...Şu fani dünya da sanki hiç ölmeyeceklerini sanarlar oysa ecel bize bizden yakınken..
ALLAH BÜYÜKTÜR korkuttuk sindirdik diyenler, o garip kimsesizlerin dualarına amin diyenler varken asla yalnız değillerdir..
....Hiç kimse başı boşta değildir...Birisi inanıp güvendiyse o güvenlerini kötüye kullanıp zora düşürenlere karşı RABBİMİMİZİN şefkat tokadı aşikardır görünendir..
..Her zaman aklıma şu gelir..Çok önceleri bir kral varmış sarayı muhteşemmiş..Bir gün dışarı çıkarken bakmışki hemen avlu kapıs yanında derme çatma bir klube demiş ne bu böyle..Demişler bir kadına ait ..Hemen yıkın der yıkarlar...
....Kadın gelir klubede olan birkaç parça eşya dışarda çocuklar güneş altında ağlamaktadırlar..
....ELLERİNİ AÇAR ŞÖYLE DUA EDER RABBİM BU ÇOCUKLARIN BABASINI ELİMİZDEN ALDIN YETİMLERİME BAKMAK İÇİN HEM ANNE HEM BABALIK EDİYORUM..BU KULUBEDE BARINIYORDUK BU KLUBE YIKILIRKEN BEN YOKTUM SEN NASIL MÜSADE ETTİN DİLEMEZSEN YIKILMAZDI RABBİM..ŞİMDİ BİZ NE YAPACAĞIZ DER AĞLAMAKTADIR VE DERKİ RABBİM KLUBEMİZİ YIKANIN YERİNİDE SEN YIK TRUMAR ET..
...O an arşı harekete geçiren melekleri ağlatan halde iken bir anda o sarayın yerin içine geçtiği görülür..
..Kadın gülümser sadece şunu der RABBİM SEN BÜYÜKSÜN .Bizler aciziz bense çok acizim yavrularımın ve benim senden başka kimsemiz yok bizleri koru ..Bizim gibi olanları da koru..
Allah büyüktür herşeye kudreti yeten Rabbimize hamdolsun..
Kim demiş zulm edenler tuzak kuranların dehşetle korku saçanların yaptıkları yanlarına kalır..Allah hiç bir iyiliği de kötülüğüde karşılıksız bırakmaz..
Haklılar haklarını er geç alırlar ..
ALLAH cümlemizi doğru yoldan ayırmasın..RABBİM SEV SEVİNDİR BİZLERİ TEK OLAN SENSİN..MÜLKİYETİN TEK SAHİBİ SENSİN SENİN HERŞEYE GÜCÜN YETER..ALLAHIN SELAM VE RAHMETİ ÜZERİNİZE OLSUN ..SELAM VE DUA İLE..
Yeganem
YORUMLAR
ALLAH cümlemizi doğru yoldan ayırmasın..RABBİM SEV SEVİNDİR BİZLERİ TEK OLAN SENSİN..MÜLKİYETİN TEK SAHİBİ SENSİN SENİN HERŞEYE GÜCÜN YETER..
Amenna ve saddakna..
Allah cc razı,memnun ve hoşnut olsun efendim.Mazlumun ahı hiç kalırmı yerde..Elbette ki kalmaz..Rabbim kabrimize kul hakkı ile gidenlerden eylemesin..
Amin ..Amin..Amin..