- 1133 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bu ne demek şimdi Ayhan Abi...Çabuk dinlen ve dön. Bu ayrılığı uzatırsan, yazma gücünü de kaybedersin. 180 le giden bir aracın aniden durmasıyla ne olur. Galiba araç takla atar değil mi? Durma yazmak dinlendirir insanı. Sen de buraya asmasan da yazarak dinlen...
Allah şifa versin. Sevgilerimle.
Geçmiş olsun candostum AYHAN.
Dönem dönem hepimiz yaşıyoruz yaşadıklarınızı. Her yeni yıl duygusallaştırıyor bizleri. Yaşamın ta kendisi bu işte. Fakat unutmaayın her gecenin sabahı oluyor ve her fırtınanın ardından deniz sakinleşiyor duruluyor. Güzeli isteyen yürekler eninde sonunda güzele kavuşacaktır. Dinlenin bir güzel. Güzel yazılarınızla ve güzel şiirlerinizle yüreğimizdesiniz. Dönüşünüz muhteşem olacak biliyorum. Dönüş yazılarınızı sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Kızınızın gözlerinden öperken size ve eşinize sevgi selamlarımı gönderiyorum candostum Ayhan kardeşim.
Ayhan Bey, size katılıyorum, yerden göğe kadar haklısınız. Ne demiş şair, ölüm ver Allah'ım ayrılık verme. Evet ayrılık çok zor. Hele bir de böyle dostlarla içli dışlı olunca bir başka zor oluyor.
Sizi anlıyorum, Ben de siteye pek giremiyorum. Kendimi pek iyi hissetmiyorum ama, dostlardan uzak kalmakta olmuyor. Yazın çok güzel. Bana biraz dokundu. Tez zamanda sağlığına kavuşmanı diliyorum. Sana almanya ve çocuklar iyi gelecek. Almanya'dan bomba gibi bir Ayhan Bey geleceğine ben inanıyorum. Sevgilerimle.
Offf şimdi beni böyle üzmenin alemi var mıydı arkadaşım? Arkadaşlarımı, dostlarımı üzgün görmek zaten yorgun olan ruhumu daha da yoruyor. Ben de üzülüyorum...
Bence de git Almanya'ya evlatlarının yanına. Suzan, Aysu, sen ve iki oğlunla hasret giderin...Rektefeye girmiş gibi olursun...Ankara'ya ben bakarım merak etme...
Sevgi ve saygı ile
üzüldüm ayhan bey üzüldüm
ayrılığın ne kadar acı olduğunu bilenlerdenim
yeterki siz iyi olun
evet zaman zaman düşünürüm buseyi yaşıyormu diye kaç kez size sormak istedim fırsat olmadı
kanser o kadar yaygınki hiç umut etmediğin insanda çıkıyor aş ağrısı diş ağrısı gibi
rabbim yarve yardımcı olsun herkese
saygılarımla sağlık ve huzurlu kal
UZATMALAR
Bir futbol, maçı gibi,
Uzatmada, yaşamlar,
Hayatlar, kışa döndü,
Unutuldu, baharlar,
Mazi yerini aldı.
Şahidi, resimlerin,
Çözülmez bir muamma,
Az kaldı, geleceğin.
Şanslıysan, gençliğinde,
Gününü, gün etmişsen,
Söylenirsin bir zaman,
Sevecen dost biriysen.
Renkler siyah, beyazdı,
Yerini gri aldı,
Yaşa kalan günleri,
Uzatmada, azaldı.
..........bir şiirimle katılmak istedim.....seven, sevilen insan....komedi gibi yaşadığımız hayatın son perdesi dramdır.....yazın sabah sabah hüzünlendirdi.....sayfalardan ayrı kalma.... dediğin gibi ayrılığı bende hiç sevmem ayrı kalmayı beceremem....saygılar her zaman gülen gözlerinden öperim....
Ayhan Bey sizi tanımaktan o kadar mutluyum ki... O kadar alışmışız öykülerinize, yazılarınıza daha doğrusu Ayhan SARIKAYA ismine... Sağlığınız için gereken ne varsa aman ihmal etmeyin.. Size başta aileniz sonra bizim çok çok ihtiyacımız var. Daha çok gençsiniz Ayhan Bey öyle yaşlanıyoruz falan demek yok! En güzel yaşlar bakın tecrübelerinizden hepimiz faydalanıyoruz. Meyve veren ağaçsınız, zaman zaman hepimizin gövdesi bir bakıma ihtiyaç duyuyor daha güzel meyveler vermek ve daha güzel açmak için.. Siz kış için yaz bakımına giriyorsunuz diyorum ben.. Allah şifalar versin.. Önemli olan gönüllerin bir olmasıdır. En kısa zamanda görüşmek ümidiyle.. Saygı ve selamlarımla...