AŞKIN EN MASUM HALİ...
Dinlediğim her aşk şiirinde sevdiğimin elinden hep bir dalda olsa papatya almak istemişimdir.çünkü bir gün bir papatya tarlasında kayboldu yüreğim ,yüreğimi araken yüreğini buldum. Derken ansızın yüreğimi bir papatya tarlasında bıraktın... uzaklaştın arkana bile bakmadan gittin. Nedendir bilmem ama her biten aşkta sevenlerle birlikte papatyalarda çeker ızdırabını...
Bir rüyaydı geldiğinle gittiğin hayal oldu. Sen beni paptyaya hasret bıraktın ve gittin.içine dert olmuştuda söz birdaki sefere paptyalarla gelicem demiştin ama o bidaki sefer de hiç gelmedi ve gelmiycek!
Sana karşı içimde hep bi umud beslemiştim.Papatyalardan fallar açmıştım.Hala beni eskisi gibi seviyormu sevmiyormu diye...Papatyalar bile her gerçekte boyunlarını benimle birlikte bükmüşlerdi.Gerçek acıda olsa kendimi avutmaktan başka derdim yoktu.Çünkü hayallerdede olsa bir şeye tutunmak çok güzeldi.
Hatırlıyorumda geldiğinde orman kenarlarındaki papatyalara bakıpta aynı şeyleri düşünmek ama cesaret edipte birbirimize konuşamamak bile nee güzelmiş...
Ben sen olmasanda yürüyüşe çıkacağım her kır gezisinde bir papatyaya seni anlatıcam...ve bilki her anlatışımda bir gülümseme ve bir damla göz yaşı bırakıcam.çünkü anladımki hiç bir aşk bir papatya kadar masum olamıyormuş.her biten aşkın sonunda bir kırgınlıga mahkum ediliyorsunuz...
Ama bunuda sana çok görmüyorum.Hatayı yine kendime yüklüyorumki seni yüreğimde değerli kıldığım ve yaşattığım için.
bütün değer gören ve seven yüreklere paptyalar kadar masum ve tertemiz aşk diliyorum.taşıyamayacağınız sevgilerin ve aşkların sorumlulugu altına girmeyin ne kendinizi nede seven yürekleri kırmayın ahh almayın.Unutmayınızki papatyalar her baharda güzelliğiyle ,temizliğiyle saflığıyla ,masumluğuyla doğaya her gönüle bir ahenk ve sevgi katar yeniden yeryüzüne merhaba der...Ama seven bir kalp kırıldımı ve araya kahrolası gururlar girdimi asla bir daha yaşama dönmez.Önüne nice aşlarda çıksa Hayata kahrederde sizde bir daha doğrulamazsınız.yüreğinizdeki yangın hergün sizi de kavurur durur.çünkü sevenin ahı yerde kalmazmış...Hayallerinizin sevginizin ve aşkınızın katili olmayın.
Nice masum papatya saflığında ,Nice papatya tarlalarında, yıldızların altında aşkların en güzel nağmelerini sevdiğinizin kulağına fısıldamanız dileğiyle. ...2/6/2010
YORUMLAR
inci7469
yorumunuz için teşekkür ederim.herşey gönlünüzce olsun....
inci7469
aslında bu resimin altında benim yazım vardı ama ben nerde bir hata yaptım ise silmişim.yoksa benim sevdamın değerinide tabikisi papatya falları belirleyemez.saygılarımla.
Uzun bir süre ayrı kalmak zorunda kaldım siteden ve siz değerli dostlarımın yazılarını okumaktan... Şükür kavuşturana desem herhalde doğru olur. Güzel kardeşim yine çok anlamlı olmuş cümlelerin... Aslında resim kelimeleri, kelimeler özlenenleri, özlenenler ise sabretmeyi anlatıyor... Selam ve sevgiler...
inci7469
yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.ne iyi ettinizde profilimi şereflendirdiniz.sevgilerimle.eşinize selamlar.
inci7469
sizinde içten yorumunuz içn ben teşekkür ederim.belki bu edebiyat defterine yazılan yazılar için yazar arkadaşlarım belki saatlerini veriyordur ama bu yazım bir anda yüreğime düşen ızdırabla yazıldığı için yazım kurallarına fazla uyamadım.sadece çok doğal olsun istedim.inşallah yazının düzensizliğindende sıkılmamıştırsınız.herşey gönlünüzce olsun.sevgilerimle.