BİZ İKİYÜZLÜ TOPLUM MUYUZ ?!
Ülkemiz haftaya kanlı haberlerle girdi. Dünya’nın gözleri önünde İsrail devletinin emri doğrultusunda, İsrail ordusuna ait komandoların Filistine insani yardım götüren MAVİ MARMARA adlı gemimize saldırması ile yirmiye yakın insanımızı katletmesi ve birçok kişiyi yaralaması haberleri ile sarsılırken, bu sefer Hatay’dan gelen ikinci katliam haberi ile adeta şok geçirdik milletçe. Hatay’da askerlerimize roketatarla saldıran hainlerin hareketi ile Türk gemisine saldıran İsrail askerlerinin hareketinin aynı zamana denk getirilmesi, her iki hareketinde aynı merkezden planlandığı kanaati öne çıkıyor.
Pkk deyip geçmemek lazım, askerlerimize roketatar ile saldırı yapanların. Pkk’yı taşoran olarak kullanan devletlerin başında İsraril olduğunu bilmeyen kalmadı. Güney doğumuzu meclislerinin duvarlarını süsleyen hedef haritalarında kendi toprakları olarak göstermeleri bunu teyit etmektedir. Hani şu meşhur uydurma hikayeleri var ya! Nil’den Fırat’a kadar İsrail oğullarına vaad edilmiş topraklar ülküsü(!) İşte bu nedenle ikiyüzbin kürt kimliğine gizlendirilmişleri İsraildeki kamplarda eğitmesi, Abdullah Öcalan’ı üç kez İsraile götürmesi boşuna değildir!..
O nedenle, doğu bölgelerimizde olan olayların, işlenen cinayetlerin arkasında hep onlar vardır! Diyarbakır Emniyet Müdürü rahmetli Gaffar Okkan’ı katlettirenler kimler di sizce? Oradaki halkımızla bütünleşen ve hedeflerine takoz koyan emniyet müdürümüzü ve güney bölgelerimizde işlenen cinayetleri kimler, kimlere işletmişti? Hiç hafızalarınızı zorlamayın, adres belli! Pkk veya Hizbullah maskesine bürünmüş o malüm Allahın lanetlemiş soyun çocuklarıydı!.. Bizlerde hep katil aradık durduk yıllarca!
Sizlere desem ki; ’dünya’nın en nankör toplumu kimdir?’ Cevaplarınızı duyar gibiyim... Aynen düşündüğünüz gibi. Gittikleri her ülkeyi mahveden, tefrikalar yaratan, soyan, inanç ve kültürlerin ırzına geçen ve sonrada bas bas bağıran onlardır! Onlardır kendi peygamberlerini bırakıp altından buzağa yapıp tapanlar! Onlardır emanetlere en büyük ihanetleri yapanlar! Onlardan biri değil midir Fatih’i zehirleyen, onlar değil midir Atatürk’ümüzü zehirleyip ’siroz hastalığından öldü’ yalanını yayanlar?
Öyle merhametli, insancıl bir milletiz ki; İspanya’da zulme uğrayan, yok olmaktan son anda imdatlarına yetişen, onları Allah’ın emaneti bilerek topraklarımıza binlercesini gemilerimizle taşıyıp yerleştiren,iş,aş, mülk sahibi eden biz değil miydik? Benim kendi öz evlatlarım cephelerde savaşırken, onları ’emanetimiz’ diyerek askere dahi almayarak, zengin olmalarına destek vererek ticaret yaptırtmadık mı? Onlar ne yaptı bu hoşgörülerimize karşılık? Osmanlı Türk Devletini ortadan kaldırmak için her çirkefliği MÜBAH sayarak, her türlü kalleşliği tezgahladılar ve Ulu Hakanımız Abdülhamit’e ’ kızıl sultan’ iftirasını attılar Filistin’de toprak vermedi diye!..
Devletimiz kurtuluş savaşında açlıktan kırılırken, onlar bize parayla araba lastiği sattılar! Menemen’de ve bir çok yerlerde meydana gelen olayların perde arkalarında hep o nankörler yer aldı da, yine ses çıkarmayan, yaptıklarını Allah’a havale eden soylu millet olduğumuzu bir kabullenemediler!
Onlar için her zaman şunu demişimdir;
Peygamberlerine bile ihanet etmekten çekinmeyen bu kavmin Allah’ın sabırlarını zorluyorlar ve yakın gelecekte bu kavim tarihte görüldüğü gibi yer yüzünden silinip gideceklerdir! Kendi sonlarını hazırlıyorlar. Milletler uyanacak artık bunların halkları mahvettiklerini gördükçe! Zaman gelecek taş dile gelecek, ihanetliklerine şahitlik edecek! Dünya milletleri birleşmeli ve hatta aklı selim museviler siyonist devletlerine karşı tavır koymalıdırlar. Değilse kendileride yanıp gidecek siyonizmin ateşinde!..
Dünyada hiç bir zulm payidar olmamıştır! Bundan böylede olması mümkün değildir. Allah müsade etmez buna!
Şimdi bir de çok önemli duruma değinip geçeceğim.
Doğu Türkistanı bilirsiniz değil mi? Otuz milyonun üstünde bizim soyumuzdan, kanımızdan, dinimizden insanlar yaşar orada. Kendi özyurtları Çinliler tarafından işgal edildiğinden günümüze kadar durmadan katliamlara maruz bırakılırlar ve akla hayale gelmedik işkenceler görürler. Kadınları kısırlaştırırlar çoğalmamaları için. Binlercesi yok edildi o ülkede ve hala da edilmektedir!
