BİR BAŞKASININ(SIN)!...
Unutamıyorum!Ne yapsam da unutmak için bile hatırlıyorum seni.Bilmiyorum uyuyamamamın sebebi sen misin?Neden diyorum hep Allah’ım neden beni değil de bir başkasını sevdi böyle.Benle dalga geçen o delikanlı değil miydi, şimdi yüreği bir başkası için yanan.Yine ben teselli ettim onu, yine benim omzunda ağladı sabaha kadar.Kendi derdimi bırakıp onun mutluluğu için uğraştım.Götürdüklerin getirdiklerinden çoktu.Yüreğimde paslı bir hançer ile ömür tükettim ben .Yine de sen mutlu ol.Alışkınım ben seni BİR BAŞKASININ görmeye.Sabahlara kadar ağlamak nedir sende gördüm, ilk kez aşkı tattığımda.Garipti, heyecanlıydı ve çoğu zaman ağlamaklı.Ne zaman bir dala tutunmak istesem hep elimde kaldı.Ne olurdu imkansız olmasaydın bana.Ya da ben seni unutmak için bir başkasında teselli bulacak kadar adi olsaydım.Kaçmadım ben çünkü sorunun kalbimde olduğunu biliyordum hep.Görmeyeli yıllar oldu seni ama merak etmiyorda değilim hani.Hala gözlerin ela mı?Hala biraz unutkan mısın?(Beni bir çırpıda unuttuğun gibi)Hala güzel şiir okuyor musun?(hala kulağımda senin şiirlerin )Eskisi kadar duygusal mısın?(bende sonra daha kime söyledin o sözleri)Buluştuğumuz o kafede benimle karşılaşmayı hayal ettin mi sende benim gibi.(sadece seni görmek için gidiyordum oysa ben)Yıllar sonra sende bir parça tebessümle hatırladın mı beni(ben ağlayarak hatırlasamda.)Hep seni aradım ben başkalarında.Kaşın tutsa gözün tutmuyordu .Ve ben çok iyi anladım sen değildi hiç kimse, ben yalnızlığın diğer yanını doldurdum hep.Özlemeyi meslek edindim yokluğunda.Hep devran dönüp senin bana kalacağını düşünüp avundum.(çoğu gece sinir krizleri geçirerek).Ben seni değil yokluğunda cismin altında hayal dünyamdan bir karakter yaratmıştım oysa.O beni seviyordu, sen vazgeçtin.O gitmek zorunda olduğu için gitti, sense beni bir başkasına değiştin.Anladım sen benim değildin.Nefret öldürmeye yetmedi aşkı.Sönen küllerin bir daha ateş olamayacağını gördüm zamanla(ki boş bir sebeple içten içe hep seni düşünerek)Şimdi yokluğunda yarattığın bu gönül yorgunuyla uğraşmanın tam zamanı delikanlım.Zaman deva olmadı bana .Benim aşkım şarap gibi günden güne güzelleşti.Unutursun diyenler yalan söylemiş.Kimse unutturamadı seni bana.Hala senin için ağlıyorum ben.Gurur yapmasaydım o zamanlar yanımdaydın belki de.Amaaaaaaaaaan... daha keşke demeyeceğim şimdi her şey ’NEYSE’!....
YORUMLAR
Güzellikli kelimelerle dizelenmiş bir duygu seli...
Yaşam zaman yürüyüşlerimizde yer alan ve/veya çok yılları ve çok kişileri bazen bir cümleyle anlatmanın kayda değer olmadığını, bazense bir kısa zamanda da olsa bir yaşam sürecindeki reel veya hayali süsleyen birey özlem ve duygu tanım anlatımını ne güzel yazmışsınız…
Yüreğinize ve elinize sağlık
Saygılarımla