- 1044 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
TUTTURMUŞSUNUz Bİ BOYKOT ÖNÜNÜ ARDINI DÜŞÜNMEDEN !!!
sabah uyandığımda okuduklarımdan ve duyduklarımdan sonra ;
sanırım uyanamadım bu bir kabus! YARDIM GEMİSİNİ VURMUŞ İSRAİL (TÜRK GEMİSİNİ), TÜRKLER İSRAİL KONSOLOSLUĞUNU BASMIŞ ...
,İSKENDERUNDA TERÖRİSTLER KOMUTANLIĞA ROKET ATMIŞ ASKER UYKUDA, İNSANLIK ÖLÜ, GRİZU PATLAMASINDA ÖLENLERE GÜZLE ÖLDÜLER DİYEN BEYEFENDİ İÇİN 100 DERECE PİŞERKEN İNSAN NASIL GÜZEL ÖLÜR HÖDÜK BEYEFENDİ !!! BU NASIL KABUS KABUSUNDA KARABASININDA BİR SINIRI VAR BU NASIL HAYAT BU NASIL İNSALIKTAN YOKSUN CANAVARLIK
diye kükredim ama sakinleşip sağlam kafayla şöyle bir baktım da ;
KIZGINSINIZ, ÖFKELİSİNİZ BİZ DE ÇOK KIZGINIZ ÇOK ÖFKELİYİZ NEREYE GİTTİĞİ ÖNEMLİ DEĞİL YARDIM İNSANİ YARDIM GÖTÜRDÜĞÜNÜ BEYAN EDEN BİR KERVANA SALDIRI DÜZENLEMEK HEM DE SADECE TÜRK GEMİSİNE SALDIRILMASI YARDIM GEMİSİNDE 19 CAN ALINMASI NORMAL KARŞILANAMAZ
(BU ARDA TERÖRİSTLERİN SALDIRDIĞI KOMUTANLIĞI ES GEÇMİŞLER ASKERİMİN ŞEHİT OLUŞU ARTIK RUTİN OLDUYA SES ÇIKMIYOR)
AMA
ÖFKEMİZİN GÖZLERİMİZİ PERDELEMESİNE İZİN VERMEMEMİZ GEREKİYOR..BOYKOT DEMİŞSİNİZ
SİZ İLK DEĞİLSİNİZ SON DİYEN DE SİZ OLMAYACAKSINIZ.İSRAİLLİLER BU ÜLKEYE GELİP MALLARINI SATIP PARAYI ALIP ÜLKELERİNE DÖNMÜYOR Kİ ..
ADAMLARIN ÜRÜNLERİ BU ÜLKEDE KURULMUŞ TESİSLERDE ÜRETİLİYOR BU ÜLKEDEKİ İNSANLAR O TESİSLERDE ÇALIŞIYORLAR SİZ ÇALIŞMIYORSUNUZ BELKİ AMA MİLYONLACA EV SİZİN BOYKOTA DAVET ETTİĞİNİZ O MALLARIN KAZANCIYLA DÖNÜYOR.
EVET
BOYKOT EDİLSİN AMA VATANDAŞIN HAYATINA ETKİ EDEREK İŞSİZ KALMASINA SEBEP OLARAK DEĞİL.
SENİN BENİM ALMADIĞIM DONDURMAYLA,BEBEK BEZİYLE OLACAK İŞ DEĞİL TRİLYON DOLARLIK ASKERİ İHALELERİ GERİ ÇEKSİNLER ASKERİ BOYUTTA, DEVLET BOYUTUNDA BOYKOTU BAŞLATABİLİYORMUSUN İŞTE O ZAMAN ÇAĞRINA KATILMAYANIN VİCDANINDAN ŞÜPHE EDERİM.
ÇOK UZAK DEĞİL 3-5 AY ÖNCE GENE BOYKOT DİYE ÇIĞLIKLAR ATILDI VATANDAŞ DONDURMADAN VAZGEÇTİ BEBEK BEZİNDEN VAZGEÇTİ AMA HEMEN SABAHINDA TANKLARIN REVİZYONU İHALESİ İSRAİLE VERİLDİ.
AKIL DUYGUDAN ÖNCE GELMEDİĞİNDE HATAYA DÜŞMEK İŞTEN BİLE DEĞİLDİR.
BAHSETTİĞİM FİRMALARDA MÜSLÜMAN TÜRKLER ÇALIŞIYOR BEN ÇALIŞIYORUM ÖTEKİ ÇALIŞIYOR KOMŞUM ÇALIŞIYOR HATTA BELKİ SİZİN AKRABALARINIZDA BİLE VARDIR
O FİRMA BU ÜLKEYE VERGİ ÖDÜYOR BANA MAAŞ VERİYOR İSTİDAM SAĞLIYOR
ASKERİ İHALEYİ İSRAİLE VERMEZSE DEVLET KİMSE İŞSİZ KALMAZ AMA BİR FİRMA KAPANIRSA EN AZ 10000 KİŞİ İŞSİZ KALIR.
ADAMLAR VERGİDEN ÇALMIYOR.YAPTIĞI HERŞEYİ TAM VE DOĞRU VE HATASIZ YAPIYOR SEZARIN HAKKI SEZARA
İŞÇİSİNE ADAM GİBİ ÇALIŞ ADAM GİBİ YAŞA DİYOR VE ÖYLE DAVRANIYOR KISACA O FİRMA BU ÜLKEYE BU BOYUTTA FAYDALI İSTİHDAM EKMEK SAĞLIYOR...
KUSURA BAKMAYIN AMA AÇ İNSAN NE VATAN DER, NE MİLLET, NE FİLİSTİN....
AÇ İNSAN İNSANLIKTAN ÇIKAR.
AÇTIĞINIZ BAYRAK NEYİ TEMSİL EDİYOR İYİ DÜŞÜNMEK GEREKİR.KAŞ YAPARKEN GÖZÜNÜZÜ ÇIKARMAYIN GALEYANA GELİP ETTİĞİNİ LAF ATTIĞINIZ ADIM FARKINDA OLMADAN SİZE ZARAR VERİR EYVAH DERSİNİZ ELE GEÇMEZ....
SAĞLIKLA KALIN
FİLİZ ŞAHİN
(Sahi arap ülkerinden de destek var mıydı gemilerde ??onların sesini duyan oldu mu? )