- 570 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İTLERİ HİTLERDEN KİM KURTARDI
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
İTLERİ HİTLERDEN KİM KURTARDI
KADİR DURAK
Sadakat ve liyakat insana has hasletlerdir. Yaratılmışların en kutsalı insandır. İnsanlıktan çıkmış olan kavimler, bu eylem ve söylemin kelime anlamını
bile anlamazlar.
Yemen’de hançerlendik. Mısır’da İngilizler 15000 Askerimizi asit kuyularında katletti.
Balkanlar’da Slavlar tarafından soykırıma uğratıldık.
Şam sokaklarında homoseksüel Lawres’i alim ilan edenler tarafından gündüz herkesin gözleri önünde canlı canlı baltalarla paramparça edildik.
ABD Başkanı ile İngiliz ve Fransız başvekilleri onay verince Yunan İzmir’e çıktı; İzmir, Manisa, Uşak, Afyon, Sivrihisar Yunanlılar tarafından yerle bir edildi.
Fransızlar, İtalyanlar, İngilizler adım adım ülkeyi istila etti.
Fransızların kışkırtmaları ile Ermeniler her koldan saldırıya geçerek; Türklere akıl almaz zulüm yaptılar.
Araplar bizimle barışık değildir.
Avrupa bize kin ve nefretle bakmıştır.
ABD BU KİN VE NEFTERE KÖRÜKLE GELMİŞTİR.
Daha dün bu kadar düşmanlıklar ve alçaklıklar yaparak her türlü işkence ve zulmü bizlere reva gören; Çanakkale’de 400 Bin (Yaralı ve hastalarla birlikte kayıp sayısı 400 Bini geçmektedir) vatan evladının kaybına sebep olanların; bugün dost olacaklarını sanmak saflık olur.
Azarbaycan’da Dağlık Karabağ’da Ermeni vahşeti yaşanmadı mı?
Osmanlı; Yahudi’yi kırılıp yok olmaktan kurtarmıştır...
İkinci Dünya Savaşı sırasında Yahudilerin diri diri yanmalarından kurtulmasını sağlayan yine Türklerdir.
Her türlü ticari antlaşmaları yaparak Yahudi’yi kalkındıran yine Türklerdir.
NE İPE UN SERMEKTEYİZ...
NE DE PİŞMİŞ AŞA SU KATMAK GİBİ GEREKSİZ İŞ İLE İŞTİGAL ETME GİBİ
SEVDA PEŞİNDE DEĞİLİZ.
Bütün bir tarih boyu Yahudi ile yapılan antlaşmalar ve ticaret alanındaki faaliyetlere bakılsın.
Bir de şu son üç dönem yapılan antlaşmalara bakılsın.
YAHUDİYE TİCARET İLE EN BÜYÜK PARALARI KAZANDIRDIĞIMIZ ZAMAN ONLAR
GAZZE’DE FİLİSTİNLİYE ZULÜM ETMİYOR MUYDU?
İLLA DA; MAYINLI BÖLGEYİ ONLARA TEMZİLETTİRECEM DİYE TUTTURULDUĞU
ZAMAN İSRAİL FİLİSTİNLİYE ZULÜM YAPMIYOR MUYDU?
SAMİ OFER’E O KADAR LİMANLAR İLE TELEFOM SATILIRKEN YAHUDİ FİLİTİNLİYE
ZULÜM YAPMIYOR MUYDU?
TAVUK CİVCİV YEM TOHUM MUHİMMAT VE SİLAH İSRAİLDEN ALINIRKEN YAHUDİ
FİLİFTİNLİYE ZULÜM YAPMIYOR MUYDU?
MAİDE SURESİ 82. AYET-İ KERİM’İNDE YÜCE ALLAH (C.C) BUYURUYOR Kİ;
"YAHUDİLER MÜSLÜMANLARIN EN AZILI DÜŞMANIDIR."
BU AYET’E VE KUR’AN-I KERİM’İN TAMAMINA İNANDIM İMAN ETTİM. ALLAH’IN
KİTABINA RAĞMEN; EN BÜYÜK ANTLAŞMALAR YAPILMADI MI?
İKİ İSRAİL ASKERİ İÇİN ARABULUCUK YAPILMADI MI?
BİZ İSRAİL’DEN PARAMIZ İLE ÖLÜM SATIN ALMIŞIZ
Dünya bize inatla "Barbar Türkler." Demeye devam ediyor...
