- 727 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BEBEGE AĞIT
Bir DoguŞ kadar yakindi özgürlük sana
ne salkim sögürlerin esiŞi; nede güzelim bahar akŞamlarinin gök yüzüne seriliŞine benzerdi bakiŞlerin, öylesine taze öylesine umut doluydu yarinlara ait türkülerin..
maviliklerin koynunda seni selamlamak nede güzel oluyordu ve üstelik henüz dogmamistin, düŞmemiŞtin anacagizinin rahmine, son seviŞmelerime tek Şahit senmiydin yoksa gizliden gelip ve utangac tavirla giden? gece öylesine karanliklarla doluydu, her gün adina onlarca binlerce Şiirler yazilmiŞti ve üstelik sen halen dünyada yoktun, BarŞi,sevgiyi birazda kardeŞligi yazmak istedik yüregine, Sevdalara gelince ben gibi onun gibi seve bilmen icin türlü umut dolu hayaller kurduk,Son gidiŞlerden arta kalan bir masum bakiŞtin gözlerimizde, hasretlere yenilmedi biliyormusun kor olan bakislarimiz, herseyin özlemini cekiverdik, biraz sitemkar biraz asi birazda delice eserken sam yelleri biz en cok sana olan hasrete yenilmiŞtik, mevsim oldukca sicakti ve o sicaklikta senin dogmadan ölüŞüne Şahit oluyor Gözlerimiz,agir adimlarla yenildigimi hissediyorum ve senin katil zanlin oldugumu itiraf ediyorum sana, ve sen dogmamistin büyümemistin, bir yudum süte gebe diildin, lakin varliklardan arta kalan umutlu bir sevdaya oldukca actin, seni büyütmek seni yasatmak pekte zor olmadi benim icin, onun icinse sadece bir hasretliktin, özlemdin, bense seni özlemlere hasretlere sormuyor sade ve sessiz bir bakisla yazmayi özlüyordum ve bu gecemi sana ayiriyorum, istiyordumki seni umutla yaza bileyim lakin bunun gücünün olmadigini hissediyorum, bana uzak oldugunu biliyorum bu yüzdende uzaklardaki seni yazmak istiyorum hadi ac gözlerini ve temmuz sicakliginda yorgunlasan gözlerime bak sana anlatacaklarim var hem kendimi ihbar ediyorum, hemde senin ölümünü yaziyorum bebegim...
NEDEN bakiyorsun gözlerime, neden haykirislara hazirlanan sevdali gibi Daliyor gözlerin Gözlerime?
Sus Bebem...
Sus!!
haykirma Yüzüme
Kör,sagir birazda lalim Diye
Yok oluŞumu anlatma bana
utaniyorum
ve bu utancim ilelebet sonsuzluga gebedir biliyormusun?
Sus!!
beni dinle
bendeki körlük,sagirlik caresizligimdir
Ama bilmez degilim bilirim kücük yüreginle selamlayislara muhtac oldugunu, bilirim ana sütüne hasretligini,bilirim daha dogmamisken ayak bastigin sevda yurdumun harab oldugunu bilirim. aglama bebem,gülümse biraz, bükme dudaklarini ben gibi, egme basini yere,bir sen diilsindir dogmadan ADI ölüler mezarligina yazilan, gül hadi tebessüm sali versin güzelim beyazligini, bak kasin destansi anana benzer,gözlerin umuda yüregin sevdalarima,gözlerin ceylan gözlü yare benzer,hadi konus,haykir yüzüme bilmediklerimi,yada son durusmada katilin oldugumu haykir bana...
Bilmiyor degilim bilirim bebem sus demem yerine nennni bebem türküsünü söylemem gerekiyordu sana,Söz sana renkli balonlar gönderecegim benim olmadigin dünyana, oynayacaksin güleceksin, nede güzel yarasir alli pullu pembeler can bedenine, hadi gülümse yere düsen dondurmani vermeyecegim sana daha güzelini tadacaksin bir gün ama birgün... hadi konus benle güzel sözler söyle son bir heceyle özlemini ceken anaya anne de, hadi karanlik odasina git ziyaret et onu sana muhtacdir biliyormusun? gözleri sonsuz yildizlara dalip gitmekte, en son benden bir teleskop istemisti, bellliki seni cok özledi, hadi uykuda ise gir düslerine selamla onu, güzel sözler söyle ölüler sehrindeyken bile onu sevdigini haykir ona... bir gun ama mutlak birgün düslerindeki yerini gercek olacagini ilet ona bahar aksamlarinda sarip sarmalayacaksin beni de, özlemli bir bakisla gelecegim güzelim dünyana,ve ilk gelisimle sonsuz sevdalarin koynundan sana mektuplar getirecegim de.. benden aldigin güzellikleri ver ona yasamadigi umutlara gebe sevdayi yasat ona ve birgün dedimya birgün mutlu olacagini söyle ona... biliyorum kizacaksin bana o dunyanizda olmadigim icin lakin evlat dedimya caresizlikdir binen sirtima son ACI..
