Sen bırakırsın da .. Ya geçmiş bırakmazsa peşini ?
Geçmiş,asla unutulmayan tek gerçek.İnsanın suratına her adımda bir bir darbesini indiren acımasız yanılgılar.Geçmiş,bir kez daha geleceğimi aldı benden.Oysa insan oğlu hata yapardı,insanoğlu affedilirdi ve herkez geçmiş silinir derdi.Hepsimi yalandı ? Hepsi sadece avuntumuydu insanlar için ?
Seçerek yaşamayı öğrenemediğim içinmi,öğrendiğim anda geçmişe döndüm yoksa ? Sözlerin-söylenmemiş,yaşanmışlıkların-yaşanmamış olmasını o kadar çok istiyorumki şu günlerde.Bakışların arasından gözüken o suçlamalara yenildim en çokta.
Sonra bir gün geldi düştüm..Hırpalandı ruhum..Evet yenik düştüm hayata,savaşamadım hatta yoruldum ! ’Bu kez bitti,kalmadı takatim’ derken..Bile bile sanki geçmişimi silicekmişcesine tutuldum gülüşüne.’Kurtardım artık geleceği,artık çıkamaz lanet olası geçmiş karşıma’ derken..Etrafımdakileri unuttuğumu dikkate aldım.Oysa sevildiğimi bildiğim için ’O’ geldiğinde hiç yanlış yapmamıştım.Sonra gördüm ki sevgi bile silemez imiş geçmişi..
Acı ne kadar çoksa geçmişinde yansıması o kadar yüksekmiş geleceğe.Koparıp atılması imkansız bir dünyaymış düşüncelerle.Küçücük hataların büyüdüğünü,seni seninle baş başa,acınla bırakan insanları görürsün geçmişin,geleceğe taşınmasıyla.
Zalim bir sevdalıdır geçmiş aslında.Bunun için bırakmaz peşini.Borcunu ödemeden kaçamazsın ondan.Yanına onu almadan nereye gittiğini sanıyorsun ? Ya olduğun yerde kalmalısın onunla,yada taşımalısın kolunun altında.Sıra sıra çıkar karşına tüm yanlışlar,tüm hatalar tek tek acelesiz çalar kapını sakince.Herşeye baştan başlamışken apansızca..Sevdiğini,sevildiğini umursamadan..Nefret etsen de ondan,görünce kapında saygıyla karşılarsın misafirperver olmak adına.Hayatını ona adamanı ister,karşılık vermeden koyarsın kapı dışına..Cevaplarını veremeyeceğin sorular,çözümsüz sorunlar koyar önüne bir tabakta.İnsanlar çıkarır karşına ’Bak’ der,’Sen bu herifi sevdin’,’Bak,bu adamı öptün.’ ’Bak,bak sen bu adamla seviştin.’ Sonra döner yanındakine der ki ; ’İlerde sende benimle geliceksin evlat,sende geçmişe,tarihe gömülüceksin,sende bu adamlardan biri olucaksın.’O an başlar acım,o an gider çünkü yanımda kalan son şansım.Çektiklerim,çekiceklerim film gibi başlar göz pınarlarımdan akar.Söylene,söylene bir kez daha basarım play’e..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.