Günbegün Notlarım 85/CAN Kİ İNSAN...
.........................................
Bana dünyaları verseler, üstüne cenneti serseler bir insanı öldürmem. Almam onun kıymetli canını. Can ki dünya halifesi. Can ki değerli bir mücevher. Can ki anlamlar dolu bir roman. Can ki en seçkin varlık. Can ki insan...
İnsana kıymak zorbalıktır. Zorbalığı da hidayetten yoksun insanlar yapar. İnsanı kayıran kimse, kalbinden şüphe duyarım. İnsanı insanlıktan alıkoyan insanlığından nefret ederim. İnsana eziyet etmek, insana zulüm etmek, insana ağır işkenceler yapmak, insana kötülükle yüklenmek, benim gözümde kalleşliktir ve güçsüzlüktür. Öldürmek değil, yaşatmak onurdur...
İnsana önem veren, yücedir. İnsana güzellikler yaşatan kraldır. İnsana renkler aşılayan, gerçek ressamdır. İnsana hayatı kolaylaştıran, doğru yoldadır. İnsana nazar boncuğu takan, samimi kişidir. İnsana insanca yüzünü döndüren, melek yapılıdır...
Başta dediğim gibi insana zarar veremem. Bir iğne bile batıramam kutsal bedenine. Ruhunu sızlatamam. Gururuyla oynayamam... Ancak hizmet ederim nuruna. Ancak şiirler dizerim dizesine. Ancak methederim nadideliğini. Ancak okşarım naifliğini. Ancak ve ancak takdir ederim güzelliğini...
..............................................
MehmetSelimÇİÇEK
7 Haziran 2010,,,18.06
Mardin