Bu yazı canını acıtır...
Baştan söyleyeyim bu yazı canını acıtır
ayrıca yine bu yazı okuduğunu anlamayanların akıl sağlığına dolayısıyla da benim sinir katsayıma zararlıdır…
* Pek çok insanın aksine ben hayatın iki ucunu da (dinden uzak bir hayat ile dindar bir hayat) gördüm ve yaşadım.
(Allaha inanan-inanmayan…Alevi-Sünni…Türk-Kürt…Müslüman-Hıristiyan…Sağcı-solcu-ülkücü…Gay-Lezbiyen…Cemaatci-Tarikatci (yada şeyhi olmayanın şeyhi şeytandır denilen toplumdan olan ben gibileri…)…serseri-efendi…okumuş-cahil…her telden insan tanıdım gördüm biliştim )
Kafama silah dayanıp soyulmuşluğum
İçmesem de içki sofralarında oturmuşluğum
Mafyadan dayak yemişliğim
Sol, ülkücü,sağ…derneklere toplantılara katılmışlığım
Şeyh önünde diz çökmüşlüğüm
Mevlana türbesinin yanındaki Selimiye camisinde isyan edip ağlamışlığım
İmam hatipte okurken pamukkalede barmenlik yapmışlığım
Günahlarım için gözyaşı dökmüşlüğüm vardır...
Fakat hiçbir zaman köpekleşmişliğim yoktur.
Kendimi her zaman “öğren-i-ci gördüğüm için bu kadar geniş bir yelpazede dolaştım.Bunca senenin sonunda ne gördüm ?
-Köpekleşmeyi çok seven insanlar olduğunu…
Ne hissettim en çok ?
-Tiksinti…
………………………………….
Neden peki ???
-Savunduğumuz ideolojilerin her ne ad adı altında olursa olsun bir insandan daha önemli olmadığını kabul etmiyoruz, kendi görüşümüzde olmayan insanları aşağılamak,öldürmek,susturmak çok normal sanki…
-Mensubu bulunduğumuz cemaat en doğru en kusursuz en temiz en…en..en… diğerleri tu kaka…Cemaatimizin liderine tek laf ettirmemek en başlıca vazife çünkü O yanlış yapmaz, O günah işlemez, O en doğrusunu bilir, O Velidir,Alimdir,Hak dostudur,Peygamber torunudur (belki melektir) !!!
-Oy attığımız parti vatanı tek satmayandır,milletini tek düşünendir,tek çözüm sahibidir, millet için çalışan,kesesini doldurmayandır
diğerleri tu kaka !!!
-Bağlı olduğumuz tarikatın şeyhi 72 fırkanın içinde kurtuluşa erecek “tek tarikatın” şeyhidir !!!
-Cennet ve Cehennemin sahibi de biziz
“Çarşaf giymeyenler kafirdir…saçının bir telini gösteren kadın o bir tel için 80 sene cehennemde yanacaktır…başı kapalılar örümcek kafalıdır, yobazdır,kandırılmış zavallılardır…” !!!
-Gazetelerin bir kısmı “yandaş” bir kısmı “satılmış” tır.Bizimkiler doğruları yazan tek medyadır !!!
Sanatçılar önce ikiye ayrılır memleketi satanlar-satmayanlar…sonra onlarda kendi aralarında ikiye, üçe hatta dörde ayrılır !!!
-Düşmanlıklarımız hepten raydan çıkmış durumda Büyük Liderlere insanlık adına/milleti adına canını ortaya koymuş bu insanlara –yaptıkları büyük işlere bakıp takdir ve teşekkür edeceğimize, izlerinden gideceğimize- dilimizi uzatmaktan geri kalmıyoruz.
Atatürk içki içerdi (sana ne be adam içip te üstüne mi kustu !!!)
Peygamberin bir sürü eşi vardı (sana ne be adam sanki biri annenmiş gibi !!!)
(şimdi daha büyük liderlerimiz var değil mi !? İsmail YK, Tarkan, Behlül, Bihter, Polat Alemdar, C. Ronaldo, (belki de Voltran )
-Genellemeyi sevmeyen var mı ?
Kürtlerin hepsi pkk !!!
Türkler bize ikinci sınıf insan muamelesi yapıyor !!!
Alevilerin işi gücü mum söndürmek !!!
vs vs vs
-Hepimiz vatanseveriz !!!
Askere gidecek olanların yüzlerinin düşmesine yada askere gitmemek için türlü hileye başvurmalarına bakmamak lazım !!!
-Hep biz ve bizim gibi olanlar ahlaklı, namusluyuz…hep diğerleri ahlaksız, namussuz…!!!
Kimliği,görüntüsü, ideolojisi çok farklı olan insanların her birinin içinde kocasını aldatan,karısını aldatan,internette aşk yaşayan (dahasına terbiyem izin vermiyor )
Yalancı, Maddiyatçı, Cahil, İki yüzlü, Hain, Dengesiz, Provokatör, Sapık, Cani…yok mu ?
(biraz daha uzatmalı mı !)
………………………………..
Bu kadar dağılmış ve parçalanmışlık olunca bir avuç nüfusu ve köpekleşmişliğe alışmış ruh haliyle bazıları gemilere de -mavi marmara- saldırırlar, darbe de yaptırırlar, adam da satın alırlar, eylem de yaptırırlar, adam da vurdururlar -gazı ver yeter-
hatta bu memleketin ekmeğini yiyen bazıları çıkar onlara haklı bize haksız bile der
hatta ve hatta israilden izin almamız gerektiğini bile söyler gülen adam !!! lar ( Türk ve Müslüman olan birinin ne zaman köpeklerden izin aldığını gördün be adam !)
Biz de çıkar meydanlarda sloganlar atıp öfkemizi kusarız,rahatlarız “bir şey yapmış olmanın ruh haliyle”
ama şehitler gelmeye devam eder
biz birbirimizi yerken her zaman ki gibi…
Bu kadar parçalanmak gerçekten iyi fikir mi !!! Bu yol gerçekten doğru yol mu !!!
(ben kendimi kandırmaktan bıktım...sen de bık artık...)
YORUMLAR
Görüs ayriligi
bakis acisi
düsünme kapatisesi
ve
gärme yetenegini yitirmis bir halki birde okuma özürlügü varsa bu anlatilani da anlamaz
ki
anacak okuyanin cani acir niyadinda.
Canimi yakmaya yemin mi etin, kim dedi Sair yaz diye, bak kalemini c/aldirirsin sonra hirsizlara../demedi deme/
hmm.
Yazacak asilinda cok seyim var, nerden baslayacagimi bilmedigim icin aval aval bir yorumla dikildim karsisina yazinin,
evet okuma öz(g)ürlülügümü de eklersen ben bir hicim bu yazi karsisinda.
dedim ya canimi bir de sen yakma kalem bu satirlarla..
kalemin yüregine emanet olsun.
Kal saglicakla...