Halbuki asıl barbarların elinden, Kur’an-ı Kerim’de İslam’ın en azılı düşmanı olduğu belirtilen Yahudileri; ecdadımız bundan beş yüz yıl evvel mutlak bir imhadan kurtarmıştı...
Kur’an-ı Kerim’de; İslam’ın azılı düşmanı belirtilen bir kavmi kurtarmanın cezasını da bugün mazlum müslümanlar çekmektedir...
İkinci Dünya Savaşında Alman orduları her yeri kasıp kavururken de;
Yahudi’yi Hitlerden kurtaran yine Türklerdir.
Nasıl mı; Merkezi Zürih’te olan ve üyelerinin tamamı meslek sahibi Yahudilerden oluşan "YARDIM BİRLİĞİ." Mensuplarını Türkiye’ye getirip de onlara en geniş yetkileri verenler de yine Türklerdir. Eğitim sistemimiz bu Yahudiler tarafından inşa edilmiştir... (Eğitim adına tek kelam bulunamayan sistem)
..............
TOHUM İSRAİLDEN, TARIM İLACI İSRAİLDEN, SİLAH VE MÜHİMMAT İSRAİLDEN,
CİVCİV İSRAİLDEN, YEM İSRAİLDEN...
Bunlar yetmezmiş gibi;
ÜLKENİN CAN DAMARI KURULUŞU SAMİ OFER’E SATILMIŞTIR.
LİMANLAR İSRAİLLİYE SATILMIŞTIR...
ORDA BURDA ŞURDA ŞORDA DUYAZIR...
"YAHUDİLERLE YAPTIĞINI TİCARETTE EĞER Kİ; SİZİN FAYDANIZA BİR ANTLAŞMA
İSE; FAİZ HARAM DEĞİLDİR."
Bunları söyleyen zevat çok şey biliyor ya;
YÜCE ALLAH KUR’AN-I KERİM’DE "FAİZİN HARAM." OLDUĞUNU EMREDİYOR...
DİN TÜCCARI MÜFTERİ DE; LAF SALATASI YAPIYOR...
Kendi peygamberine ihanet etmiş olan bir kavim diye tanımlananlarla aynı avluda hem de; ibadet çıkışı kucaklaşmak samimiyetsizliktir.
Bu samimiyetsizliği onlar bizden daha net bilmektedirler.
ANTLAŞMALAR ASKIYA ALINMIŞ DİYORLAR...
TELEKOM SATIŞ SÖZLEŞMESİNİ TEK TARAFLI İPTAL EDEREK DÜNYA KAMUOYUNA DUYURDUNUZ MU?
HA GEMİYİ İŞGAL ETMİŞLER, HA VATAN TOPRAĞINI...
İKİSİ ARASINDA HİÇ BİR FARK YOKTUR.
O HALDE; TOPRAK İŞGALİ GİBİ KARŞILIK GÖRMESİ İÇİN "ANTLAŞMA DONDURMAK" NE DEMEK OLUYOR?
TAVUKLARI DURDURDUNUZ MU?
YEMLERİ GERİ Mİ YOLLAYACAKSINIZ?
TARIM İLAÇLARI VE TOHUMLAR, TANKLAR VE HELİKOPTERLER KONUSUNU NE YAPMAYI DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
SAPIR SAPIR DÖKÜLEN SKORSKY HELİKOPTERLERİNİN İMALATI VE TAMİRATI KİM TARAFINDAN YAPILMAKTADIR...
YAHUDİLER KANI YENİ İÇMİYORLAR... İSRAİL KAN İÇİYOR... İSRAİL İLE HER TÜRLÜ ANTLAŞMA AYNEN OLDUĞU DURDUĞU BİR YANA BU ANTLAŞMALARA YENİLERİ EKLENİYOR
ABD’DE TÖRENLERLE "YAHUDİ CESARET ÖDÜLÜ." KİME TAKILMIŞTI?
KADİR DURAK
YORUMLAR
kaç gündür bu konuda yazılar oluyorum
hep hamaset dolu hep tek taraflı bakış açısından ele alınmış yazılar...
ilk defa olayların diğer yönünne bakan bir yazı okudum...
ve şuna inandım ki bu gemi ehliyeti olmadan bile bile ölüme gönderilmiş
hemde sebep ney .... iç siyaset bence kemal kılıçtaroğlunun estirdiği
rüzgarın önünnü kesmek için yapılmış bir hareket.
dediğiniz gibi bu saldırı o gemiye değil benim ülkeme yapılmıştır...
peki bizi BOP başkanımız ne yapıyor sadece nutuk atmaktan başka....
güzel yazınızı ve kaleminizi kutladım