NUR MEVSİMİ.
Doslarım nur mevsiminde nur bahçesine davetliyiz,hemde herkes..."oku" emrinin sahibi..müjde verdi..
"cehennem kapıları " kapanıyormuş..nasıl sevinçliyim..ona giden yol kapalı ...bütün yollar nur bağcesinden geçiyormuş..
Bu bahçede"samimi"ve "ciddi" olanlar kalaçakmış,giriş için sadece "muhabbet " lazım dediler, nur bahçesi o kadar ganimet meyvaları ile doluymuş ki.. bize bir sene yetecekmiş, süremizde tam otuz gün..
Çok sabırsızım hemen bahçeye varmak ve içeri girmek istiyorum,çölde kalmış gibi susuzum.. açım..hem ruhum doyacak..hem bedenen sağlık kazanacağım , hem diğer organlarımın beni dinlemesi içinde bir anahtar olacak.
Bahçenin nur Nebisi buyuruyor ki:"Allah sizin cisminize,zahiri kalıbınıza ve suretinize nazar etmez.Bilakiz kalbinize nazar eder".
ilk görevim kalbimi temizlemek...pas tutmuş ...vicdan dengesi bozulan terazimi tamir etmeliyim...işim kolay değil,annannemin tülbenti ğibi beyaz bir kalpte kir hemem görünüyor..
Nur bahçesinde oruçlu olmak çok sevapmış,bahçede tutaçağın bir günlük oruçu diğer bütün sene tutsan aynı sevabı alamayaçakmışız . Bahçenin tüm meyvelarından tatmak istiyorum ... akşam rahmet sofrasında, yerim onları...birazda yanıma alıp saklamalıyım ...çünki burda kalma sürem kısıtlı..
Yalnız nefsim sende benimle beraber kalacağın için, bil ki bazı görevlerimizde var.. senin pek hoşuna gitmeyeçek..akşama kadar yemek yok, ama ruhumuz doyacak karşılığında..bahçeyi biz sulayacağız, gözyaşlarım size çok ihtiyacım olaçak..yeri gelecek alnını toprağa değdireçeksin..dizlerini bükeceksin..az uyuyaçaksın..
Nur bahçesinde bir yapılan iyiliğe on katı verileçekmiş..bir gülümseme sunsan yan komşuna ..bir kase çorba versen arkadaşına..geçmiş hatalarımıza kefaret sayılacak.
Nur’a susamış yüreğim , artık çıkmaz sokaklarda değil..yollar düz..yaban gülleri, kaktüsler yok..gül kokusu var her köşede..
Nur mevsiminde, nur meyvelarından toplamaya var mısınız ?
YORUMLAR
her bir sözcüğe bu kadar manidar anlamlar yükleyebilmek herkesin yapabileceği kolay bir iş değil.yine sana özgü kelimelerle,
senin gibi samimi ve içten harika bir yazı yazmışsın canım benim..Kendi yüreğinden çıkan kelimelerle,
başkalarının yüreğini feth etmeyi başaran bir yazı..ellerine,yüreğine sağlık..Dilerimki her günümüz Nur'lu,Bereketli,Rahmet'li olsun..
Hepimize,Tüm Müslümanlara Hayırlı Ramazanlar olsun..
kritikoz86 tarafından 9/29/2007 4:57:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yalnız nefsim sende benimle beraber kalacağın için, bil ki bazı görevlerimizde var.. senin pek hoşuna gitmeyeçek..akşama kadar yemek yok, ama ruhumuz doyacak karşılığında..bahçeyi biz sulayacağız, gözyaşlarım size çok ihtiyacım olaçak..yeri gelecek alnını toprağa değdireçeksin..dizlerini bükeceksin..
herzaman ki; gibi muhteşim ablacım ramazanınızı en içtenlikle kutluyorum saygılar
Doslarım nur mevsiminde nur bahçesine davetliyiz,hemde herkes..."oku" emrinin sahibi..müjde verdi..
"cehennem kapıları " kapanıyormuş..nasıl sevinçliyim..ona giden yol kapalı ...bütün yollar nur bağcesinden geçiyormuş..
Bazı yazılar vardır samimiyetini okurken hissedersiniz. Ayrı bir duygu yüklenmiştir içine ve onu hissedersiniz. Öyle güzel bir yazı ki metni kadar içindeki samimiyeti de güzel. Güzel bir dosttan güzel bir yazı okudum. Teşekkürler güzel dostum.
Ramazanınız mübarek olsun...
ottoman tarafından 9/12/2007 6:55:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ezom tek kelime ile harika. Yazını okuyunca duygulandım. Ağlamak geldi içimden boğazımda düğümlendi. İnsan yaşlanınca daha duygusal oluyor.
Eski ramazanlar geldi aklıma 1-2 ay öncesinden hazırlıklar yapılır, büyük bir coşkuyla karşılanırdı. Şimdi bakıyorum son günde bile o heyecanı duyamıyoruz. Herkes dünya meşakkatine dalmış Ramazan mı geliyor bayrammı umurunda değil. (Buna kendimde dahil) Az çok hemşehri sayılırız bizim oraları bilirsin. Çok değil bundan 10 yıl öncesi bile bir başkaydı. Bu güzel günde güzel yazın için teşekkür ediyorum. Ramazan ayının Yüreğine sağlık. Tüm İslam Alemine hayırlar getirmesini diliyorum.
KAKTÜSLER YOK..gül kokusu var her köşede..
artık çıkmaz sokaklarda değil..yollar düz..yaban gülleri
ve sen
Ne mıtlu size kaktüsten kurtulup gül bahçesine ermeniz
Kutlarım Dilerim her günün Nur mevsimi güzelliğinde rahmetinde Nurunda olur.
saygılarımla yüreğinize sağlık
cemo tarafından 9/12/2007 11:53:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yalnız nefsim sende benimle beraber kalacağın için, bil ki bazı görevlerimizde var.. senin pek hoşuna gitmeyeçek..akşama kadar yemek yok, ama ruhumuz doyacak karşılığında..bahçeyi biz sulayacağız, gözyaşlarım size çok ihtiyacım olaçak..yeri gelecek alnını toprağa değdireçeksin..dizlerini bükeceksin..
YİNE EZOM FARKIYLA VE FARKI DİZELERİN GÜZELLİĞİNDE..
KALEMİN DAİM OLSUN ...
KUTLARIM..