hadi sokul anacagizinin koynuna yarinlar benim diye uyu,Bir gün günesin senin iicn dogacaginida unutma, ay karanlikla sessiz türküler esliginde aglayan gözlerle bir yudum su isteyecegini düŞle,ve birgün büyüyeceksin, ben gibi yazacaksin sevdalina belkide, yada susup kalacaksin bir kösede, biliyorum ölüler ülkesinden dönüsü yoktur gidislerin,lakin avuttugumuda düsünme seni, belki kucaga gelmez,göze görünmezsin ama düslerde sevildigini asla unutma, özlemini ceken can anaya bu gece SIKICA saril, kokla onu, göksünde uyu, ve gördügün düsden uyandiginda sakin yanindan gitmis olacagini düsünüp aglama, sana süt almaya gittigini düŞün ve gülümseyerek kapali kapidan gözlerini ayirma.....
bu gece bana geldigin icin ne kadar bahtiyar oldugumu anlayamazsin,lakin bu kadar uzun durusunu hak etmedigimi düsünüyorum, sana kendimi nasil affettirecegimi düsünüyorum ve son gecemden kalma bir kac satir Şiirimi can yüregine armagan ediyorum.......
Bilirsin Bir umuttur özlem...
Bekledigine SARILMAK
Zamani durdurmak
Akreple yelkovana rest cekmektir öZLEM.
bilirsin
bir umuttur özlem
uzakdakileri yakinlastiran tek kelepce....
SIKI SIKI SARILMAK
ve sevdiginin elini sonsuza dek tutmakdir öZLEM
özlem yüreklerde üŞümüŞ
dudaklardaki titreyislerin son ADIDIR
ve kaybolan umutlari baglamakdir sonsuzluga
Trenin raylarina sarilmasi gibi
benimde yüregine sarilisimdir özlem
Sensizligin gecesinde yol gözlemekdir
anacina son bir öyküdür özlem
ve özlem seni sonsuza dek beklemekdir OGUL...
biliyormusun daha dün gibi kokuyorsun, ben adini bulamiyorum bu kokuŞunun, anacagizin belki yerime konuscak olsaydi seninle, kokunu deniz koyardi, cakil taslarinin carpisina benzetirdi yüregini, ve hafif bir meltemin kendisini sana getirdigini düsünürdü,hircin bir dalga gibi yürüyüsünü görüyor ve düsüyorsun ellerinden tutmak ayaga kaldirmak isteyecekdir seni, mercanlarin derinliklerine inisini görüyor, inci taslarinin gözlerinde parildayisina sahit oluyor ve belkide senin kokunu bu yüzden deniz koyuyor, öylesine bir türkü seni yasamak, ADINI umut koyuyorum, ve seni ugurluyorum agaran gecenin son sabahina dogru, gözlerinde uykusuzluk hakim yüreginde katranli bir ACI kizma bana seker veremiyorum sana, hadi karanlik düslerden cik, yürü agir adimlarla anacigina, emekliyorsun üstelik belkide tutsak gecede yürümeyi ögretecek sana, ve sonsuz bir gecenin diger adiyla sarip sarmalayacak seni, dönüp arkana bakma evlat deniz tasi gibi yosun tuttum bak ve agirdan cöküyorum denizin sonsuzluguna dogru,akan göz yaslarini sil ve mutlak bir gün hayallerden kendini atip gerceklerle bulusacagini söyle ona, ve encokta ufacik ellerini avuclari arasinda oksamasini sevecek.....
Dur gitme
son diyecegimi dinle
gözlerinin feri sönmüs
utandiriyor beni bakislarin
özür dilerim senden yavrucagim...............
YORUMLAR
COK GÜZEL BIR YAZIYDI AGITLI SÖZLERLE ASLINDA BIZLER DEGIL O AGIDI YAKTIRANLAR UTANSIN YOLDAS
NICE BEBELERIN ÖLÜMÜ NICE ANALARIN AGIDI YANKILANIR KULAGIMDA COK ICLI VE DUYGULU OKURKEN ICIM SIZLADI
YÜERGINIZE SAGLIK