- 829 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
IHLAMUR YAPRAĞI (16)
Neşe;
- Benim bilmediğim bir şey mi var?
diye yinelemişti sorusunu fakat bir açıklama için yalvaran bakışları bir kez daha sessizliğe gömülmüştü.
Annesi mutfağa doğru koşarken; yaşlı gözlerini saklamayı başarmış ama hıçkırıklarının duyulmasına mani olamamıştı. Neşe o kadar şaşkındı ki...
Birden, babası oturduğu koltuktan bir hamlede kalkarak Neşe’nin üzerine doğru yürüdü ve işaret parmağını neredeyse gözünün içine sokacak şekilde;
- Kulaklarını iyice aç ve dinle! O bunalımlı kadının çocuğuyla değil konuşmak, selam dahi vermeyeceksin! Anlaşıldı mı? Bu son sözüm, beni kötü şeyler yapmaya mecbur etme!
Neşe:
- Ama baba o benim sadece dershane arkadaşım
diyerek başladığı cümlesini tamamlayamadan babası, vestiyerdeki ceketini aldığı gibi çekip gitmişti bile.. Ondan geriye, sadece soğuk ve sert rüzgarı kalmıştı.
Oysa dinleseydi, Onur’un zaten "güçlü ve aklı başında biri" olduğunu işitecekti kulakları ama nerede.. ışık hızıyla gitmişti.
Çarpan kapının sesiyle birlikte annesi Neşe’nin yanına gelerek önce kızının yanaklarına bir öpücük kondurdu sonra parmaklarını saçlarının arasında dolaştırarak fısıldadı "Üzülme kızım, sana kıyamam ben" Neşe annesinin boynuna kollarını sıkıca dolayarak göğsüne başını yaslamış, hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Diğer tarafta Onur ise;
Neşe’den aldığı ders notlarının fotokopilerini çektirmiş, bir plastik dosyanın föylerinin arasına tek tek yerleştirirken Neşe’nin parlayan gözlerini düşlüyordu.
Bir taraftan da bir sonraki günün planını kafasına çiziyordu. Hem "dershanesi"ne gidecek hem de "gönülhanesinin Neşe’si"ni görecekti.. Bir anda yüzünde çiçekler açmıştı..
Yatağına yattığında her akşam yaptığı gibi; annesinin ruhuna gitmesi için bildiği bütün duaları etmişti. Sonra "Allahım mekanı cennet olsun" derken , gözkapakları çoktan uykuya yenik düşmüştü..
Sabah yay gibi fırladı yatağından, perdeyi ani bir hareketle açtı. Perdeyi açar açmaz güneşin ışınları, odayı aydınlattı. Temiz oksijeni ciğerlerine doldurmuş bir şekilde göğsünü ileriye doğru gererek:
Hoşgeldin yeni gün! diye mırıldanırken, dışarıda hafifçe esen rüzgar, yüzünü okşamış, adeta mutluluktan uçuyordu.
Bugün yapacağı iki şey vardı;
- Birincisi yetersiz olduğunu düşündüğü bir kaç ünite için etüd alacak ve böylece sınava tam hazırım diyebilecek.
- İkincisi ise Neşe’yi ilk kez dışarıda bir yere davet edecekti.
İçi içine sığmıyordu.. Bir an önce çıkmalıydı yapacak çok ama çok işi vardı!
DEVAM EDECEK
Aysel AKSÜMER
01.06.2010
YORUMLAR
Emeğinize sağlık Aysel hanımcım.Büyük emek veriyorsunuz.Emeğinizin karşılığını da aldığınızı alacağınızı düşünüyorum ve kocaman teşekkür ediyorum.ERen...
Aysel AKSÜMER
Bence bu gençlerin çekeceği var, bu Erol Taş tipli adamdan:)))
sevgilerimle. Kutlarım...
Aysel AKSÜMER
Tebrik ediyorum. Kendini okutan bir çalışma...Sevgiler...
aynur engindeniz tarafından 6/1/2010 2:59:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Güzel bir aşk hikayesi
Kutlarım değerli kalem
Yüreğin var olsun
Selam,saygı,dua ve muhabbetle
Aysel AKSÜMER
bir onur'un peşine düştük gidiyoruz aysel hanım. öykü gelişerek gidiyor. şimdi bir de neşe'nin ailesi karıştı işin içine. bakalım neler olacak...
öyküde karekterler çoğalmasına rağmen bağlanlılar çok iyi. öykü dağılmadan ve konu bütünlüğü bozulmadan ilerliyor. karkterler iyi çizilmiş ve belirlenen rolleriyle uyumlular...
ellerinize sağlık aysel hanım.
sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel hanım, akşam okuyup, yorum yapamadan çıkmıştım siteden, günün moral bozukluğuyla doğru düzgü bir şey yazamam diye.
Öykü çok güzel gelişti, Onurun karşısında laftan anlamayan kız babası modeli var, kaleminiz zaten düzgündü, şimdi öykü kıvamını buldu.Siteye girince gözlerim arıyor.
Sevgi ve çokça dualarımla arkadaşım.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
eyvah ki ne eyvah!!!
bence büyük bir aşk filizlenecek ama önünde bir baba engeli...........
bekliyorum devamını kolay gelsin canım sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Unutmadan + 10 puanımı vereyim de.ne olur ne olmaz.Dalgınlık hat safhada son zamanlarda ...
Aysel kardeşim,vallahi sana helal olsun.İlk kez uzun bir öyküye soyundun ama inanki çok başarılısın. Bölümlerigittikçe güzelleşiyor.Karakterlerin ruh halleri istenildiği gibi.Mesela Neşe'nin babası ile annesini o kadar güzel betimlemişsiniz ki;doğrusu takdir ettim..İşte kalem böyle hoplayıp zıplamalı,yerinde durmamalı,engin denizlere açılmalı,fırtınalarla boğuşmasını sevmeli...
Tebrikler...Yazmaya devam.(Öykü yazması çok zevklidir,insanı dinlendirir.)
Selamlar...
ayhansarıkaya tarafından 6/1/2010 12:31:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Çoğu zaman anaların babaların yanlış hareketlerinin sonucunu çocuklar çeker...Oysa o sabilerin ne suçu var...Onur'da öyle olacak galiba.Babadan ambargo geldi bile...
Gelecek bölümler ne getirecek bakalım göreceğiz...
Kalemine ve yüreğine sağlık arkadaşım...Kucak dolusu sevgilerimle...