En son katliam Cumhurbaşkanımızın Çin’i ziyaret ettiğinde yaşandı! Binlerce soydaşımız kurşuna dizildi Çin’in kudurmuş köpek askerlerince. Türkiye’de pek o kadar duyarlı olmadı insanlarımız! neden acaba? İsrail’in katlettiği yirmi müslüman kardeşimize karşı gösterilen hassasiyet, Doğu Türkistanlılara gösterilmeyişinin sebeplerini hala çözebilmiş değilim! Onlar Türk oldukları için mi yanlarında yer alınmıyor?
Aslında bu konuyu ayrıca yazacağım. Sadece bir hatırlatma babından yazdım bu kısa notu...
Şunu demek istiyorum; müslümanız diyenler neden diğer müslüman kardeşlerinin yanında yer almıyor da sadece Filistin veya Eritre’deki müslümanlara uygulanan zulümler görülüyor ve onlara yardımlar ulaştırılıyor? Doğu Türkistan’a ne yardımı gönderildi şimdiye kadar? Kocaman bir HİÇ !..
Allah yardımcımız olsun! Türk devleti ve milleti gerçek sahiplerini bulsun ve viran olan vatanımızda baharlar yeniden gelsin diyorum...
Zafer Direniş
...
01 Haziran 2010 Salı 01.15 Lahey
YORUMLAR
bazı sayfalara geç girilir......güzel olan şeyler zor keşfedilir....sayfamda görmenin mutluluğunu yaşadım.....korkmayan kalemine hayran kaldım....yazan kişi korkmamalı .....haksızlığı haykırmalı...sizin gibi........takibinizdeyim....usta kalem.....saygılar....sevgiler....
Arkadaşım güzel bir konuya değindiniz.
Kurallı atışma formuna bir arkadaşımız girmiş ve kahrolsun israil yazmış evet kahrolsun israil ,işrail bir maşa o maşayı elinde tutanlarla maşayı elinde tutturanlar kahrolsun aynısını dile getirdim yanıbaşımızda ırak aynı oyunlar oynanıyor ırakta dedimki ben ülkemizde filistinin üç katı aç ve bakıma ihtiyacı olanlar var kafkasyada aç ve savunmasız insanlar var sizinde söylediğiniz gibi Türkistan var çinde katledilen türkler var onlar için ağızlarını açmayanlar filistine insanı yardım könusunda horozlanmalarını eleştirdim yardım edenler insan etmeyenler insan değil
Filistinden başka birçok filistin var dedimde korkaklıkla insansızlığımla eleştirildim
Milletce bir oyunun içine çekildiğimizi insanlığımızı merhametimizi kullanarak bir kaosun içine çekildiğimizi düşünmeyenler var
Ben dünden beri ulusal kanallara bakmaya çalıştım ama ikenderundaki saldırıyı kınayan bir filistinli göremedim şimdide filistin karşıtı olduğumu israili desteklediğimi düşünecekler düşünsünler umurumda değil
Benim doğru bildiklerimden çaymam herkesin doğrusu kendine...
Bu yazınızlada bakalım nasıl bir eleştiri alırsınız merak ediyorum doğrusu Dünya üzerindeki Türk ve müslümanlara hanki gözlükle bakanların olduğunu anlamak istiyorum...
teşekkürler eline sağlık.senin olduğun yerden dünyanın görüşünü görmek daha farklı olabilir...
.................................selametle
lazuşağı tarafından 6/1/2010 10:13:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
ayhansarıkaya
SELAMLAR...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgili canyoldaşım,
Gerçekten Allahın lanetlediği israiloğullarının tohumlarının dünyayı kana buladıkca, kan kokusuna doymaz canavarlardan bin misli beter bu lanetliler.Mutlak birgün tarihte yaşadıkları gazzabın aynısını yaşatacaktır yüce yaradanım bu kan tüccarlarına.
Pkkaymış ne pkk sı bu bir devlet terörürüdür.Bunu koruyan Amerika denen ibliste kahrolsun.Her ikisininde azgınlıkları başlarının yeneceğine delalettir İNŞALLAH.Alma mazlumların ahını katil İsrail katil Amerika çıkacaktır aheste aheste.Rabbimin değirmeni ağır ama iyi öğütür.Terazisi adildir RABBİMİN, şu an da bu terazide tartılmaktasınız ve sonunuz yakında gelecek ve yok olacaksınız Dünya üzerinden bunu böyle bilin ey gafilller.Şehitlerimize Allahtan Rahmet diliyorum.Mekanları cennet olsun.Eğer kanları yerde kalırsa yazıklar olsun, yazıklar olsun bizi yönetenlere,yönettiklerini sanıp İsraile Amerikaya peşkeş çekenlere.Türk milletinin öcü büyük olacaktır İNŞALLAH..YASLI yüreğin dert görmesin uzakların yiğidi,cismin uzaklarda yüreğin vatanında,bayrağında milletindedir bilirim.Allah Türkün yar ve yardımcısı olsun ve T.T.K..
Tebriklerim TANRIDAĞI büyüklüğünde varol nur ol.
Sevgilerimin en derini ile
Bahar
Kardeş, dünya tarihinde 40 milyon civarında Türk katledildi. bunların başında da sizin de değindiğiniz Doğu Türkistanda yaşandı belirli zamanalarda, yaşanmaya da devam ediyor. burnumuzun dibinde ırakta bir buçuk milyon Türkmen katledilirken biz 'bir dakika' diyorduk. Ben yurdumun geleceğinden sizler kadar umutlu değilim. Halkımız sürekli komplolarla kandırılıyor. gerçekler su yüzünde deolsa pkk yahudi işbirliği gibi mesela siz gerçekleri dile getirdiğinizde komplo teorisyeni olursunuz.
gerçekçi yaklaşımınızdan dolyı tebrik ederim.