- 514 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İSRAİL Mİ TERÖRDEN, TERÖR MÜ İSRAİLDEN?
Büyükelçimize yaptıkları…
Yüksek koltuk ve alçak muamele.
Peşinden özür dilemeler.
Ama özür sözlerinin arasına bile tehdit dolu cümleler yerleştirmeleri. Bu gidişle büyükelçimizi kovabilecekleri yolunda cümleler.
Taptaze, gemilere yaptıkları baskın ve katliam...
Nereden geliyor bu terörist tavırlar?
Dostlar!
Birazcık tarih bilgisi olan bilir ki, İsrail 1948 yılında Birleşmiş Milletler kararıyla kurulmuş yapay bir devlettir. Kuruluşundan 30 yıl önceye gittiğinizde, Filistin’de yerleşik bulunan sadece Müslümanlar vardır, Yahudi’ye ait hiçbir toprak da yoktur, yerleşim birimi de yoktur.
Osmanlı Devleti Yahudilerin Filistin’de toprak satın almalarını ve yerleşmelerini büyük bir öngörü ile yasaklamıştır.
Bu günkü İsrail’in de içinde bulunduğu Filistin, 1917 yılında İngilizlerin işgali ile Osmanlı sınırları dışında kalmıştır. Bu işgalden çok kısa bir süre önce İngiliz Hükümeti’nin yayınladığı, bölgede bir Yahudi devletinin kurulmasını arzuladıklarına dair Balfaor Deklerasyonu’nun ardından bölgeye Yahudi göçü etkili bir şekilde hızlanmıştır.
Yahudiler Filistin’den yoğun toprak satın almaya başlamışlardır. O kadar cazip fiatlar veriyorlardı ki, halk para kazanmak için topraklarını satmayı karlı bir iş gibi görmeye başlamıştı. İlk yıllarda toprak tapularını kendi üzerlerine değil, yerli halkın içinden işbirlikçi olanların üzerine alıyorlar, yasak kararlarını böyle deliyorlardı.
Bu arada kendileri de açtıkları eğlence yerlerinde, toprak satın almak için ödedikleri paraların büyük bir kısmının kendilerine geri dönmesini sağlamışlardı.
1930 lu yıllardan itibaren de, işbirlikçileri üzerinde bulunan toprak tapularını, kendi üzerlerine geçirmeye ve yerleşim yerleri sayısını hızla arttırmaya başlamışlardı.
Bu sefer de yeni toprakları para vererek değil, silah zoruyla ve terör estirerek zaptetmeye başladılar. Yerli halkı edindikleri modern silahlarla öldürmeye, ve kaçırtmaya çalışıyorlardı. Bu yolla kısa sürede 2 milyon Müslüman’ı mülteci durumuna düşürmüşler ve esir kamplarına benzer şehirlerde toplamışlardır.
Bütün bu terör olaylarında, arkalarında hep İngiltere ve ABD bulunuyor, tıpkı bu günkü gibi onları himaye etmekten başka, silahla da donatıyorlardı.
Yahudi ileri gelenleri, Avrupa’dan Filistin’e olan Yahudi göçünün miktarını az buluyorlardı. Bunun için Almanya’da Hitler’in partisinin iktidara gelmesi için büyük maddi desteklerde bulunmuşlardır. Hitler, iktidarı ele geçirdikten sonra uyguladığı baskı politikaları ile Almanya’daki Yahudilerin Filistin’e göç etmeleri hızlanmıştır.
Hitler’in yaptığı Yahudi katliamının arkasında yine Yahudilerin olduğu, bugün ayan beyan ortadadır.
Bugünkü İsrail’de bulunan yaşlı politikacıların hemen tamamı, o günün azılı teröristleridir. Örneğin, Şaron, Begin gibi…
1948 yılında Birleşmiş Milletler kararıyla kurulan İsrail Devleti, işte bu terör olaylarından doğmuştu. Bugün, oluşturdukları mülteci kaplarına benzer yerleşim bölgelerindeki Müslümanlara, “terörist” diyenlerin ve hergün katliam emri verenlerin asılları işte budur.
Sivil yardım gemilerine uluslar arası sularda bile silahla saldırıp katliam yapmaları terörden başka nedir ki?
Peki bugünkü terör nereden doğuyor?
Nereden olacak, elbette terörün doğurduğu İsrail Devleti’nden doğmaktadır. Görülüyor ki bu terörist vasıflarını gizlemek değil, bizim büyükelçimize yaptıkları son muamele, gemilere yaptıkları kanlı baskın gibi, her sahada yaygınlaştırmaya başlamışlardır.
Halen de bu yolda gittiklerine bakılırsa durumda bir değişiklik olacağa da benzememektedir.
Yumurta tavuktan, tavuk ta yumurtadan çıkmaktadır.
Bu yazımızı bir dörtlükle noktalayalım:
DEVLET TERÖRÜ
Fesat çıkarır her ülkede her blokta,
Devlet terörüyle bütün dünya şokta...
Cihanın belası, Siyonist İsrail,
Bu görünen kısmı, cim karnında nokta...
www.ekremsama.com