- 2110 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
DEFOL!!!
Yazı yazdım,duvarlara .Şiir dizdim,satırlara.Resim yaptım,tuallere. Sen gibi,biz gibi... Var olan aşkımızı,aşk gibi... Şamanlar gibi, Güneşe tapar gibi, Yer gibi,gök gibi, Işığınla yandım,aydınlığınla yundum. Pınar gibi! Rabbe tapan kul gibi, Beş vakit seni zikrettim... Kapının önünden,her geçişim de Hacı olamadım, Mihrabına,yüz sürer gibi! Seni,senin alışık olmadığın, Layık olmadığın; Yücelere kutsadım... Kutupta ki,eskimoların Güneşe hasreti gibi, Adaklar adadığım,dilekler tuttuğum Erenlerin Yüzü suyu hürmetine,gibi! Seni,senin alışık olmadığın, Layık olmadığın; Yücelere kutsadım... Benim olamadın,ey yar! BİR BAŞKASINA OL,BAHTİYAR! Zamanın öncesinde,olmayan. Bu anın sonunda,biraz zor! Sezen kalbini EGE’DE bırakmış, Biliyorum, Ay şahit miş... Benimki de,sende. Ama,emanet bırakıyorum... Kimbilir? Belkisiz yarınlarda,aradığımı bulurum... Benim şahidim de,yakamozlar! Ay ile oynaşmaktan, bize,vakit ayırmayan,yakamozlar... Hani,Ahmet ağbi tamam,biliyorum sen tanımazsın, Ünlü şair A.Selçuk İlkan,canım "Kendimi,uçurumlardan atasım geliyor... Allah Kahretsin... İçim de,sen varsın, Ya,sana birşey olursa!"diyor. Hah,işte tam öyle İçimdeki sen’in varlığı, bu eylemimi engelliyor!.. Seni,senin alışık olamadığın Layık olmadığın; Yücelere kutsadım... Alıp başımı,gidesim geliyor Senin olmadığın,bir Avrupa ülkesine... Işığının ulaşamadığı,karanlık Madrit sokaklarına... Hayata OLEY, Demeliyim,bir İspanyol güzelin kara kömür,gözlerinde... İspanyol kızın,kırmızı karanfili olmalı kulağında... Tüm şairler öyle diyor! Ben demiyorum... Ne yani,o’nları yalancı mı,çıkarayım... Senden uzakta, raksetse,dansetse ne yazar Esmer İspanyol... Sen yoksan, bir Avrupa ülkesinin, karanlık Madrit Sokaklarını, hangi İspanyol dilber aydınlatır! Sen, aşkım,ızdırabım,endişem hüznüm,kederim,neşem. Nereye kaçsam, farkında olmadan, Seni de sürüklüyorum, İçimdesin, işte o,kalbimin en mütena köşeşinde,kurulmuşsun baş köşeye... Çaresiz saltanatımın, iflas etmiş,duygu sarayımın incileri dökülmüş,elmasları çalınmış hanedan artığı,Kraliyet Tahtıma!.. Lanet ettim, seni,tanıdığım ana! Ruhumu,zindanlarına zincirleyen,cellatlara! Yalvarıyorum, Türkçe anlamıyorsan, DO YOU,UNDERSTAND ME?(Beni anlıyor musun?) Lütfen hayatımdan GET OUT!(defol) Seni, Senin alışık olmadığın, layık olmadığın,yücelere kutsadım... İnanıyorum ki, ruhumu öldürsem, bedenimi, intihar ettirsem; Yine de senin gibi, vefasızdan kurtulamam... Biliyorum ki, kabrimin üstünde, bir sarı ot gibi bitersin... Yine de, Senin gibi bir vefasızı,koparamam... Yattığım yerden, Sana nasıl,ÇÜRÜDÜĞÜMÜ seyredersin!!!