- 1596 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Yeşilyeşil hanım yine çok güzel bir yazıyla gönlümüzü ferahlattın. Ancak türk erkeğin verdiği cevap herhalde çok manidar olduğu içindirki kestirmeden gittiniz. Çok güzel şeylere temas etmişsiniz.
Ne yazıkkı toplumda artık iyi karşılanmayan bazı adetlerin faturası maal esef İSLAM' a kesiliyor.
Selam ve saygılarımla.
N e kadar doğru yazmışsınız .Nedir bu el öpmeleri ve öpüşmeler ..
Mikroplar durmadan sağ sol yapıp duruyorlar..
Saygı keşke el öpmeyle olsa...
Ben kaldırdım el öpmelerini...
sadece gülümse yeter..
sevgiler..
Bir_Kucuk_Ask
Öncelikle tebrikler.Çok güzel yazmışsınız.Ben şahsen el öpmeyi pek sevmiyorum.Bir tek rahmetli anneannem ve dedemin elini keyifle öperdim.Onları deli gibi seviyordum çünkü.
Ancak çoğu zaman mecburiyetten el öpüyorum.Akraba ve eş dost el öptürmeye alıştığı için sanki vücutlarında sensör var,ben kendilerine yaklaştığımda ellerini bana uzatıyorlar.
Ancak;kalabalık mekanlarda sayıca fazla ve de yaşlı insan varsa kapıdan selam verir,hiç el öpmeye girmem.Yeni gelin değilim sonuçta :)
Bir konu daha var.Bu bahsettiğim kesinlikle yanlış anlaşılmasın.Tesettürlü bir insan gördüğümde bırakın elini öpmeyi sıkmamaya çalışıyorum.Bir iki kez elini vermek istemeyen insanlarla karşı karşıya geldim.O yüzden temkinliyim.
Bu güzel yazı için teşekkürler.Makalenin fotoğrafını '' Çakır'' la süslemeniz beni gülümsetti ayrıca :)
Sevgiyle kalın.ERen
Bir_Kucuk_Ask tarafından 6/7/2010 8:01:23 PM zamanında düzenlenmiştir.