- 554 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAYIP
İnsanlar yalnız kaldığında sevecek bir sevgili, hastalandığında bir dayanak ister.Hayatta her türlü kötülüğü yapmış bir kimsenin başkalarında suç bulması ya da başkalarını kötü olarak göstermesi ancak kötülüğüne başka bir kötülük katmasından başka bir şey değildir.
Kendimiz çok temiziz ki başkalarını pislikle suçlayalım!
Zengin olan ya da sonradan görme zengin olan bir kimsenin başkalarına alçak gözle bakmaması olamaz. Ne kadar dindarda olsa yine de bakar ya da kalbinden geçirir.Hiç kimse dindarlığın arkasına sığınmasın.İnsanın mayasında olan bir şey bu.
Kötülük hiç bir zaman yok olamaz ve her zaman en güçlü olandır.
Ben insanların arkasından konuşmam diyen yalan söylediğinin farkındadır. Konuştuğunda ise vicdanını rahat tutabilme adına bunu kabullenmediği aşikardır.
Dünyada, bir toprak parçasında, yetişen iki güzel çiçek bile kendi aralarında yaşam savaşı verir.Biri diğerine galip gelirse toprak parçası onun olur.Daha çok besin daha çok vitamin!
Her ne kadar birbirimizi sevdiğimizi söylesekte aslında birbirimizin düşmanıyız.Hayat hep yarışmaksa birimiz galip gelecek ötekisi ise hayata veda edecektir.
Var oluşumuzun gayesi budur...
Paylaşmak bunun için büyük bir redemdir. Zayıf olana yaklaşmak ya da zayıf olanı kendi tarafına çekmek bir insan için seçmesi gereken büyük bir seçenektir.
Günümüzde daha çok güçlü olup zayıfı ezeceksin ya da zayıf olup köpeğe köpeklik yapacaksın.
Haklı olup hakkını aradığında suçlu olacaksın.
Güçlü olan her zaman haklıdır, erdemlidir, dürüsttür.
Zayıf olana bile bir erdem bırakılmamaktadır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.