KARİKATÜRLER
karikatürler hayatımızın en eğlenceli kısmı...haberleri onlardan takip etmek her zaman için daha eğlenceli:))söylemekte zorlanılan,bazen de söylemenin suç olduğu durumlarda başvurulan yegane yer.ama her şey gibi karikatürlerimizin de suistimaller arasına girdiğine çoğu kez tanıklık eder olduk...uzun uzun yazılan sözler,çizilen absürtçe resimler,güldürmek konusunda çaresiz kalınca her seferinde çizilen (neyi anlatmak ,niçin çizildiği bile anlaşılamayan) cinsellik içerikli resimler...karikatür biraz da değinilmekte zorlanılan,eleştirilmekte çekinilen şeylerin dışavurumu değil mi diyeceksiniz?tabi ki evet...ama her karikatürün bir amacı ,amacının olduğu gibi de bir de kalitesi ve saygınlığının olması gerektiği kanısındayım.sırf boşluk doldurmak ve fotoroman okurmuş gibi resimlerle okuru satın almaya teşvik etmek çok saçma.ve karikatürlere yazılan uzun açıklayıcı cümleler...kim ne derse desin ama ben yazısız karikatürlerin daha kaliteli olabileceğinden yanayım.
YORUMLAR
yazısız karikatürlerin daha kaliteli olabileceğinden yanayım.
...
Her ne kadar çizerine bağlıysada dediğiniz doğru tenelde. Yazılı karikatür ne demek istediğini yazıda anlatandır zaten.
Sadece resme gülersiniz ve çok az düşünürsünüz. yazısız karikatür ise hem güldürür hem düşündürür.
Tebrikler.
Selamlar saygılar.