- 1262 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
aşk mektuplarım
renkli sayfalar üzerine yazılan sevgi sözcükleri... kalpli güzel bir zarf üzerine sıkılan güzel bir koku... sanırım ben bu dönemi kaçırdım çoktan... sms devriyle "seni sewiyorum" gibi lakayıt imla ile yazılan kısa duygusuz cümleler. hepsi birbirinin kopyası... artık dönem iyice değişti gibi. ilk görüşte ehr kezin birbirinden hoşlanması. ertesi gün çıkmalar vs... çok aptalca geliyor bana. bir mağazanın vitrinine bakıp bu güzel diyip almak olmaz ki...
nerde sevmek? nerde hoşlanmak? nerde aşk...?
artık kabullenmeliyim. artık aşk diye bir şey kalmadı. fazla duygusal düşünüyorum olsa gerek korkuyorum...
ilk başta tanışıp belli bir üre sonrasında arkadaş olmayıp insanların birbirlerini tanımadan çorap değiştirir gibi sevgili değişitirmesi beni korkutuyor... gerçekten korkuyorum...
hayatımda hiç aşk mektubu yazmadım. pek benlik bir duygu değildi başlarda. zamanla insan değişiyor... sevgiliye duyulan hislerin kimseye söylemek istenmediği anda yazıyla dile gelmesi...
ben bir kez aşık oldum... fakat arkadaş olmamız biraz daha geç oldu... şiirler yazıp, sabahlara kadar düşündüğüm olmadı değil... özellikle beni bir arkadaş olarak görürken sevdiğim kişinin kendisi olduğunu öğrenmesi... kendisini hiç düşünmemişti baştan beri. aklında hep başka isimler vardı. ama bu konuda yanılmıştı... onu seviyordum...
bu süreçte boşlukta yuvarlanırken, hayata küsüp sabahlara kadar uyumadığımda oldu... bunalıma girdiğimi düşünürken daha büyük bir kaos içinde buluverdim kendimi...
kalbinde başka birinin olduğunu kabullenmek çok zor geliyor bana. ama bu bir gerçek... ben olmadım, olmayacağımda...
ama umarım söylediği son sözlerde ciddidir? umarım sonuna dek arkadaş olarak kalabileceğizdir...
kendi göz yaşı pınarlarımda boğulurken bu yaşlardan onun ıslanmasını istemem. baştan beri yanlış duygularda yüzüp seni eğer üzdüysem çok üzgünüm... özür diliyorum...
kaç kere kopacak kıyamet diye düşünmüyorum artık. yaşayacak bir gezegen yok artık... hayat yok... artık boş bir evrende yüzme vakti...
şimdi tekrar düşünüyorum... neden aşk mektubu yazmadım diye... ben hayalleriyle mutlu, hayallerinde balık tutan bir balıkçıyım... bir arkadaşım varsa eğer onunla hayal denizimde balıklar tutmaktan mutlu olacağım...
YORUMLAR
haline şükret ne deyim.
k.i.b. = kendine iyi bak
h.b. = hoşbulduk
s.s. = (ben bunu selami sevinç olarak algılardım önceleri meğer) seni seviyorum
demekmiş. :)
haliyle s.s. lar fena tufaya getirdi bizi. :)
hiç bir şey için geç değil. sen aşk mektupları neşret buradan. muhatabına kısa mesaj geç. biz anlarız okumak keyif olur, özele girmeden eski usul bir ahval dinleyelim bu aralar. güzel olur kanaatindeyim...
saygılarımla...