- 2006 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hayal Oyunları..
Hayatımda ayrı bir anlam taşıyorsun, görmesemde seni , tutmasamda elini hayatımı dolduruyorsun. Seninle mutluluğu yaşıyorum , sanırım aşkın acısını çekiyorum ama aşığım diyemiyorum .. Özlüyorum seni ,olduğun zamandada olmadığın zamandada , hasretin yakıyor beni ,bir yarım sanki eksikmiş gibi, ama ben buna aşk diyemiyorum.. İstiyorum seni ,olur olmaz zamanlarda .. Gözlerine baksam dursam , yüreğine aksam dursam , diyorum ama imkansızlıklar bırakmıyor yakamı, ne senle nede sensiz olabiliyorum ama ben buna hala aşk diyemiyorum..
Aşkı tarif et deseler bana sanırım seni tarif ederdim . Gözleri gibi alıcı ,yüreği gibi yakıcı, yüzü melekler gibi , acıdaki güzelliği onda görün derdim galiba ?? sohbetini özlüyorum , yazı yazmanı ,yorumlar katmanı, kafamı karıştırmanı ,seninle ya herşey güzel geliyor bana .. Hayatımı bir kaç kelimeyle değiştirdin ya ,ne eskideyim nede yenideyim ,sende kayboldum ama ölmüşümde diyemiyorum.. Kalemle kağıt arası bi yerlerdeyim , yazar gülerse gül açacak, ağlarsa zaten mürekkep dağılacak..
Heyecanımsın yüreğimdeki tıpırtı ,seni sahiplenmekle kaybetmek arasında bir korku var üzerimde . Ne senle olmaya dermanım var nede sensiz kalmaya takatim .. Senleyken çocuklar gibi şen olduğuma bakma ,her gidişin hüznün hikayesini yazıyor gözyaşlarımla yüz çizgilerime .. Normal değil bu biliyorum , anlatsam deli derler bana ,deli dediklerinden korkmuyorum ,beni deli olarak kabul etmeyeceklerinden korkuyorum .. Beni senden başka kim anlar yar... Zaten sende normal değilsin.. Biliyor musun deliliğinide özlüyorum..
Gözlerim yollarda kalıyor ,bir ses bir nefes bekliyorum saatlerce bazen günlerce .Beklemekte güzeldir derler ama ya o zamana seni görecek gözlerim kalmazsa, !! bundanda korkuyorum. Zaman içinde hayal oyunları oynuyorum , gah beyaz atlı prens ,gah fakir ama gururlu genç oluyorum. Ya sen , hiç değişmiyorsun her karede aynısın, olduğun gibi , saf masum temiz , daha güzel bir sıfata sokamıyorum seni ,bu doğallığın en güzel halin ,daha güzelini hayal edemiyorum..Bir gün, evet bir gün tecelliyi göreceğime inanıyorum .Belkide o tecelliyi arıyorum.. artık ne yazdığımı bilmiyorum ve susuyorum..
(murat)
YORUMLAR
way wayy kankama bak sen yaw bir ögrenemedim gitti seni senden alan bu aşkın sahibini sen öyle kaçamak cevaplar yazda bak ben nasııııl öğrenirim sendennn :)) sen benim yogunluğumdan fayadalanıp öyle aşık nim ol bakalım sevgilerr can kankam :))