- 951 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İÇTENLİKLE SEVGİLİM
Kısık ağlayışlarım aklıma geliyor ve senin görüntün ama flu.Hiç bitmeyecek bir sonsuzluk hem beni korkutuyor hemde yakınlığın sevindiriyor.İlk geceye dönelim yine sürrealist hayallerimizin peşinden koştuğumuz geceye.Günahların bize el değmediği yere,düşlere.Utanarak birbirimize söylediğimiz sevgi sözcükleri,güzel gülüşün,benim kendimi anlatma çabam.Masanın başında gelen yorgunluğun ve son vedan,öyle yitik bir yaşama seninki...
Gidiyordun yine yalnızlığımla kalıp çıldırmyı bekleyecektim.Biliyorum yinede gideceksin,sahiplenmen gereken ailen,başıboş kaybetmeye tahammül edemediğin zamanların var.Evimin meleklerinden birini sana veriyorum içine düşen kötü hisleri bana ulaştırsın ve rüyalarında onları bir bir çözüp yine rahatla diye.
Uzun soluklu titremelerim geliyor.hani bana sarılıpta yendiğimiz sanki biri bende ders almak istiyormuş gibi içten içe beni bitiren.Yine yalnızlık çıldırmalarım gelecek,gitme diyemem ,lütfen gitme.Hani ağlayışlarımız gözlerimizde bizi uzak gösterip yakındık bu sefer hem uzak olacaksın hemde...
Görüyormusun denizime yoğmur indi soğuk ve korunaksızım muhtacım sana gitme diyemem ama gitme.Yine her bir dalgada seni unutmak için eski bir sevgiliyi düşünmek istemiyorum, onlarla naif hayaller kurmak ve beni aradığında iyiyim demek hiç istemiyorum.
Yağmur başladı ayrılığın yoksuluğuma verdiği aşk’a bak.Yüzüm üşüyor,saçlarıma özgürlük geldi ya derinliğim,böyle bir yerde sakinlik bekleme benden ,utanıyorum ama gitme.Evet çocuğum halen ne kadar yaşça büyük olsanda benden,anladım elini uzatma bana.Olmayacak.Çırpınır durur ama bu sefer gelecek demem ben öyle büyüksün.
El sallıyorum...Sevgilim yaşımın verdiği zayıflığa katlanmanı istemem yinede gitme...
NOT:Hiç umut yoktu o yüzden vazgeçilmezimdi...