YORUMLAR
Güzeldi yazınız.
Bence hakaret içermedikten sonra herkes düşüncesini yazmalı.
Yani geliştirici söylemlerde bulunmalı.
Engelliyor ise bir daha yazmanında bir anlamı yok zaten
Okuduğum bir yazı bana bir şey ifade etmiyorsa buna yorum yapmam.
Ama illakide bir kaç kez okuyarak anlatmak istediği nedir diye düşünürüm.
Burda herkesin kendince ,kendini ifade şekli vardır.
Yanlış veya doğru,ama kendince doğru
Saygımla
ortada biri var ama,kim acaba?
dedim kendime...
bu arada şunuda not düşeyim izninizle sayfanıza. bu günlerde sitede engele takılmak moda oldu sanırım.sonunda herkes kendi sayfasına mahkum olacak galiba...
hayırlısı...yalnızlaşıyoruz....selam dua...
ALİ SOYTÜRK
ALİ SOYTÜRK 06 Haziran 2010 Pazar 20:02:25
ALİ SOYTÜRK | ALİ SOYTÜRK 06 Haziran 2010 Pazar 19:59:28
özel mesajlarla rahatsızlık verilmediği müddetçe, kimseleri engellemenin mantıklı olduğunu düşünmüyorum açıkcası.
BENCE ENGELLEYEN ACİZDİR,ENGELLEMEK FİİLİ DE ACİZLİKTİR...CEVAP VERMEME ---SUSMA--- HAKKI DİYE BİR ŞEY VAR...DİYELİM Kİ 'X' ŞAHSINI ENGELLEDİNİZ ONUN FİKRİNİ Mİ DEĞİŞTİRECEKSİNİZ VEYA ONUN SİZE VERECEĞİ CEVABI ULAŞTIRMAYIMI KESECEKSİNİZ...BUNA ANCAK ÇOCUKLAR KANAR...BİR İNSANIN SESİNİ- ENGELLEYEREK -KESEMEZSİNİZ...SADECE KESTİĞİNİZİ ZANNEDERSİNİZ...VE ENGELLEDİĞİNİZ KİŞİNİN SİZİN CEVAB VEREMEYECEĞİNİZ BİR ÜSTÜNLÜĞE SAHİP OLDUĞUNU PEŞİNEN KABUL ETMİŞSİNİZDİR...BANA ONLARCA MESAJ GELİR VE BEN HİÇ ENGELLEMEM...GEREKLİ CEVABI VERİRİM YA FİKREN BEN ONA GALEBE ÇALARIM,YA DA O BANA FİKREN GALEBE ÇALAR...BAZEN DE CEVAP VERMEME HAKKIMI-SUSMA- HAKKIMI KULLANIRIM...AMA '''ENGELLEMEK''' VEYA '''YASAKLI''' ADDETMEK GİBİ BİR FİKRİ ___ ACİZLİK ___ DURUMUNA DÜŞMEM...ACZİYET HAKLI OLDUĞUNA TAM İNANMAMAKTIR...YOKSA ADIN GİBİ HAKLI OLDUĞUNA İNANDIKTAN SONRA GÖRÜŞLER SENİ RAHATSIZ ETMEZ VE ONLARI ENGELLEMEK VEYA YASAKLAMAK GİBİ BİR DÜŞÜKLÜĞE DÜŞMEZSİN...BU SADECE VE YALNIZCA BENİM ŞAHSİ(SUBJEKTİF) DÜŞÜNCEMDİR VE NESNEL OLARAK BU KESİNKES BÖYLEDİR DEMİYORUM VE DİYEMEM...VE MANTIKEN DE DENİLEMEZ...AMA ŞU KADARI VAR Kİ ENGELLEMEK SÖYLEMİ DAHİ AKIL VE İZAN SAHİBİ İNSANA SOĞUK GELMELİ VE GELİR...DAİMİ SAYGILAR...SAYGILARIMLA...HİÇ BİR KİŞİ,KURUM VE KURULUŞLA İLİNTİLİ VE BAĞINTILI BİR YORUM DEĞİLDİR...İLLİYET BAĞI KURULAMAZ...
Saygiyi bilmeyen ile dialoga girmek bir kör cahil ile girilen dialogdan farksizdir.
Herkes bir fikire katilacak diye birsey yok sonucta.
Ve ters bir fikri acikca dile getirmek bir samimi davranistir bana göre.
Yazisini öneme alip okumustur kisi yazar bunuda düsünmeli.
