- 867 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bütün öfke bir haftalığına…
30 şehit birden verildi. Hepimiz Mehmetçiğiz. Kaç gün sürdü? Bir hafta. Sonra hayatımıza devam ettik.
Yabancı bir memlekette ülkemize hakaret ettiler. O ülkeyi kınıyor mallarını almıyoruz. Kaç gün sürdü? Bir hafta.
Hrant Dink öldü herkes Ermeni’yiz diye bağırdılar. Sonra da biz bağırdık. Kaç gün sürdü? Bir hafta.
Bugün gemilerimiz vuruldu. Hepimiz öfkeliyiz, hepimiz hüzünlüyüz, hepimizin içinde aynı acı var. Fakat bir de şu gerçek var ki bu da bir hafta sürecek. İşte bu konudan sonrası beni üzüyor. Çünkü hepimiz saman alevi gibiyiz. Birden parlıyoruz ve sonra hiçbir şey olmamış gibi hayatımıza devam edebiliyoruz. ( Yasin Yılan )
Yukardaki metinde yaşadığımız ve tutumumuz ne de güzel sergilenmiş...
Hepimiz büyük acı içerisindeyiz doğru...Buna kayıtsız kalamayız...Lakin toplumumuz birçok yerde bilgisiz...İsrail'in ülkemizde sattığı ürünlere bakıyorum da neredeyse küçük bir İsrail devletini kendi topraklarımızda güçlendirip kuvvetlendirmişiz...:(((
Terörü olsun yaşattıklarını olsun binlerce kez lanetledik...Lakin üstümüze düşen görev burada bitmiyor...Türkiye de satışa sunulan İsrail ürünlerini almamakla bu terör ülkesinin biraz olsun maddi konu da güçlenmesini engellemiş oluruz...aslında bu sadece İsrail ürünleriyle de alakalı değil ... Türkiye de satışına izin verilen yabancı ülke ürünlerinden kazandıkları para yarın öbür gün bize doğrultulmuş bir silah olarak çıkabilir...Yani kendi paramızla kendimizi de vuruyoruz diyebilirim...
Herkesin vatanı için sorumluluğunu bilmesini, önce insanlık adına sonra Türk vatandaşı adına görevlerini yerine getirmesini dilerim...Baştakiler için söyleyebileceğim hiçbir şey yok...Allah'a ve vicdanlarına havale ediyorum...
Düşünceleriniz yüreğimizin dili oldu...
Saygılar...