- 934 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
FİLİSTİN KANAYAN YARAMIZ
FİLİSTİN iSLAM ÜMMETİ’nin kanayan yarası, Filistin İSLAM ÜMMETİ’nin gözbebeği olan MESCİD’İ AKSA’nın koruyuculuğunu yaparak Ümmetinde namusunu koruyor, yıllardır zulüm altında inliyor Filistin ve işte Gazzeye yardım gemisinde şehid olan Furkan(resimdeki yiğit) daha 19 yaşında idi Üniversite sınavına girecekti, tek amacı Gezzedeki yardıma muhtaç, savaş ve yıkımdan çıkmış mazlum Müslümanlara gıda, yiyecek götürmekti ve israilin damuzdanda aşağı askerleri, bu 19 yaşındaki fidanın kafasına dört kurşun sıktı ve buggün Fatihde Cenaze Namazı kılındı, işte bu israilin alçak yüzü, buna rağmen halen içimizde israil yanlısı kraldan daha kralcı dünün devşirmelerinin, dönmelerinin alçak piçleri israili savunuyor, yazıklar olsun israile ve onun yerliş işbirlikçilerine.
YORUMLAR
israili lanetlemek her insanın boyun borcul...
insani yardım konvoyunda can verenlere allah rahmet eylesin...
bu işte en az israil kadar suçlu olanlara da lanet yağdırmak gerek...
adamlar konvoy olay yerine varmadan iki gün önce açık açık bu saldırıyı yapacağını duyurmuş
bu konvoyu gazzeye sokmayacağını ilan etmiş öyleyse tedbirini almadan niye bile bile ölüme gönderiyorsun bu insanları...
ya da her şeyi göze alıp gönderiyorsan bütün desteğinle gönder..
her halde bu insanlar bile bile ölüme gönderildi....
evet lanet olsun israile... bir taraftan israile lanet yağdırıyoruz bir tarafta pkk nin baş destekçisi yahudi tohumunu ağırlıyoruz. ağlasak mı gülsek mi.
her dem saygımla.
Ahmet ÖRNEK tarafından 6/4/2010 1:08:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kardeşimize Rabbim rahmet etsin, yarın ruzı mahşerde, onun gibi şehitlerimizin şefaatlerinden yararlanmamıza müsaade buyursun.Allah(C.C.)acılı ailesine dayanma gücü versin.
Hepimiz çok üzgünüz, bu kardeşimizi bize tanıttığınız için Rabbim razı olsun sizden , saygılar.