Yorumda bulunan kisininde sergiledigi tavir önemli.
Hersey saygiya dayali bir yerde.Karsilikli saygi olunca hic bir sorun olamaz en zit fikirli kisiler olsalar dahi.
Bir de herseyi ben bilirim diyen feci sekilde yanilir kendini kandirir sadece.
Kisileri engellemeyi gereksiz buluyorum ben sahsen.Herkes ortada ettigi sözü ile zaten.
Yüreginize saglik
Saygilarimla
hicbitmez tarafından 6/6/2010 11:56:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
ALİ SOYTÜRK
SİTE YÖNETİMİ SAYGISIZLIK DİYE DEĞERLENİRMİYORDA ZATI HALİNİZ NEYE İSTİNADEN BÖYLE BİR FİKİR DERMEYAN EDİYOR...HERHALDE GÜZİDE SİTENİN DEĞERLİ YÖNETİCİLERİ ---EN AZ--- SİZİN KADAR BİLGİLİDİR ÖYLE DEĞİL Mİ?YORUM'A YORUM YAPMAK SAYGISIZLIK DEĞİL DEMOKRASİNİN GEREĞİDİR...ATATÜRK'ÜN TÜRKİYE CUMHURİYETİNDE YAŞADIĞIMIZIN FARKINDASINIZ DEĞİL Mİ?
ALİ SOYTÜRK
özel mesajlarla rahatsızlık verilmediği müddetçe, kimseleri engellemenin mantıklı olduğunu düşünmüyorum açıkcası.
BENCE ENGELLEYEN ACİZDİR,ENGELLEMEK FİİLİ DE ACİZLİKTİR...CEVAP VERMEME ---SUSMA--- HAKKI DİYE BİR ŞEY VAR...DİYELİM Kİ 'X' ŞAHSINI ENGELLEDİNİZ ONUN FİKRİNİ Mİ DEĞİŞTİRECEKSİNİZ VEYA ONUN SİZE VERECEĞİ CEVABI ULAŞTIRMAYIMI KESECEKSİNİZ...BUNA ANCAK ÇOCUKLAR KANAR...BİR İNSANIN SESİNİ- ENGELLEYEREK -KESEMEZSİNİZ...SADECE KESTİĞİNİZİ ZANNEDERSİNİZ...VE ENGELLEDİĞİNİZ KİŞİNİN SİZİN CEVAB VEREMEYECEĞİNİZ BİR ÜSTÜNLÜĞE SAHİP OLDUĞUNU PEŞİNEN KABUL ETMİŞSİNİZDİR...BANA ONLARCA MESAJ GELİR VE BEN HİÇ ENGELLEMEM...GEREKLİ CEVABI VERİRİM YA FİKREN BEN ONA GALEBE ÇALARIM,YA DA O BANA FİKREN GALEBE ÇALAR...BAZEN DE CEVAP VERMEME HAKKIMI-SUSMA- HAKKIMI KULLANIRIM...AMA '''ENGELLEMEK''' VEYA '''YASAKLI''' ADDETMEK GİBİ BİR FİKRİ ___ ACİZLİK ___ DURUMUNA DÜŞMEM...ACZİYET HAKLI OLDUĞUNA TAM İNANMAMAKTIR...YOKSA ADIN GİBİ HAKLI OLDUĞUNA İNANDIKTAN SONRA GÖRÜŞLER SENİ RAHATSIZ ETMEZ VE ONLARI ENGELLEMEK VEYA YASAKLAMAK GİBİ BİR DÜŞÜKLÜĞE DÜŞMEZSİN...BU SADECE VE YALNIZCA BENİM ŞAHSİ(SUBJEKTİF) DÜŞÜNCEMDİR VE NESNEL OLARAK BU KESİNKES BÖYLEDİR DEMİYORUM VE DİYEMEM...VE MANTIKEN DE DENİLEMEZ...AMA ŞU KADARI VAR Kİ ENGELLEMEK SÖYLEMİ DAHİ AKIL VE İZAN SAHİBİ İNSANA SOĞUK GELMELİ VE GELİR...DAİMİ SAYGILAR...SAYGILARIMLA...HİÇ BİR KİŞİ,KURUM VE KURULUŞLA İLİNTİLİ VE BAĞINTILI BİR YORUM DEĞİLDİR...İLLİYET BAĞI KURULAMAZ...
---BU YORUMUMA CEVAP YAZAMAZSINIZ;ÇÜNKÜ BU SİZE GÖRE SAYGISIZLIK!...---