Gece Metni....
herhangi bir yüksek okulun sıralarından geçmemiş
bir denklem var aklımda bu akşamm
Sevmek çok garip bir şey...
Bu cümleyi tekrar tekrar söylemekten yorulmadım hiç.
Birini seversin ya, işte ondan sonrasıdır asıl savaş.
Bilmediğin bir çekim vardır, ona karşı seni bağlayan.
Ve her vesile bu bağların nereye uzandığını bilmek istersin, belkide bunun adı onu tanımaktır ama ben hala anlamını bilmiyorum.
Aslında fiziki olarak hayatında hiçbir değişiklik olmaz.Gördüklerin hep aynıdır bir gün öncesi veya sonrasıda öyle...
Sadece, bazen araba kullanırken kırmızı ışığı yeşil gösterir sevmek yada yürüken ayakların kesilebilir birden,
farkında olmadan uçabilir ve indiğin yeri şaşırtabilir; sevdiklerinin anlamlı gülüşleri eşliğinde...
Yaşım genç aslında... Bence en güzel zamanıdır sevmenin.... Görüp geçirdikten sonra; kalbinde bir hançerle; yürüye yürüye ölmenin bir tadı kalırmıydı.
Gecenin karanlığında sanki bütün yıldızlar sizi aydınlatıyormuş gibi yürümeyi hayal etmenin, bundan daha güzel bir yaşı varmıdır?
Evet yaşım genç; okuduğunuz üzere cümlelerimde devrik, Keşke hayatta tek kusurum bunlar olsaydı....
Merak etmiyorum yarın ne olacak,umurumda değil yarın sabah ne yiyeceğimm.Hayat saatine göre kalbimin kaç ritim hakkı kalmış ve herhangi bir akşam bir evvimiz olursa başın göğsümde kalan kalbimin ufacık sesini sen benimle dinleyecekmisin? Sende yanımda olacakmısın ben savaşırkenn...
Yaradılışı gereği insanoğlu acelecidir hep. Bende seni en acelesiyle bekliyorum. Küsebilir, sonra barışabilirimde...Ama kendimle..
Anlamı sensiz gülmekse bu hayatın, ben ağlamaları özledim
Susarak özlüyorum
Okan KÖSEMEN
YORUMLAR
Anlamı sensiz gülmekse bu hayatın, ben ağlamaları özledim... çoğu insanın duygularını ifade edebilecek en iyi az ama öz bi cümle