- 991 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
TATLI İNSAN _Pinaloglu
Tatlı İnsan
Seni gördüm Kızılay da, çaresiz yürüyordun.
Cesaretimi yenip yanına gelemedim.
Bir merhaba demek bile ne kadar zor.
Gerçek olup ta, sorulmayan sevgiler içinde yaşamak kolay değil. Benim kadar sende biliyorsun?
Aşkın ne anlama geldiğini. O görüşmede bir iki söz, söylemiştin işte o sözler bir sitem değildi, seni tanıdım
Acaba iş işten geçmiş mi inanmıyorum, bu şehirden ayrıldığına, ve cesaret edemiyorsun karşımda durmaya.
Kim bilir nasıl yaşıyorsun?
Ağlamaklık yüreğin, bin parça ise ağla, düşünerek ağla. Gözlerinde damla damla yaşlar olsun, rahatlayacaksın.
Aslında ağlamak mutluluğu getirir, mektuplarımı, şiirlerimi okuyarak ağla. Sana da ancak bu yakışır, umarsız, acımasız tatlı insansın.
Sen sessiz sedasız gittin, ve bir daha arkana bakmayacaksın . Nasıl olsa bir gün karşılaşacağız, hiç ummadığın bir yerde.
Bak şimdi herkes adına yazılan şiirleri okuyor duymadınsa şimdi duyma zamanı. Koş kitapçıya bir teşekkür bile etmeyeceksin, Sana son gönderdiğim mektuplar kimin elinde veya bu mektubu kim okuyacak, senin yerine.
Bilmediğim, inanmadığım bir tek şey var, sen okuldansın, ayrıldığına inanmıyorum? Biliyorum cesaret edemiyorsun, karşımda durmaya, bir merhaba denmeye cesaretin hiç olmayacak. Sen yalancı, bir o kadar, tatlı bir insan sın.
Unutmak için saldım kendimi
Koca şehrin güzel kadını
Gel de bir de bana sor
Sensiz nasıl yaşadığımı...
Sonunda istediğin oldu, geri gelmeyen mektuplar geri gel di.
Peki geri gelmeyen mektupları, neden geri göndermedin.
Suçluydum ama tek sevdiğim sendin, bir türlü inanmak istemiyordun ve daha beter bir duruma geldin. Bile bile, göz göre göre, attın kendini yanan ateşe ve dinmeyen hasretimle artık çok mutlu olmalısın..Bir daha asla rahatsız olmayacaksın istediğin bir şekilde bırakıyorum seni
Sana yazmakta olduğum belki son mektup, paylaşmak uğruna, sen ses bile vermeyeceksin, yanılıyor muyum.
Sonunda istediğin oldu,
Nedendi sana olan bu tutku, bir türlü vaz geçemediğim sendin
Yalnızca kendi kendini avutuyorsun, yıllarca olduğu gibi bu günde seni aradım, sekreter hanımla konuştum veda ettim, sana ve seni tanıyanlara. Onca zamandır hep yardımcı olan .hanıma teşekkürler bıraktım ve bu ismi hiç unutmayın deyişimle son sözlerimle vedalaştım. O geçen yılları düşünerek, oyaladım kendimi .
Gelin ve gelinliği adlı bir yazı hazırlıyorum, konu sen senin gelin oluşun ve gelinliğin ve yüzünü kim açacak en mutlu insan sen olacaksın hiç arkana bakmadan gece ile sabaha çıkacaksın mutlu yarınlar sana. Yıllar sonrada hiç solmasın, açan çiçekler demekten başka çarem yok. Evet öyle demem en doğrusu olmalı.
Hiç beklemediğim, unuttuğum bir gün de yerimde bulamayacaksın desem de her zaman orda olacağım.
Sen fark etmedin o günlerde bende inanmamıştım. Seninle konuşmalarımda hep dikkat ettim pot kırmamaya, sen görüşmelerinde nokta koydun, bende seni parantez içine aldım (.....) seni çok farklı duygularla anlattım.
Ya sen yüzünü görmediğim, sesini duymadığım bir halde yaşıyorsun öylemi. İnananlar bile yüz çevirecekler yıllar sonra arkana baktığında, her şeyin ne kadar güzel olduğunu göreceksin.
Giden sevgili, tatlı insan sevginle sev, sevgiyle kal...
Aşk Sonrası Haller_Muhammet PINALOĞLU
YORUMLAR
Güçlü şair ve güçlü kalem: Fon ve yazı rengi uygun olmamış.
Onun haricinde yazıyı zevkle ve ilgiyle okudum. Diğer yazılarınız gibi bu da çok direk ve net etkileyici bir üslupta.
Özel'i anlatır gibi geneli ortaya getiriyorsunuz.
Takdir ediyorum yazılarınızı.
Tebrik ederim.
Selam ve sevgiler.
Face'de paylaştım.