- 614 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Genç Kızlar Yanlış Yapıyorsunuz!....
Genç kızlar sizlere sesleniyorum.Evden çıkarken süslenip, makyaj yapıp,takıp takıştırıp
çıkıyorsunuz.Çok ama çok yanlış yapıyorsunuz.Hem kendinizi hem mustakbel eşinizi aldatıyorsunuz.Sizi süslü püslü gören süslü püslü halinizi seviyor.Evleniyorsunuz sonra süsünüz püsünüz dökülünce ne âşk kalıyor ne meşk.Neden daha baştan hileye kaçıyorsunuz.?Çıkacaksan tabii halinle çık,sevecekse tabii halinle sevsin.Ne sen hayali sükuta uğra ne o...
Evet Hem kendinizi hem mustakbel eşinizi aldatıyorsunuz.Hile ile atılan âşkın temeli elbette çürük oluyor.Gelin beni dinleyin Yuvanızın temelini sağlam atın.Ezberlenmiş iltifatları bırakın.İçiniz dışınız bir olsun.Dobra dobra konuşun.Dökülen makyajlarınız gibi yalanlarınız da kesin ortaya çıkar mutluluğu hayatta bulamazsınız.Ne olur Kimseyi aldatmayın.Sevdiklerinizi de,kendinizi de ağlatmayın.Boşanmaların artması bizleri çok
ama çok üzüyor.
YORUMLAR
dogru söylüyorsunuz efendim...hayat: süs kuklalarının,yalan maskeleri takan insanların oyuncagı olmuş......nerde gercek aşk,gerçek analık,gerçek babalık,gerçek inanaç......nerde adam gibi adam...nerde insanlık...nerde.......soruyorum size...yalanların altına gizlenmek ancak yalan oldugumuzu gösterir...tebrik ederim...
Bir arkadaşımın sözünü asla unutamam " GECEYE YATTIĞIM KADINLA KALKMAK KADAR GÜZEL BİR EYLEM DÜŞÜNEMİYORUM , GECE DÜNYA GÜZELİ İLE YATAĞA GİRİYORUM SABAH BÜYÜ BOZLUYOR AKAN MAKYAJ KRATER GİBİ CİLDİ OLAN BİR KADIN YANIMDA YATAKTAN KALKAN GİDEN YOK . DÜNYANIN EN ÇİRKİN KADINI İLE OLABİLİRİM YETERKİ OLDUĞU GİBİ YALIN YATAĞIMA GELSİN"
Bu söz tüm genç kızlarımıza ders olsun sizin yalın gençliğiniz en büyük güzelliğinizdir .
İleride istemediğiniz kadar makyaj yapmak zorunda kalacaksınız , ak saçlarınız kapamak için boya yaparkende istediğiniz renk saça sahip olacaksınız ancak o güzelim canlı saçlarınızdan eser kalmayacak. Ne olur doğal parlak canlı saçlarınızla gezseniz !
Ne olur doğallığınızı gençlğinizin en büyük silahınız olsun !
Çok güzel bir konuya değinmişsiniz Fevzi bey sağolun elinize sağlık