- 694 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Türk Kanı Bu! / Yerde Kalamaz.
"Kanadı kırık bir güvercin gibi beklemekli yürekler var.
Hırçınlık öfke hepsi tek bilek olmuş.Beklemekli yürekler var."
Anlamadı yüreğim nedir bu vahşilik. Anlamadı yüreğim nedir bu gaflet. Bu soysuzluk. Lanetin bu denli işlediği bu topluluğu anlamadı yüreğim.
Nefes haramdı onlara. Hava,su,güneş haramdı aslında. Gün gelecek göreceklerdi şayet, sabır müminin avuçlarında saklı kalmalıydı. Elbet soysuzluklarını bileceklerdi.
Bu nasıl bir gafletti Yarab! Topraklar ağlamaklı Yarab. Arş titremekli şimdi. Arz kabarmış, patlayacak gibi. Fokurdamalar duyulur dağ ötesinden geriye. Bu yol yol değil. Nedir bu gafletin sonu? Bu zulme açılan denizde yürekler yaralı.
Türkün kanı yerde kalamaz.
İsrail Laneti Türk e meydan okuyamaz.
..
Gözler ağlamaklı.
Gidenlerden haber yok.
Gelenler acılı.
Acılarla katmerlendi yürekler.
Gazzenin Kahramanları.
S.Karakaşoğlu.
YORUMLAR
Bu ülke içeride yıllarca Pkk 'dan çekti.Ve çekmeye devam ediyor.Dışarı da ise İsrail laneti.7 milyonluk bir ülke 70 milyonluk ülkeye başka türlü kafa tutamaz.Ancak elinde silahı olmayan,masum insanları öldürebilir.
Biz Türk'üz.Biz Atatürk'ün çocuklarıyız.Ordu'ya güvenimiz tam.Komutanlarımız Atatürk'ü idol almış insanlar.Türk kanı asildir.Asla yerde kalmaz.Baştakiler ya da geçmiştekiler ne yaparlarsa yapsınlar,bizim adımız yeter.Biz Türk'üz.Teşekkürler güzeldi gerçekten...ERen
Arkadaşım biz birlik olduktan sonra bizi hangi israil yıkacakmış şaşarım
Bazen insanın elinden bir şey gelmez tıkanıp kalırya o haldeyiz.Ama Rabbim bilir herşeyi ,kimse tasa etmesin.
Gün gelecek israilde payına düşeni alacak.Bizim yapmamız gereken tek şey dua etmektir.
Saygımla her vakit.