- 6003 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
pers prensi adlı filmin deşifre edilmesi
Pers prensi valtdisney yapımı holiv_it çekimi bir filmdir. Şuan vizyondadır. Film kısaca pers imparatorluğunu yahudi gözüyle anlatıyor, filmde bir alamut şehri var güya kutsal olan bu şehir persliler tarafından işgal ediliyor, imparatorun kardeşi var ismi Nizam bu adam imparator olmak için Alamut şehrini istila ettiriyor ve yardımcıları var bu yardımcılar şeytani güçleri olan ve altını çizerek söylüyorum, bu şeytani güçleri olan insanlar tıpkı bizim Semazenler gibi. Filmde mimari şekli bizim İslam Mimarisiyle aynı ayrıca bazı yerlerde hilal sembolleri var ve ayrıca filmde çok tanrılı bir inanç anlatılıyor.
Bu filmde Mevlana hazretlerinin hoşgörüsü ve semazenlerin yanlış tanıtılması var, onlar şeytani güç olarak gösteriliyor, bu filmde İslam öncesi pers imparatorluğu değilde günümüz doğu insanını kötüleme var, ayrıca çoğu kişi bilir alamut kalesi ve hasan sabbahın hikayesini ve birde Nizamül Mülk Selçuklu Sultanı Melih Şahın sadrazamı Nizamiye Medreselerinin kurusunu, herne şirretse bu filmde kötü insannın ismi Nizam, iyi tarafta ise Alamut şehri var , yine tarihi irdeleyenler bilirler ki hasan sabbah zamanın en büyük fitnesi idi ve alamut kalesi şirretin ve kötülüğün yuvası idi Nizamul Mülk yine bu hasan sabbahın adamları tarafından Şehid edilmiştir.
Holiv_it bunu her zaman yapıyor, yaklaşık yüz yıldır Arap kardeşlerimizi kötüleyen, aşağılayan filmler çekerek, israilin varlığına meşruiyet kazandırmaya çalışıyor ve Arap kardeşlerimizi kötü gösteriyor. Holiv_it her zaman İslam düşmanlığı yapmıştır; dünya deccaliz krallığı (onların deyişiyle yeni dünya düzeni)’nin en önemli aktörlerinden biridir Holiv_it insanların beyinlerini istila ederek dirençlerini kırıyor daha kolay teslimiyet için zemin oluşturuyor, kötüleri iyi iyileri kötü göstererek gerçekleri saklıyor ve deccalin gelişine zemin hazırlıyor, zaten son zamanlarda Holiv_it menşeli yapılan filmleri dikkatli okursak, dünyanın sonunun gelmesi, farklı yaratıkların gösterilmesi, insanlığı bilinç olarak bir şeylere hazırlıyor.
Kısacası hiç bir şey tesadüfi değil Medeniyyetimizin ve İslamın düşmanları her alanda , her türlü imkanla faaller, onun için uyanık olmamız gerekiyor. -
YORUMLAR
aslında bu konu hakkında yazılacak o kadar çok şey varki
vaktim olsada içimdeki bütün laçkalaşmış dertleri bıraksam şu sayfaya...
turuva atları ne çok kalpleri ezdi çiğnedi iffet ve namusları rezilce kirletti.
sanatmış sanatçıymış. hepsi palavra bunların hepsi içi boş ve bayhude bir zaman kaybından ibaret.yetmiyor birde insanlar eşlik ediyor bu rezaletlere..kendi kendilerini göz göre göre sürüklüyorlar felakete.
kapitalist canavarı, kendi elleriyle büyütüuyor insanlık ki daha çok küçük balıklar yutsun diye küstahlık...al ben yemeyimde sen ye misali....
kendi içimizde de hoş yok değilya, nice değer ve değerlerimizi perişan eden sözde sanat maymunları var ülkemizde.
yalnız yabancı değil kendi yerli sanatçılarımız da keza öyle iğrencin iğrenci bir sanat kirlilği hakim her yerde.
bu filmleri getirip vizyona koyanlarda zaten akıl yok anladık anlamasında,ya gidip izleyenler...
onlar tümüyle bir (....) aslında ondan da haşa...saygı ve duamla....
size katılıyorum bir arkadaşımda gitmiş filme anlatmıştı sizin anlattıklarınızı..Bence bu filme gitmeyerek tavrımızı ortaya koymalıyız merak edip gitmesin kimse çünki filme merak edip her giden onlara israile bir silah parası kazandırıyor..duyarlı davranışınız için kutlarım ayrıca...
divanedadaş
Kesinlikle doğru. Kutluyorum sizi. Dün gittim daha o filme. Dediğiniz gibi semazenler, hilal sembolleri, vs. imgeler vardı. Benim de çok dikkatimi çekti. Gerçekten Arap kardeşlerimizi yerden yere vuran iğneleyen filmlere çok imza attılar. Bunu da islama karşı bir kışkırtma olarak adlandırıyorum ben. Size katılıyorum yani, uyanık olmak şart!
Bunu dile getirdiğiniz için size minnettarım.
Sonsuz saygılarımla...